ČT nemá práva k poskytování obsahu online
Být v obraze

Hudební průmysl

Obsah dílu

Hudební průmysl a prodeje — Role hudebního vydavatele — Hudba a média — Hudební ceny a ankety — Festivaly — Stahování hudby — Aneta Langerová

Části dílu

01:06
Hudební průmysl a prodeje
Hudební průmysl a prodeje
    03:11
    Role hudebního vydavatele
    Role hudebního vydavatele
      08:50
      Hudba a média
      Hudba a média
        11:45
        Hudební ceny a ankety
        Hudební ceny a ankety
          17:17
          Festivaly
          Festivaly
            18:52
            Stahování hudby
            Stahování hudby
              23:19
              Aneta Langerová
              Aneta Langerová
                Přehrát celé video
                Být v obraze - Mediální logika
                ČT nemá práva pro internet
                Stopáž28 minut
                Další díl
                Mediální logika

                Přehled dílů

                9 přehratelných
                Být v obraze - Média a politika
                Stopáž28 minut

                Média a politika

                Média a politika — Propojení médií s politikou — Vnímání politiky přes média — Vznik předvolební kampaně — Výzkumy volebních preferencí — Známé osobnosti v politice — Jak efektivně promlovat na voliče

                Poslední vysílání 5. 11. 2011 na ČT2
                Být v obraze - Televizní zábava
                Stopáž27 minut

                Televizní zábava

                Anketa — Televizní zábava — Analýza masové zábavy — Šéfdramaturg zábavy — Výroba zábavního pořadu — Baviči — Televizní seriál

                Poslední vysílání 29. 10. 2011 na ČT2
                Být v obraze - Reklama
                Stopáž28 minut

                Reklama

                Reklama — Anketa — Marketing — Historie reklamy — Reklamní agentura — Antišpek — Reklama v médiích — Prodej reklamního času — Regulování reklamy — Tvůrce reklamy

                Poslední vysílání 22. 10. 2011 na ČT2
                Být v obraze - Internet
                Stopáž26 minut

                Internet

                Internet — K čemu používáte internet? — Vývoj internetu — Historie internetu — Vyhledávač — Přínos a rizika internetu — Petice Zakažte internet — Závislost na internetu — Porušování pravidel — Jak se daří médiím na internetu

                Poslední vysílání 15. 10. 2011 na ČT2
                Být v obraze - Film
                Stopáž27 minut

                Film

                Filmy — Jaké filmy máte rádi? — Zisky filmového průmyslu — Historie filmu — Jak se dělá film — Filmové efekty — Co si o filmu myslí jeho tvůrci — Product placement — Filmoví kritici

                Poslední vysílání 8. 10. 2011 na ČT2
                Být v obraze - Časopisy
                Stopáž27 minut

                Časopisy

                Poslední vysílání 1. 10. 2011 na ČT2
                Být v obraze - Televizní zprávy
                Stopáž28 minut

                Televizní zprávy

                Televizní zpravodajství — Sledovanost televizních zpráv — Vývoj televizního zpravodajství v ČR — Proč sledujeme televizi — Jaké máme televizní stanice — Zpravodajské relace — Jak se dělá televizní zpravodajství — Co je Infotainment a Stand Up

                Poslední vysílání 24. 9. 2011 na ČT2
                Být v obraze - Rozhlas
                Stopáž27 minut

                Rozhlas

                Rozhlas — Rada pro rozhlas a televizní vysílání — Co jsou to kmitočty — Historie rozhlasu — Anketa — Poslechovost celoplošných stanic v ČR — Čtyři rozhlasové stanice — Specifika práce v rozhlase

                Poslední vysílání 17. 9. 2011 na ČT2
                Být v obraze - Noviny
                Stopáž27 minut

                Noviny

                Noviny — Blesk a Lidové noviny — Změna obsahu deníků — Titulní strana — Etické kodexy — Proč a jaké noviny čtete?

                Poslední vysílání 10. 9. 2011 na ČT2

                Napište nám