Jiří Zíta se svými hosty ve studiu na aktuální motoristické téma
00:00:16 Krásný dobrý den vám přeji
00:00:17 při sledování pořadu Svět
00:00:19 motorů speciál.
00:00:20 Dnes se budeme bavit na rally téma.
00:00:23 Ve studiu mám Dominika Stříteckého
00:00:25 který je juniorským mistrem
00:00:27 republiky v rally.
00:00:29 Přeji vám krásný den.
00:00:31 Děkuji za pozvání.
00:00:33 Je vám 21 let a jste juniorský
00:00:36 mistr republiky.
00:00:37 Ještě se cítíte jako
00:00:39 závodnický mladíček?
00:00:40 Cítím.
00:00:41 Nedávno jsem ještě chodil do školy
00:00:42 a řízky průkaz jsem také
00:00:44 dostal nedávno.
00:00:45 Doufám že ještě mladíkem nějakou
00:00:47 dobu budu.
00:00:48 Začínal jste na motokárách jako
00:00:50 většina automobilových závodníků.
00:00:52 Dovedete si vzpomenout na své první
00:00:54 závodnické krůčky?
00:00:56 Určitě.
00:00:57 Pamatuji si na první závod jsme
00:00:59 jeli s rodinou.
00:01:03 Byl to pro mě velký světa
00:01:04 tam to všechno začalo.
00:01:07 Vás tam přitáhlo?
00:01:08 Byla to rodina anebo něco jiného?
00:01:11 Byl to táta který se kolem
00:01:12 motoristického sportu pohybuje celý
00:01:14 jeho život.
00:01:15 Pracoval jako škodovce tak potom
00:01:17 na formulích.
00:01:21 Tím byly dané základy také mě.
00:01:23 V motokárách jste strávil
00:01:24 zhruba 10 let od roku 2009 do roku
00:01:27 2018.
00:01:29 Byla to ta nejlepší závodnická
00:01:31 možná škola?
00:01:32 Určitě.
00:01:33 Na motokáry vzpomínám rád protože
00:01:34 mi to dalo ten pravý základ
00:01:36 do motoristického sportu dále.
00:01:42 Potom to pohárové závodění.
00:01:47 Když tam nešlo tolik o tu techniku.
00:01:50 Naopak šlo jezdce tam jsem
00:01:51 se naučil nejvíce.
00:01:54 Z toho těžím až doteď.
00:01:56 V motokárách někdy hrají velkou
00:01:58 roli emoce.
00:01:59 Zažíval jste tam třeba v mladém
00:02:01 věku kdy rodiče tlačí
00:02:03 na své potomky?
00:02:05 Určitě.
00:02:07 To zažívá každý kdo chce ve sportu
00:02:09 něčeho dosáhnout.
00:02:10 Je zapotřebí potom se s těmi
00:02:12 emocemi vyrovnat a uklidnit se.
00:02:14 Protože by to jinak mělo vliv
00:02:16 na výsledek
00:02:17 Jak říkáš závodění s motokárami
00:02:19 ve špičkové třídě s řazením
00:02:22 a se vším všudy je náročnější
00:02:25 než závodění s autem.
00:02:26 Žena vše málo času.
00:02:28 Je to pravda vnímáte to také tak?
00:02:30 Je to pravda.
00:02:31 Všechno se odehrává na malém okruhu
00:02:34 a člověk většinou řídí s jednou
00:02:37 rukou protože toho času není
00:02:38 na rozdávání.
00:02:40 Co se týče fyzičky
00:02:41 tak to je náročnější
00:02:42 než potom auto.
00:02:44 To jsem byl sám při svém přechodu
00:02:46 svědkem a divil jsem se tomu
00:02:47 že to je lehčí.
00:02:50 Chybí tam nějaký posilovač řízení?
00:02:53 Je to možná takové mírné fitcentrum
00:02:56 na ruce a na prsty a také vrchní
00:02:58 partie rukou.
00:02:59 Přesně tak.
00:03:01 Kara nemá žádné posilovače.
00:03:03 Všechno je to natvrdo aby to člověk
00:03:06 cítil pod rukama.
00:03:08 Tím to všechno odnáší tělo
00:03:09 jak žebra ruce a nohy a ta fyzička
00:03:12 je na motokárách stěžejní.
00:03:15 Potkal jste se na trati s nějakým
00:03:17 jezdci kteří to dotáhli později
00:03:19 někam relativně vysoko třeba
00:03:21 automobilovém sportu?
00:03:22 Máte s některými přátelské vazby?
00:03:25 Určitě.
00:03:29 Vzpomínám si na Erika Janiše který
00:03:32 jezdil tu nejsilnější třídu.
00:03:35 Ale tam spousta dobrých závodníků
00:03:36 jako třeba Dominik Javůrek.
00:03:39 Účastník MS několikanásobný
00:03:41 český šampion.
00:03:42 Je nás opravdu dost.
00:03:44 Vy jste jezdila sbíral medaile
00:03:46 v Českém i Slovenském mistrovství.
00:03:49 Dají se tyto šampionáty nějak
00:03:51 výrazněji porovnávat neboj každý
00:03:53 trochu jiný?
00:03:54 Určitě se dají porovnávat.
00:03:55 Jezdci když si staví program
00:03:57 na začátku roku tak se rozhodují
00:03:58 většinou pro oba dva šampionáty
00:04:00 takže se potkáváte s těmi samými
00:04:02 jezdci ve dvojím šampionátu
00:04:04 a závodíte proti sobě dvakrát.
00:04:07 Těch trati u nás není tolik
00:04:08 aby se to v tomto lišilo.
00:04:10 Závodí se téměř
00:04:11 na stejných okruzích.
00:04:14 Oni jsou ty dva šampionáty
00:04:16 na stejné úrovni.
00:04:17 Měl s některou z těch tratí
00:04:19 pro motokáry více v oblibě
00:04:21 a některou naopak méně?
00:04:23 Určitě méně v oblibě trať v Písku
00:04:26 protože je hodně rozbitá.
00:04:29 A tělo tam vždy dostalo zabrat.
00:04:31 Naopak v rakouském Bruku
00:04:33 by to bylo příjemné.
00:04:44 Závodníci jsou
00:04:45 v těsných kontaktech.
00:04:47 Zažil jste hodně havárií nebo
00:04:48 kolizních situací?
00:04:50 Zase tolik asi ne.
00:04:54 Několik jich bylo.
00:04:55 Mně se spíše nevyhnuli ty vážné.
00:04:58 Ale hodně lidí říká že to není
00:05:00 kontaktní sport ale kolikrát
00:05:02 je tomu naopak že toho kontaktu
00:05:04 je tam více než by mělo být.
00:05:06 Ale lidé se s tím snaží něco dělat
00:05:08 autoklubu a věřím
00:05:10 že je to na správné cestě.
00:05:12 Když se díváme na závody motokár
00:05:14 tak se říká že každý by měl držet
00:05:16 čistou stopu.
00:05:17 Ale ty káry jsou takové neklidné.
00:05:19 Takže těch v uvozovkách čistých
00:05:21 stopě tam relativně hodně
00:05:23 na každé trati.
00:05:24 No tak pouze první vypadá.
00:05:26 Člověk si musí najít svůj ideální.
00:05:28 Každý jede svým stylem.
00:05:31 Tím jak tu káru máme nastavenou.
00:05:33 Takže čistá stopa je správně
00:05:35 ale každý ji máme jinou.
00:05:39 To je rozdíl mezi všemi závodníky.
00:05:41 Řekli jsme si současné době jezdíte
00:05:44 závody rally.
00:05:45 Co jsi si do automobilových soutěží
00:05:48 přinesl právě závodu motokár?
00:05:50 Je to ta čistá stopa?
00:05:51 Přesně tak.
00:05:52 Čistá stopa a vnímání rychlosti
00:05:55 a naučit se zacházet s tím nářadím
00:05:57 co mám pod sebou.
00:05:58 Pedály a volant a všechno.
00:06:00 Ta souhra toho.
00:06:01 A právě ty káry v tomto
00:06:02 byl ideální základ.
00:06:04 Teď těžím z toho co jsem se naučil
00:06:06 kárách musím se dále soustředit
00:06:07 na to co rally vůbec je.
00:06:10 Používáte stále motokáry
00:06:12 v rámci tréninku?
00:06:13 Ano.
00:06:14 Nestáhl jsem se z toho vůbec.
00:06:16 Dále tam spolupracujeme na vývoj.
00:06:21 V rámci toho vývoje jsem se loni
00:06:23 v rámci nepříznivé situaci
00:06:25 u nás jestli nezávodilo rally
00:06:26 vrátil zpátky na káry.
00:06:29 Potřeboval jsem pilovat fyzičku
00:06:31 a trénoval jsem a byl to přínos
00:06:33 pro mě i pro ně.
00:06:35 Jaký byl ten přechod do rally
00:06:37 sportu z motokár?
00:06:39 Když přesedáte z velká auta vy jste
00:06:43 závodil s relativně malými auty
00:06:45 ale řekněme z dospělého auta
00:06:47 do motokáry a zpět?
00:06:50 Největší rozdíl
00:06:51 pro mě při tom prvotním přechod
00:06:53 bylo že v autě jsem měl na všechno
00:06:54 hrozně času.
00:06:56 Tím že jsem přecházel nejvyšší
00:06:58 kategorie motokár do nejnižší
00:07:00 v rally tak toho času jsem
00:07:02 měl hrozně moc.
00:07:03 Ale na druhou stranu
00:07:04 pro ně tam byla hromada proměnných
00:07:06 že auto mělo odpružení
00:07:08 a diferenciál všechno
00:07:09 co motokára nemá.
00:07:13 Pojďme se podívat na atributy které
00:07:16 mohou hrát roli v rozdílném
00:07:18 jízdním stylu.
00:07:19 Začneme rozpisem.
00:07:21 V rally musíte poslouchat svého
00:07:23 navigátora v motokárách jste
00:07:25 si určoval sám kudy pojedete.
00:07:27 Tedy v rámci vytyčené trati.
00:07:28 Přesně tak.
00:07:29 Ale toho jsme se byli na začátku
00:07:31 vědomi a jsem jel na první závod
00:07:34 tak tři čtvrtě roku předtím jsem
00:07:37 se učil ten rozpis abych pochopil
00:07:39 jestli mi to vůbec půjde
00:07:40 a co ta rally vlastně je.
00:07:42 Proto jsme to nechtěli podcenit.
00:07:43 Kdo je připraven není překvapen.
00:07:48 Neměl jsem problém s tím mi do toho
00:07:49 celou dobu někdo kecá.
00:07:51 Jakým způsobem se učí rozpis?
00:07:53 Hodně mi pomohli
00:07:55 zkušení spolujezdci.
00:07:56 Nejvíce můj první spolujezdec
00:07:58 Jan Mikulík.
00:07:59 Ten mi dal ty základy.
00:08:01 Ale cesta dále přizpůsobit
00:08:03 si to pro mě pro jezdce už byla
00:08:05 na mě udělat si to vlastně sobě
00:08:07 pod zadek.
00:08:08 Jdete si při tvorbě rozpisu svůj
00:08:10 vlastní cestou anebo třeba
00:08:12 sledujete na obrazovkách
00:08:14 ČT konkurenci jak se to má dělat
00:08:18 některé prvky od nich víte?
00:08:20 Začátku jsem se snažil
00:08:22 na poslouchat.
00:08:23 Když jsme potom zkoušeli různé
00:08:25 rozpisy různých jezdců takový pořad
00:08:27 nesedělo tak jsem sebral úplně
00:08:28 jinou cestou šla většina lidí.
00:08:31 A ten rozpis mi sedí a jsem
00:08:33 spokojený a potom v těch poznámkách
00:08:35 se tolik lidí moc neliší.
00:08:38 Když je tam ten kolík
00:08:39 tak tu zatáčku řezat nemůžete.
00:08:43 Dalším atributem který je rozdíly
00:08:46 mezi rally vozy a motokárami
00:08:48 je hmotnost toho auta.
00:08:50 S tím souvisí také volba
00:08:52 brzdných bodů.
00:08:53 Ty brzdy na motokáře jsou
00:08:55 asi ostřejší než v autě.
00:08:56 Přesně tak.
00:08:57 Zvlášť v té královské třídě když
00:08:59 mají přední brzdy tak to zamrzí
00:09:00 zabrzdí na pár metrech.
00:09:07 To auto brzdí jinak.
00:09:18 Ale člověk se ty věci naučí
00:09:19 rychle vnímat.
00:09:21 Člověk který začal v rally
00:09:22 a neprošel motokárami.
00:09:24 Motokáry jsou slangově řečeno
00:09:26 za zadokolky.
00:09:36 Skoro nepoznáte.
00:09:43 Na té hře to není moc poznat.
00:09:46 U toho auta jedete více vepředu,
00:09:47 je tam náhon.
00:09:55 Je to o tom auto předvídat.
00:09:56 Zase takový rozdíl to není.
00:09:58 Jste také v rally vyznavačem čisté
00:10:00 stopy můžete se třeba před k Janu
00:10:03 Kopeckému který
00:10:04 má ty okruhové zkušenosti?
00:10:06 Právě.
00:10:07 Honzovo velké + jsou jeho
00:10:09 závodnické okruhové zkušenosti.
00:10:12 A tím že sníh z toho pořád drží.
00:10:17 Navíc má najeto oproti ostatním.
00:10:19 Snažím se dělat to samé.
00:10:21 Využívat čistou stopu a všechno
00:10:23 co jsem se naučil a člověk to potom
00:10:25 dělá automaticky.
00:10:26 Už se tomu tolik nepoddává
00:10:28 on už to prostě ví a soustředí
00:10:30 se pouze na to co se děje
00:10:31 na té erzetě.
00:10:33 Spousta závodníků motokár přešla
00:10:35 posléze na automobilové okruhy.
00:10:37 Vy jste šel do rally.
00:10:39 Okruhová cesta vás nelákala?
00:10:40 Určitě když jsem končil s kárami
00:10:42 takto otázka tedy byla zdali okruhy
00:10:44 rally nebo vrchy kam půjdeme.
00:10:48 Do okruhu jsme to zkoušeli.
00:10:50 U nás okruhy nebyly na takové
00:10:51 úrovni tím odkud pocházím že jsem
00:10:53 vlastně z Moravy z Valašska
00:10:55 tak mám k rally hodně blízko.
00:10:57 Tím že mě táta pro pořád na závody
00:10:59 rally když jsem byl malý
00:11:00 tak mě ta rally přirostla k srdci.
00:11:02 Když přišlo to rozhodnutí zdali
00:11:05 okruhy anebo rally,
00:11:06 tak bylo jasné že rally.
00:11:08 Když jste začínal v rally sportu
00:11:11 jezdil jste s Opel Adam.
00:11:14 Ve verzi pro pohár a najednou jste
00:11:15 začal všechny porážet.
00:11:17 Přišel první závod v Jeseníkách
00:11:20 konkurence přiznám se že někteří
00:11:22 odborníci zůstali stát
00:11:24 s otevřenou pusou.
00:11:26 To je hlavně ti,
00:11:27 že jsme nic nepodcenili před
00:11:29 tím prvním závodem.
00:11:30 Bylo natestováno a všechno
00:11:32 bylo zvládnuté.
00:11:33 Nešli bychom do něčeho
00:11:34 co nebylo připravené.
00:11:36 To si myslím že vyústilo
00:11:37 v to co se nakonec stalo.
00:11:38 Když hovoříte o té připravenosti
00:11:40 tak následoval
00:11:41 rok 2019 a v něm celý seriál Opel
00:11:44 Adam a tam přicházeli
00:11:45 noví 1000 za druhým.
00:11:47 Přesně tak.
00:11:49 Ten minulý ročník 2018 jsem
00:11:53 si tak nehrál
00:11:54 jak by to dva ti 19 mělo vypadat.
00:11:56 Ale všechno šlo pouze o to že vždy
00:11:58 bylo správně otestováno a správně
00:11:59 nastaveno a mým úkolem bylo pouze
00:12:02 dovést auto do cíle.
00:12:03 Tím že jsem využil své zkušenosti
00:12:05 které jsem do té doby nasbíral
00:12:06 sžíval jsem
00:12:07 se s tím co ta rally je.
00:12:09 Proto jsme se rozhodl
00:12:10 pro ten Opel Adam.
00:12:15 Tam se nastavovaly pouze výšky.
00:12:17 To auto fungovalo dobře a jsem
00:12:19 se mohl naučit co je rally,.
00:12:22 Jak na vás reagovala konkurence
00:12:24 která zmiňovala ve zmiňovaném
00:12:25 poháru několik let a najednou
00:12:27 tam přišel někdo cizí a všichni
00:12:30 mu hleděli na záda?
00:12:31 Určitě byli všichni překvapení.
00:12:33 Kdo by asi nebyl když přijde
00:12:34 osmnáctiletý kluk.
00:12:36 Naštěstí v poháru panovala vždy
00:12:38 dobrá nálada kamarádská jsme
00:12:40 si popovídali mezi závody
00:12:41 a vyříkali jsme si to.
00:12:43 Za mě to byl úplně v pohodě.
00:12:45 Mezi lety dva ti 19 a 20 ušel
00:12:49 přesun do Peugeot 208 R2.
00:12:58 Určitě to bylo dobré.
00:13:03 Svoji roli sehrál Jaroslav Vančík.
00:13:07 Navázali jsme spolupráci už dříve
00:13:11 loni jsme to připsali do jeho týmu
00:13:15 a on rozhodl proto že bude
00:13:18 atmosféra protože mu to přišlo
00:13:21 jezdecky příjemnější.
00:13:22 S atmosférou se člověk více naučí
00:13:24 využívat výkon.
00:13:25 Turbo více těch věcí povede.
00:13:28 Ta atmosféra podle mého názoru byla
00:13:30 lepší pro ty naše začátky.
00:13:34 Už přece jen velké brzdy
00:13:35 a nastavitelný podvozek.
00:13:38 Z hlediska výsledkového se někdy
00:13:40 Opel a Peugeot přetahují
00:13:42 o přední příčky.
00:13:43 Berete to také z toho pohledu
00:13:46 že chcete dosáhnout na nejvyšší
00:13:47 místo a že Peugeot je lepší
00:13:49 než Opel na body byly + - těchto
00:13:52 dvou aut?
00:13:55 - Opel bylo to že to auto
00:13:57 bylo krátké.
00:13:58 Ale zase bylo modernější
00:14:00 jak podvozek
00:14:01 tak tím že vyšlo později.
00:14:03 Nicméně ten Peugeot jezdecky hodně
00:14:05 příjemné auto.
00:14:06 Odpustí a člověk se na něj může
00:14:08 spolehnout a nestraší.
00:14:13 Od konce roku dva jsi 19 a vlastně
00:14:15 celou minulou sezonu jste
00:14:17 startovali s Ondrou Krajčem.
00:14:19 Už jste optimálně sehranou dvojicí
00:14:22 která plánuje také budoucí starty?
00:14:24 Určitě jsme si s Ondrou sedli.
00:14:27 Že to je na dlouhodobou spolupráci
00:14:29 po dvou úspěšných startech
00:14:30 v Německu.
00:14:31 Dohodli jsme se loňskou sezonu
00:14:33 všechno klaplo na jedničku.
00:14:34 My jsme sehraní jak v autě
00:14:37 tak lidsky.
00:14:38 Ale bohužel teď před Vánocemi jsme
00:14:40 se museli rozejít a každý jsme
00:14:41 si šli svou vlastní cestou.
00:14:44 Ale to je život a vůbec to nemám
00:14:46 Ondrovi za zlé.
00:14:47 On určitě ne mě.
00:14:49 To je život.
00:14:50 Máte představu s kým budete
00:14:51 startovat v roce 2021?
00:14:54 Určitě.
00:14:56 Pojede se mnou Persain,.
00:15:09 Když se podíváme na posádku.
00:15:12 Musí být dokonale sehraná?
00:15:14 Nebude vám chvíli trvat
00:15:16 než si na sebe vzájemně zvyknete?
00:15:18 To riziko tady je vždy když člověk
00:15:20 není spolujezdce.
00:15:22 Ale oba dva jsme mladí.
00:15:23 Oni o dva dny mladší než já.
00:15:30 Jsme si blízko věkově a také
00:15:32 zajímáme podobné a podle mě souhra
00:15:34 spíše lidsky než v tom autě obecně
00:15:37 je to hlavní.
00:15:38 Vy jste se představil také
00:15:40 na setkání mistrů v Sosnové u České
00:15:42 Lípy v závěru loňského roku.
00:15:44 Jak jste si to užil před těmi
00:15:46 prázdnými tribunami?
00:15:48 Situace skoro nabere motoristickému
00:15:50 sportu moc nepřála.
00:15:51 Bez diváků to nebylo
00:15:53 to se v předešlých ročnících.
00:15:54 Nicméně pro nás to byl pouze takové
00:15:56 zakončení třešnička na dortu celé
00:15:58 naší úspěšné sezony jsme si splnili
00:16:01 vše co jsme chtěli.
00:16:03 I bez těch diváků člověk v tom autě
00:16:05 tolik nevnímá.
00:16:06 Když ale vyleze z auta nejsou
00:16:07 tam ti diváci tak o to ta rally
00:16:09 byla hodně ochuzena,
00:16:11 Jste juniorský mistr republiky
00:16:13 a vyhrál jste ve třídě šest a také
00:16:15 ve třídě Peugeot a posbíral jste
00:16:17 spoustu různých poháru.
00:16:18 Je čas jít dále do vyšší
00:16:21 kategorie R5?
00:16:23 Přesně tak.
00:16:24 Je to poměrně nová informace
00:16:26 a událo se ten dávno.
00:16:28 Tam jsem dával časopisu rally
00:16:30 rozhovor že ještě příští rok a R2.
00:16:34 Ale škodovka nabídla krásný
00:16:36 program,
00:16:37 kterého jsme se stali díky auto
00:16:40 centrále součástí.
00:16:45 Ani ne týden trvalo na to bychom
00:16:46 celý program přendali do r pět.
00:16:50 Když hovoříte o centr ale a když
00:16:53 se podíváme na vaši košili
00:16:54 tak jasné že pojedete
00:16:56 se Škoda Fabia.
00:16:57 Už jste si auto vyzkoušel pořádně?
00:17:00 Už jsem měl možnost se v tom svézt.
00:17:02 Po loňském Pačejovu kde jsme
00:17:05 měli akci.
00:17:14 Tam jsem se s tím autem poprvé
00:17:16 svezl a je to neskutečné.
00:17:18 Měl jste pocit že hned od začátku
00:17:21 ovládat auto nebo některých
00:17:22 chvílích auto ovládalo
00:17:24 tak trochu vás?
00:17:25 Určitě jsem k tomu přišel
00:17:26 s respektem.
00:17:31 Tím že to auto je technicky
00:17:32 tak daleko jezdecky tak příjemné
00:17:35 že to dokáže řídit skoro každý
00:17:37 tak se mi to snáze poddalo
00:17:40 a ta jízda je neskutečná.
00:17:41 Jak to auto funguje a jede a brzdí
00:17:43 a všechno.
00:17:45 Na každou svoji sezonu jste
00:17:47 byl velice dobře připravený.
00:17:48 Ať už se jedná o Opel Adam pohár
00:17:50 nebo závodní s Peugeotem.
00:17:53 Věříte že můžete naskočit rovnou
00:17:55 mezi absolutní českou špičku?
00:17:58 Upřímně nevěřím.
00:17:59 Myslím si,
00:18:00 že to ani není možné vzhledem
00:18:02 k tomu že to je přece jen přechod
00:18:04 z dvoukolky do čtyřkolky.
00:18:05 Také váhavě ta auta jsou jinde.
00:18:07 A přece jen těch velkých autech
00:18:09 už se jede to tempo o dost dále
00:18:11 než v těch dvoukolkách.
00:18:14 Ten první rok pro nás bude spíše
00:18:16 o tom učení se na naučení
00:18:17 se chování se s tou čtyřkolkou jaký
00:18:19 předvídat a všechno.
00:18:22 To podle mě bude úkol
00:18:24 letošního roku.
00:18:26 Sledujete konkurenci která
00:18:27 se na letošní mistrovství
00:18:29 republiky chystá?
00:18:31 Jan Kopecký pojede mimo
00:18:32 tovární tým.
00:18:33 Ale stejně se počítá že bude hodně
00:18:35 rychlý a bude tam spousta
00:18:36 dalších lidí.
00:18:37 Určitě.
00:18:38 Honza je podle mě dalším favoritem
00:18:40 na další titulu ale tam také Václav
00:18:42 Pech a Filip Mareš juniorský mistr
00:18:45 Evropy a Jan Černý.
00:18:47 Bude nás tam spousta myslím
00:18:49 si že to budou opravdu
00:18:50 pěkné závody.
00:18:53 Uvidíme co z toho dovedeme vytěžit.
00:18:55 Na závěr,
00:18:56 jaký bude váš sportovní kalendář
00:18:58 na ten letošní rok?
00:19:00 Které závody budete absolvovat
00:19:02 třeba také otázka zde se objevíte
00:19:04 v zahraničí?
00:19:05 Všechno záleží na financích.
00:19:08 A podařilo se nám ty finance
00:19:10 tak nějak dát dohromady abychom
00:19:11 uspořádali tu čtyřkolku.
00:19:17 Tak jsme se omezily pouze na velký
00:19:19 český mistrák a případě nějaké
00:19:21 starty ve sprintech.
00:19:22 Ale ty pouze v rámci testu
00:19:24 na velký mistrák.
00:19:25 Do zahraničí zatím neplánujeme
00:19:27 jezdit z našeho hlediska
00:19:28 vy to asi bylo brzy ten první rok.
00:19:32 Já vám za redakci sportu
00:19:33 ČT při by se vám mistrovství
00:19:35 republiky dařilo a vy jste
00:19:37 byl jedním z těch dravých
00:19:41 závodníků,
00:19:42 kteří budou bavit diváky a děkuju
00:19:44 vám za návštěvu
00:19:46 ve studiu neshledanou.
00:19:47 Děkuji za pozvání.
00:19:48 Pro tuto chvíli se loučím
00:19:50 tak s vámi milí televizní diváci.
00:19:52 Další pořad Svět motorů speciál
00:19:54 budete moci sledovat opět za týden.
00:19:56 Odtud ze studia je to pro tuto
00:19:58 chvíli vše.
00:19:59 Přeji příjemný zbytek dne a brzy
00:20:00 na shledanou.
00:20:01 Živé titulky ve spolupráci se ZČU Inovace podpořená TA ČR Stínový mluvčí: Pavel Petrle
Jiří Zíta se svými hosty ve studiu na aktuální motoristické téma
Mapa stránek | RSS | Nahoru f
© Česká televize 1996–2021 | English | 1