Sestřih nejzajímavější momentů evrospkého šampionátu autokrosařů
00:00:06 -Je to už několik týdnů,
00:00:08 co skončila mistrovská autokrosová sezóna.
00:00:11 A právě teď je ta správná chvíle si letošní rok připomenout.
00:00:15 Obsahem dnešního sestřihu budou výpovědi
00:00:18 českých autokrosových reprezentantů,
00:00:20 kteří více či méně úspěšně absolvovali
00:00:23 letošní seriál mistrovství Evropy.
00:00:26 V evropském autokrosu, jak známo,
00:00:28 stále figuruje velice slušné procento českých závodníků
00:00:32 a nejvíc jich je momentálně v divizi Touring Autocross,
00:00:35 tedy v cestovních vozech.
00:00:37 Pouze polovinu letošní sezóny bohužel absolvoval
00:00:41 největší adept na titul, Václav Fejfar,
00:00:43 a bylo to po této nehodě ve Francii.
00:00:46 -Při nájezdu do rychlé levé zatáčky jsem zezadu dostal ránu
00:00:50 a šel jsem do valu, a pak už si nic nepamatuji.
00:00:54 Samozřejmě jsem byl převezený do místní nemocnice,
00:00:57 kde jsem strávil vlastně 6 dní na JIP.
00:01:00 Pak mě převezli do Čech a od té doby vlastně furt marodím
00:01:04 a mám problém.
00:01:07 Měl jsem přeražená vzadu žebra u páteře
00:01:10 a měl jsem nějakou krev na plicích, takže jsem musel čekat,
00:01:14 až se to vstřebá.
00:01:16 A teprve teď jsem tak nějak trošku fit
00:01:19 a začínám se motat kolem závodního auta
00:01:22 a připravujeme na příští rok.
00:01:25 -Na příští rok tedy budete v pořádku, nové auto bude?
00:01:29 -Tak já doufám, že v pořádku já budu určitě.
00:01:32 A s autem uvidíme, stavíme nové, stavíme novou škodovku,
00:01:35 a uvidíme, jak se nám stávající auto,
00:01:38 co jsem se s ním vyboural ve Francii, podaří srovnat.
00:01:42 A jestli si ho prodáme nebo s ním pojedeme dál,
00:01:45 to se ještě uvidí podle času.
00:01:48 -Václav Fejfar nakonec bodoval jen třikrát
00:01:50 a obsadil celkové deváté místo v tabulce.
00:01:53 O jednu příčku výš skončil další velezkušený autokrosař,
00:01:56 Ladislav Brožek s Fordem Focus.
00:01:58 A ani on není s uplynulým rokem spokojený.
00:02:01 -Konec se nám nepovedl, vypadalo to daleko líp,
00:02:04 ale ve Francii dva motory, tady problémy trošku s elektronikou,
00:02:08 problémy s pořadateli,
00:02:10 poněvadž teď mě momentálně diskvalifikovali na nesmysl,
00:02:13 což jsem já za svoji kariéru snad nezažil ještě ani.
00:02:17 -Čím to bylo, že se to letos ke konci nepodařilo,
00:02:20 že byly problémy?
00:02:22 -Nevím, musíme si sednou se synem a zhodnotit to.
00:02:25 My už přestáváme stačit finančně a budeme to muset nějak rozseknout.
00:02:29 -Co s tím do budoucna?
00:02:31 -Nevím, teď nechci dělat předčasné závěry, uvidíme.
00:02:35 Uvidíme, co s tím uděláme.
00:02:37 Pak si sedneme po závodech a budeme se o tom bavit.
00:02:40 -Šesté místo v tabulce patří Janu Brožkovi,
00:02:43 tedy synovi Ladislava.
00:02:44 A i jeho jsme se zeptali na minulou sezónu.
00:02:47 -Pro mě spíš smolná, protože...
00:02:50 Začalo to v Matschenbergu,
00:02:52 kdy jsem nedojel finále po kontaktu s Ashotem.
00:02:55 Pak nějaké závody byly docela úspěšné,
00:02:58 Paka, tam se mi docela vedlo.
00:03:00 Pak přišla první Francie,
00:03:02 tam jsem šel do první lajny jako druhý,
00:03:05 ale zase po kontaktu po startu jsem se přetočil
00:03:08 a odjížděl jsem poslední.
00:03:11 Několik lidí jsem předjel, ale bohužel.
00:03:13 A pak přišel Přerov, kdy nám přeskočil motor o jeden zub
00:03:17 a od té doby jsme laborovali, protože to nechtělo jet,
00:03:21 hledali jsme to všechno v elektronice,
00:03:24 a tím pádem jsme ztratili poslední dva závody.
00:03:27 A bohužel teď ten motor už vypověděl úplně službu
00:03:31 a v Itálii nejedu.
00:03:33 -Co dál, co do budoucna?
00:03:36 -Nějaké úpravy určitě v hlavě mám, chtěl bych se zaměřit na motor,
00:03:40 kdy musíme udělat kompletně nové svody od výfuku
00:03:44 z důvodů popraskání
00:03:47 a nějaké vylepšení, odlehčení vozu, protože máme 60 kilo nadváhu.
00:03:53 -Takže příští rok pojedete s tímto vozem,
00:03:57 akorát bude poladěný, vylepšený.
-Ano.
00:03:59 -První pětku mistrovství Evropy letos uzavírá Miroslav Neumann,
00:04:04 který si oproti loňsku o dvě příčky pohoršil.
00:04:07 -Proti loňské sezóně bylo daleko víc práce
00:04:10 a dost problémů s autem, s technikou.
00:04:13 Je to ale vývoj, chtěli jsme se posunout dál,
00:04:16 pořídili jsme nové tlumiče, které fungují naprosto fantasticky.
00:04:20 Ale díky těm novým tlumičům,
00:04:22 čemuž přičítáme tady ty následující závady,
00:04:25 je výborná trakce, a tím pádem trpí spojka, poloosy, převodovka.
00:04:29 A s tímhle jsme se potýkali na několika závodech.
00:04:33 Věřím tomu, že kdyby tyto závody nebyly,
00:04:36 tak to celkové umístění teď mohlo být někde jinde
00:04:39 a nemuseli jsme se na posledních závodech strachovat
00:04:43 o celkový výsledek a bojovat o třetí místo.
00:04:46 -Letos konkurence posílila,
00:04:48 Martin Samohýl hodně zrychlil, Aleš Fučík teď. Co dál?
00:04:51 -Je to pravda a já jsem rád, že ta konkurence přibyla,
00:04:54 protože koho by bavilo závodit v malém počtu aut
00:04:58 a vlastně nezávodit, jezdit a dojíždět nějakým způsobem.
00:05:01 Takže já to vítám a jsem za to rád, že kluci přibyli.
00:05:05 A věřím, že na příští rok ještě někdo přibude
00:05:07 a že to bude zajímavější jak pro nás jezdce,
00:05:10 tak určitě i pro diváky.
00:05:12 -Příští rok vás uvidíme opět s tímto vozem,
00:05:15 nebo chystáte něco nového?
00:05:17 -Abych pravdu řekl, to je ve hvězdách.
00:05:20 Auto ještě příští rok homologaci mít bude,
00:05:23 ale jak se říká, musíme něco vymyslet už dál.
00:05:26 Myšlenka nějaká je,
00:05:28 ale samozřejmě všechno se to odvíjí od financí.
00:05:32 -Přesně po roce působení v divizi Touring Autocross
00:05:35 se prvního vítězství dočkal Martin Samohýl
00:05:38 a pilot Škody Fabia o sobě dal náležitě vědět.
00:05:41 A jak to cítil on sám?
00:05:44 -Vnímám to neuvěřitelně, protože dneska je výročí,
00:05:47 dneska je to rok, co jsme poprvé odstartovali do Touringu.
00:05:51 Před rokem v Přerově jsme začínali, tam se nám to ještě nepovedlo,
00:05:55 dneska se nám to povedlo a jsme za to strašně rádi
00:05:58 a fakt si toho hrozně vážíme.
00:06:00 -Samohýl skončil celkově čtvrtý
00:06:02 a až na bronz dosáhl další debutant v autokrosové Evropě,
00:06:06 Aleš Fučík se Škodou Fabia,
00:06:08 který dlouho jezdil domácí mistrák s dvoukolkou.
00:06:11 -Divize 6 je dobrá škola pro vstup do velké třídy čtyřkolových aut,
00:06:15 kde si myslím, že když to auto člověk umí vodit,
00:06:18 tak si to jenom užívá, je to zábava, je to nádhera.
00:06:22 -Letos jste jel první sezónu. Co příští rok?
00:06:25 -Příští rok budeme určitě s Vaškem pokračovat
00:06:28 a budu se snažit nepokazit žádný podnik a dojíždět vpředu,
00:06:32 aby nám to celkové umístění potom dalo pěkné místo.
00:06:35 -Pojedete s tímto vozem nebo budete něco nového mít?
00:06:38 -Určitě pojedu s tím stejným vozem, akorát to zrepasujeme přes zimu,
00:06:42 podíváme se na motor, necháme zkontrolovat tlumiče,
00:06:45 nový lak se dá, nové lamináty a pojedeme s tím stejným.
00:06:48 -Celkově sezóna nakonec parádní.
00:06:50 -Vyšlo nám to v sezóně na třetí místo,
00:06:52 takže úplně nádhera napoprvé.
00:06:55 -Asi jste nečekal před sezónou takovéto umístění?
00:06:58 -Určitě jsem to nečekal, ale doufal jsem.
00:07:00 A když jsem se s tím autem svezl poprvé, tak jsem věřil,
00:07:04 že to auto na to má a hledal jsem to jenom v sobě.
00:07:07 -Je to vaše druhé vítězství v Evropě letos.
00:07:09 -Ano, je to druhé vítězství.
00:07:12 A pár těch vítězství mohlo přibýt k tomu,
00:07:14 kdybych prostě neudělal ukvapené závěry a nebyl moc zbrklý.
00:07:18 Ale chybami se člověk učí
00:07:20 a v příští sezóně se toho budu chtít vyvarovat.
00:07:23 -Vicemistrem Evropy je Litevec Paulius Pleskovas
00:07:26 a poprvé v kariéře na úplný vrchol vystoupal náš Otakar Výborný.
00:07:30 -Abych řekl pravdu, ještě mi to asi úplně nedocvaklo.
00:07:33 To přijde asi, až budeme doma, ale já jsem rád hlavně za ten tým,
00:07:37 protože ten tomu dává velké úsilí a je to velká dřina.
00:07:40 To co vidí lidi na trati, to je zlomek,
00:07:42 to víme všichni my, co jezdíme.
00:07:44 Ale je to dřina a já jsem fakt rád, že to vyšlo.
00:07:47 Myslím si, že ti lidi si to fakt zaslouží.
00:07:50 -Po závodě v Montaigu jste asi ani ve snu nedoufal v tento konec?
00:07:54 -Ten závod mi vzal hodně jakoby chuť,
00:07:56 byly velké diskuze, byly velké emoce.
00:07:58 Já jsem k tomu svoje vyjádření dal, na mém vyjádření to co jsem řekl,
00:08:03 je prostě pravda.
00:08:04 Doložil jsem to i videem a za tím si stojím.
00:08:07 A pak už prostě jsem do toho šel s tím,
00:08:11 že to prostě nějak dojedu, tu sezónu,
00:08:13 ale musím říct, že jsem měl po chuti.
00:08:16 A mimo tady toho, ten kdo to sledoval,
00:08:19 tak já jsem neměl jediný problém s nikým.
00:08:21 Myslím si, že to bylo čisté všechno, celá sezóna.
00:08:24 -Převahu našich v divizi Touring Autocross
00:08:27 názorně ukazuje tato tabulka,
00:08:29 které s desetibodovým náskokem vévodí Otakar Výborný.
00:08:37 V dnešním sestřihu dostanou prostor
00:08:40 ještě piloti královské divize Super Buggy
00:08:42 a na další dvě mistrovské kategorie dojde
00:08:45 v následujícím vydání SVĚTA MOTORŮ.
00:08:48 Ve čtyřlitrech, jak se této divizi stále s oblibou říká,
00:08:52 byla letos vážně obrovská konkurence
00:08:54 a často užívané přirovnání královská
00:08:57 nabývalo v této sezóně opravdu na významu.
00:09:00 A jedním z důkazů je také umístění našich.
00:09:03 Až na celkovém 21. místě zakončil tento rok Jaroslav Hošek,
00:09:07 a to je výsledek,
00:09:09 který si nestor tohoto sportu za rámeček určitě nedá.
00:09:16 -Evropa se mi vůbec nevede.
00:09:18 A teď proč?
00:09:21 Tak samozřejmě nejedu jako jako absolutní špička,
00:09:25 ale aniž bych se chtěl nějak moc vymlouvat,
00:09:29 jsou to takové ty momenty smůly.
00:09:31 Řeknu třetí, v Přerově rána zezadu, guma prázdná,
00:09:36 zůstal jsem na startu, protože jsem si myslel,
00:09:39 že to budou opakovat.
00:09:41 A v každém závodě mám něco takového,
00:09:44 což není úplně moje vina, ale samozřejmě...
00:09:48 Takže Evropa žádná sláva.
00:09:51 -Jardo, co říkáte na to, vy jezdíte už mnoho let,
00:09:54 nevynechal jste téměř žádný závod.
00:09:57 A příští rok vypadá,
00:09:59 že Petr Turek nepojede, Vláďa Štětina nepojede.
00:10:02 Je to takový úbytek i úpadek českého autokrosu ve čtyřlitrech.
00:10:06 -Ale to není ani úbytek, ani úpadek,
00:10:09 ty, co nepojedou, nahradíme někým starším.
00:10:12 Ne, tak to se neví, to je předčasné říkat.
00:10:15 Já si myslím, že si to Petr Turek rozmyslí,
00:10:18 Vláďa jde někam do jiný zeměkoule, tak to asi už ne,
00:10:21 ale ten to má naplánovaný.
00:10:23 Ale ne, já nerad slyším o autokrosu slovo "úpadek".
00:10:29 A protože je to jako na houpačce, takové vlny,
00:10:32 protože 42. sezónu a pamatuju je všechny,
00:10:35 takže jeden rok je... Jako letos nejsou plechovky
00:10:38 a možná za tři roky jich bude 30, možná.
00:10:42 Jeden rok nás jezdilo 17. 25, 30, teď nás jezdí 50.
00:10:46 Šestnáctky nebyly téměř vůbec, dneska jich jezdí 50.
00:10:53 Takže to nejde plánovat, tohle. Ale úbytek ne, to slovo sem nepatří.
00:10:58 -Hošek je věčným optimistou, a to je dobře.
00:11:00 Až ke konci roku měl důvod ke zlepšení nálady další z našich,
00:11:05 Roman Keřka.
00:11:07 -Konečně po nějakých bych řekl drastických závodech nebo tak,
00:11:11 kdy se nám hodně nedařilo, tak snad dneska to vyjde.
00:11:15 -Kde byly ty problémy, že to nešlo?
00:11:17 -Hlavně byly...
00:11:20 Měli jsme některé závady, to musím přiznat,
00:11:23 ale to bylo tak možná 10 % toho všeho.
00:11:25 Ale nejel nám motor, to byla alfa a omega toho všeho,
00:11:28 proč se nedařilo.
00:11:30 -Celkově když zhodnotíte sezónu, tak asi moc spokojenost být nemůže.
00:11:35 -Já si myslím, že je to ta nejhorší, co jsem zažil.
00:11:38 Jak už finančně, hodně stresu a žádný úspěch.
00:11:41 -Co s tím do budoucna?
00:11:43 Zůstanete u Tatry nebo pokukujete po něčem jiném?
00:11:46 -Zatím nepokukuju.
00:11:48 Nebo abych se přiznal, jsem pokukoval,
00:11:51 ale někteří lidi mě přesvědčili, že ne.
00:11:54 Já mám doma ještě druhé auto a stálo to tolik peněz,
00:11:57 že věřím tomu, že to dotáhnu zase zpátky nahoru.
00:12:00 -Myslíte pořád, že tedy těžký velký motor má šanci na vítězství?
00:12:04 -Z těch těžkých motorů je tenhle nejlehčí.
00:12:07 To je jenom fáma mezi lidmi.
00:12:09 Ale ptal jsem se na bavoráka na váhu a takovéhle.
00:12:13 K lehkému autu nevím, nic na to nemám, nemám zkušenosti.
00:12:16 Takže jestli, tak začneme vyvíjet auto,
00:12:19 ale určitě to nebude napřesrok nebo takhle, to asi ne.
00:12:22 -Roman Keřka skončil celkově na 16. místě
00:12:25 a 14. místo moc radosti nepřineslo Vladislavu Štětinovi.
00:12:28 -Loni jsme se namlsali těmi výsledky, které jsme měli.
00:12:33 A vlastně ty výsledky přišly jenom tím,
00:12:35 že jsme vynaložili minimální úsilí pro to,
00:12:38 aby ty výsledky se dostavily, a ony se dostavily.
00:12:42 A letos...
00:12:46 Právě člověk když se namlsá, tak má vyšší cíle.
00:12:49 A my jsme pro ty cíle se snažili udělat ne víc než minulý rok,
00:12:54 ale minimálně na stejné úrovni, a to očekávání bylo daleko vyšší.
00:12:59 A prostě se nedostavuje. Proč? Nevím.
00:13:02 Bohužel asi nejhorší výmluva, co je, že člověk nemá štěstí.
00:13:06 Ale to auto naše je dobré,
00:13:08 na tu konkurenci má minimálně do té desítky.
00:13:16 A já bohužel nevím.
00:13:18 Já jsem zezačátku sezóny měl motivaci, byl jsem dravý.
00:13:22 Teď už jsem se dostal bohužel do takové fáze,
00:13:25 kdy prostě ta hlava mi nepracuje, tak jak má,
00:13:29 a jsem trošku demotivovaný.
00:13:31 Já vím, že je to výmluva, ale těch situací,
00:13:35 kdy se nám něco přihodilo ne úplně třeba mojí vinou,
00:13:39 bylo tolik, že prostě to člověka demotivuje.
00:13:45 -Vláďo, slyšel jsem něco, že příští rok nepojedete.
00:13:49 -To je pravda, tady se to šíří depem po celé Evropě, mi přijde.
00:13:54 Příští rok nejedeme. Nevím, co by se muselo stát.
00:13:57 Asi jelikož odjíždím do Austrálie,
00:14:00 tak by mě musely začít ukrutně svrbět ruce,
00:14:04 abych se vrátil, ale plánuji prostě na rok odjet do Austrálie
00:14:08 a dát si pauzu.
00:14:11 I pro rodinu si myslím, že je to dobré.
00:14:14 A po těch 20 letech je si myslím čas si trošku odpočinout.
00:14:19 Uvidím v Austrálii.
00:14:21 Ale určitě na rok a pak bych se rád vrátil.
00:14:24 -Takže máte v plánu návrat 2017?
00:14:27 -Jo, tak asi určitě bych se rád svezl.
00:14:33 Ještě nevím, jestli pojedu Evropu,
00:14:36 ale prostě určitě mě lidi uvidí v Autokrosu.
00:14:40 -Až ve druhé polovině roku
00:14:42 se na scénu naplno vrátil Marek Stloukal
00:14:45 a nakonec z toho bylo slušné 10. místo v tabulce
00:14:49 a několik opravdu výrazných dílčích výsledků.
00:14:52 -Výsledky byly opravdu bych řekl ucházející
00:14:55 nebo dle mých představ.
00:14:57 Nebudu říkat, že jsem schopen vyhrávat každý závod, to určitě ne.
00:15:02 Ale drželi jsme tempo s těmi nejlepšími,
00:15:05 což mě osobně velice těší.
00:15:07 A i kvůli tomu, že jsme vlastně letos vůbec jet neměli,
00:15:11 auto jsme vytáhli v půlce sezóny prakticky bez přípravy.
00:15:15 Je fakt, že jsme teda přes zimu zlepšili o hodně motor,
00:15:19 kdy jsme přepracovali kompletně výfuk a elektroniku
00:15:23 a ještě nějaké drobnosti.
00:15:28 Ten motor se velice změnil
00:15:30 a teďka je to velice konkurenceschopné náčiní.
00:15:33 Auto je dobré od začátku, na tom není co měnit,
00:15:37 to funguje velice dobře.
00:15:39 A ty výsledky
00:15:41 teď za poslední tři čtyři závody jsou opravdu dobré,
00:15:44 vždycky já finále, první řada nebo maximálně druhá.
00:15:47 A konečně už i v Saint Igny se nám podařilo dokončit závod,
00:15:51 těsně pod bednou bohužel, ale těch bodů je tam dost.
00:15:55 A na to, že jsme jeli půlku sezóny, tak se motáme kolem 10. místa,
00:15:59 což je super.
00:16:01 A příští sezónu vůbec nevím ještě, co bude.
00:16:04 -Chtěl jsem se právě zeptat, příští rok pojedete, nepojedete?
00:16:08 -Ta doba je tak složitá teď,
00:16:10 že opravdu plánovat na rok dopředu není možné.
00:16:13 A já už jsem to říkal několikrát, prostě ten sport je o penězích
00:16:18 a dneska sponzora sehnat je velice těžká práce.
00:16:21 A je to odvislé od výkonu aktivit, které jsou prakticky doma.
00:16:30 A říkám, vůbec netuším, jak se bude vyvíjet situace.
00:16:34 Máme rozjednané nějaké obchody, které pokud by se měly podařit,
00:16:38 byť na nich pracujeme už delší dobu, ale zatím nemůžu říct,
00:16:43 jestli se nám to podaří dokončit.
00:16:45 A v tom případě bych uvažoval o pokračování.
00:16:48 -Ze čtvrtého místa až na deváté se letos propadl
00:16:52 mladý Jakub Kubíček,
00:16:54 a to se samozřejmě naprosto rozcházelo
00:16:56 s původním plánem celého týmu.
00:16:59 -Když zhodnotím Evropu, tak nebyla úplně vydařená,
00:17:02 čekal jsem to lepší,
00:17:04 myslel jsem, že se zase posunu o stupínek dopředu,
00:17:07 což by byla bedna v tomhle případě, bohužel tomu tak není a nebude.
00:17:11 Ale uvidíme příští rok, konkurence je nabitá
00:17:14 a dá se říct, že ne každou sezónou, ale téměř každým závodem roste,
00:17:18 takže je to těžší a těžší.
00:17:20 A popasovat se s tím není úplně nejlehčí.
00:17:23 -Čím to bylo, že se letos nedařilo?
00:17:25 Loni jste byl čtvrtý a moc nechybělo na bednu,
00:17:28 letos akorát jednou jste byl na stupních.
00:17:30 -Nevím, řekl bych, že prostě tam zahrálo štěstí,
00:17:33 kterého jsem moc neměl letos,
00:17:35 takže to asi byl ten největší problém.
00:17:39 -Co s tím udělat na příští rok, s vozem, aby to bylo lepší?
00:17:43 -Tak auto víceméně si myslíme, že je už zdokonalený do fáze,
00:17:47 kdy už se nestávají takové ty zbytečné problémy,
00:17:50 nebo zbytečný, takový ty dětský nemoci, jak se říká.
00:17:54 Takže to si myslím, že už jsme vyřešili.
00:17:57 Takže na příští rok se budeme snažit zdokonalovat už jenom maličkosti
00:18:01 a doufám, že budeme rychlí.
00:18:04 -Takže v zásadě stejný vůz, stejný motor.-Přesně tak.
00:18:08 -Pozici nejlepšího českého autokrosaře
00:18:11 z minulosti už dobře zná zkušený Petr Turek
00:18:14 a letos se na tento post opět podíval,
00:18:17 ale bylo z toho až celkové 8. místo v tabulce.
00:18:20 I tak ale několik závodů vyšlo výborně.
00:18:23 -Já myslím, že jo, je to těžký, je tam konkurence
00:18:27 a na naše možnosti si myslím, že to víc ani nejde.
00:18:31 -Jaké máte plány dál?
00:18:33 -Zatím žádný, takže to asi nebudu komentovat.
00:18:36 Zatím žádný, vůbec žádný.
00:18:39 -Petr Turek byl vždy velice stručný a platilo to i tentokrát.
00:18:43 Letošní autokrosová sezóna byla opět velice pěkná
00:18:46 a zároveň se právě v tomto roce přepsala historie tohoto sportu.
00:18:50 Postaral se o to tento muž, Němec Bernd Stubbe,
00:18:54 který letos vybojoval rekordní 6. titul mistra Evropy.
00:18:57 -Chtěl bych poděkovat všem mým sponzorům,
00:19:01 ale také mým mechanikům a všem, kteří se na chodu týmu podílejí.
00:19:05 Tento rok byl opravdu náročný,
00:19:08 zažil jsem hned několik kolizí a karambolů,
00:19:11 jako například v Maďarsku nebo u vás v Přerově.
00:19:14 Byl to opravdu těžký rok, ale podstoupené riziko se vyplatilo,
00:19:18 a díky tomu slavíme šestý titul.
00:19:22 -Porazit Bernda Stubbeho, to je opravdu nesmírně cenný skalp,
00:19:26 ale letos tomuto rychlému dravci život hodně znepříjemňoval
00:19:30 Francouz Thomas Anacleto, který nakonec skončil těsně druhý.
00:19:34 Evropský bronz vybojoval Nizozemec Johan de Jong.
00:19:38 Jak už bylo jednou řečeno, tohle byla jen polovina sestřihu
00:19:42 letošního mistrovství Evropy v autokrosu
00:19:44 a už příště vás čeká druhá část,
00:19:46 ve které si budeme povídat s našimi dalšími reprezentanty,
00:19:50 tak se nezapomeňte dívat.
00:20:02 Skryté titulky: Alena Kardová, Česká televize 2015
Sestřih nejzajímavější momentů evrospkého šampionátu autokrosařů
Mapa stránek | RSS | Nahoru f
© Česká televize 1996–2021 | English | 2