Bezplatné deníky a jejich vliv na trh s placenými novinami a časopisy – to je téma nedělního magazínu o světě médií. Projektem bezplatných titulů se velká vydavatelství na českém trhu zpočátku vůbec nezabývala. Vnímat ho začala až ve chvíli, kdy se novinám začalo dařit v zahraničí. Metro, 24 hodin a Metropolitní Expres – to je trojice novin, které může dostat ráno každý Pražan při cestě do práce – aniž by musel vytahovat peněženku. Tři sta tisíc obyvatel Prahy pak dostává odpoledne do svých schránek Kurýr Praha.

Dnes čeští ekonomové říkají, že by se na území Prahy dokázal vedle čtyř stávajících uživit ještě jeden bezplatný titul. Petr Skočdopole ve studiu přivítá marketingového ředitele deníku Metro Aleše Pýchu a generálního ředitele vydavatelství Economia Michala Klímu.

Proč deníky píšou, co píšou a televize vysílají, co vysílají? Odpověď hledá týdeník věnovaný nejen světu novin, časopisů, televizí a rádií, ale také internetu, reklamě, public relations nebo marketingu. Týden co týden aktuální téma a k němu dva hosté s odlišnými názory na věc. Každé téma navíc glosuje pestrá směs více než desítky odborníků panelu pořadu napříč zmíněnými obory.

Preméra vždy v neděli v 16:33 na ČT24

E-mail: mediaasvet@ceskatelevize.cz

Stopáž25 minut
Rok výroby 2006
 P 4:3