Soumrak reklamních agentur? ; Digitalizace rozhlasového éteru

O tom, jak efektivně a jak vlastně vůbec musejí pracovat reklamní agentury, o seškrtávání rozpočtů a nucených dovolených. První téma pro moderátora Františka Lutonského. Tím druhým pak bude digitalizace. O té televizní se mluví a píše, pořádají se konference. O té rozhlasové, která nás teprve čeká, budeme mluvit ve druhé části pořadu. Hosty budou Ondřej Obluk z agentury Mather Communications, Radek Pálka z agentury OMD a Lubor Zoufal, ředitel internetových aktivit společnosti Lagardere Active ČR, která mimo jiné provozuje např. Rádio Frekvence 1.

Proč deníky píšou, co píšou a televize vysílají, co vysílají? Odpověď hledá týdeník věnovaný nejen světu novin, časopisů, televizí a rádií, ale také internetu, reklamě, public relations nebo marketingu. Týden co týden aktuální téma a k němu dva hosté s odlišnými názory na věc. Každé téma navíc glosuje pestrá směs více než desítky odborníků panelu pořadu napříč zmíněnými obory.

Preméra vždy v neděli v 16:33 na ČT24

E-mail: mediaasvet@ceskatelevize.cz

Stopáž24 minut
Rok výroby 2009