Vláda rozhodla, že na šíření informací o digitálním vysílání v příštích čtyřech letech vynaloží 335 milionů korun. Kampaň začne v září a postupně chce lidem vysvětlit, co budou pro novou technologii potřebovat a v jakém čase. Digitální televizní a rozhlasové vysílání s lepším obrazem i zvukem a novými službami nahradí analogovou nejpozději do roku 2012 v celé Evropské unii.

Digitalizace už není zdaleka jen tématem akademickým či profesionálním, ale začíná se stále více týkat obyčejného konzumenta médií. Budeme-li chtít využívat vše, co nám technické vymoženosti hodlají umožnit, budeme mít spousty práce s adaptací. Vše o multiplexech, interaktivitě a set-top-boxech se dozvíte od vedoucího útvaru rozvoje televizních a rozhlasových služeb společnosti Radiokomunikace Jiřího Vykydala. Radiokomunikace jsou provozovatelem multiplexu, v němž mimo jiné vysílá digitálně i Česká televize. Dalším hostem pak bude vedoucí katedry elektronické kultury Fakulty sociálních věd Jiří Bystřický.

Proč deníky píšou, co píšou a televize vysílají, co vysílají? Odpověď hledá týdeník věnovaný nejen světu novin, časopisů, televizí a rádií, ale také internetu, reklamě, public relations nebo marketingu. Týden co týden aktuální téma a k němu dva hosté s odlišnými názory na věc. Každé téma navíc glosuje pestrá směs více než desítky odborníků panelu pořadu napříč zmíněnými obory.

Preméra vždy v neděli v 16:33 na ČT24

E-mail: mediaasvet@ceskatelevize.cz

Stopáž25 minut
Rok výroby 2006
 P 4:3