Být v obraze
Přehled dílů
Média a politika
Média a politika — Propojení médií s politikou — Vnímání politiky přes média — Vznik předvolební kampaně — Výzkumy volebních preferencí — Známé osobnosti v politice — Jak efektivně promlovat na voliče
Televizní zábava
Anketa — Televizní zábava — Analýza masové zábavy — Šéfdramaturg zábavy — Výroba zábavního pořadu — Baviči — Televizní seriál
Reklama
Reklama — Anketa — Marketing — Historie reklamy — Reklamní agentura — Antišpek — Reklama v médiích — Prodej reklamního času — Regulování reklamy — Tvůrce reklamy
Internet
Internet — K čemu používáte internet? — Vývoj internetu — Historie internetu — Vyhledávač — Přínos a rizika internetu — Petice Zakažte internet — Závislost na internetu — Porušování pravidel — Jak se daří médiím na internetu
Film
Filmy — Jaké filmy máte rádi? — Zisky filmového průmyslu — Historie filmu — Jak se dělá film — Filmové efekty — Co si o filmu myslí jeho tvůrci — Product placement — Filmoví kritici
Časopisy
Televizní zprávy
Televizní zpravodajství — Sledovanost televizních zpráv — Vývoj televizního zpravodajství v ČR — Proč sledujeme televizi — Jaké máme televizní stanice — Zpravodajské relace — Jak se dělá televizní zpravodajství — Co je Infotainment a Stand Up
Rozhlas
Rozhlas — Rada pro rozhlas a televizní vysílání — Co jsou to kmitočty — Historie rozhlasu — Anketa — Poslechovost celoplošných stanic v ČR — Čtyři rozhlasové stanice — Specifika práce v rozhlase
Noviny
Noviny — Blesk a Lidové noviny — Změna obsahu deníků — Titulní strana — Etické kodexy — Proč a jaké noviny čtete?