iVysílání

stránky pořadu
Premiéra:
9. 4. 2007
13:20 na ČT2

1 2 3 4 5

1 hlas
12974
zhlédnutí

Zlatovláska na špičkách

Dokument o přípravě baletního představení v Národním divadle v Praze.

43 min | další Dokumenty »

upozorňovat

do playlistu

Přehrávač videa

Načítám přehrávač...

Zlatovláska na špičkách

  • 00:00:05 Je to vlastně, jako bych takhle
    dělal, abych se mohl
  • 00:00:07 odrazit nahoru.
  • 00:00:17 On by měl akcentovat,
    pohádku si zahrajem.
  • 00:00:22 - HRAJE HUDBA -
  • 00:00:25 Pět, šest, sedm...
  • 00:00:32 Tak a začneš tady.
    Kdo z vás je chce?
  • 00:00:35 A vy všichni, já to neumím.
  • 00:00:44 - HUDBA -
  • 00:01:04 - HLÁŠENÍ -
  • 00:01:06 Hezký večer, je třičtvrtě na sedm,
    za patnáct minut začínáme.
  • 00:01:27 Kdo toho hada sní,
    ten řeči zvířat rozumí.
  • 00:01:40 -Nazdar.
    -Ahoj.
  • 00:01:50 Něco snadnějšího k tanci. Děkuji.
  • 00:01:54 Tak jasně.
  • 00:02:04 Prosím, Honzo Kodet, ke mně
    na jeviště. Honzo Kodet...
  • 00:02:16 - ZVONĚNÍ -
  • 00:02:28 Sedm, osm, raz, dva, tři, čtyři...
  • 00:02:43 Pojďte jako kánon, jenom abychom
    věděli, kde jsme hudebně. Můžeme.
  • 00:02:47 - HUDBA -
  • 00:02:58 Raz, dva, tři, čtyři, hop, hop.
  • 00:03:08 Ne, dejte ji dozadu. Hop, hop.
  • 00:03:23 To by šlo, ale ty ruce
    máte každý jinak.
  • 00:03:25 Ty ruce dejte víc jakoby nahoru
    a pak je teprve dejte stranou.
  • 00:03:29 Nedávejte je stranou hned.
  • 00:03:34 Ta pohádka je po hudební stránce
    velmi barvitá a současná,
  • 00:03:37 což je hrozně důležité.
  • 00:03:39 My se vydáváme na cestu
    tradičnějších způsobů
  • 00:03:42 pracování s divadlem.
    Což my jsme chtěli,
  • 00:03:46 ale ta hudba zůstává současná
    a inspirovaná určitými zajímavými,
  • 00:03:52 vyzkoušenými principy,
    poetikou hudebních písniček
  • 00:03:57 nebo třeba i barokní hudbou.
  • 00:04:05 Je to inspirováno jakoby
    renesanční zámeckou hudbou.
  • 00:04:13 V rukách Vladimíra se to obrací
    v současnou estetiku,
  • 00:04:18 která je důležitá pro oslovení
    mladého diváka.
  • 00:04:27 A najednou lamento.
  • 00:04:43 Najednou nám to změní
    trošku skupenství.
  • 00:04:46 Spíš bych to možná malinko
    zrychlil.
  • 00:04:52 Bude to vláčnější a rychlejší.
  • 00:05:01 On by měl akcentovat,
    pohádku si zahrajem.
  • 00:05:04 On stojí na místě a už běží.
  • 00:05:12 Zlatovláska je krásná
    a neustále tančí.
  • 00:05:15 Pro malou holčičku Zlatovláska
    je určitý idol.
  • 00:05:18 I většina panenek jsou zlatovlásky,
    blondýnky. Já myslím, že je to dané
  • 00:05:23 tím, že je daleko méně zlatovlásek
    nežli hnědovlásek či černovlásek.
  • 00:05:31 Čili je to jistá meta,
    něco nedostupného, nedostižného.
  • 00:05:36 Navíc je to symbol něčeho krásného.
  • 00:05:39 Málokterá holčička by chtěla být
    ježibabou.
  • 00:05:44 - HUDBA -
  • 00:05:59 Pro mě je to ten typ pohádky,
    který má v sobě jasný etos.
  • 00:06:05 Činíš dobro a to se ti vrátí.
  • 00:06:09 Nebo vyšleš pozitivní energii
    a vrátí se ti pozitivní energie.
  • 00:06:14 A některé pohádky to nemají.
  • 00:06:17 Já prostě nemám rád ty pohádky,
    kdy hloupý Honza vyhraje.
  • 00:06:21 To mi připadá už překonané.
  • 00:06:26 Vlastně to není čičorečka,
    ta je růžová.
  • 00:06:32 Tohle je štírovník, ten je žlutý.
  • 00:06:34 Tráva už je vysoká.
  • 00:06:39 Čičorečka je tady.
  • 00:06:41 Tady je to tu všechno provázané,
    země - nebe. To je kraj,
  • 00:06:44 který je na žule, čili je to takový
    poctivý materiál, žádný vápenec
  • 00:06:49 nebo takový ten mladý,
    ještě nevyprofilovaný čedič.
  • 00:06:58 Tady jsou takové vlny nahoru dolů,
    takže střední Povltaví.
  • 00:07:02 On tohle divadlo zná.
  • 00:07:07 - DOMLOUVAJÍ SE -
  • 00:07:29 Ona má propadlo.
  • 00:07:33 Bedna je prázdná.
  • 00:07:37 -A vyleze celý orchestr.
    -Prý.
  • 00:07:57 Jsem král. Květinový.
  • 00:08:04 Motám, motám.
  • 00:08:10 Budeme vám vyprávět o krásné panně,
    je to trochu tajemství.
  • 00:08:15 - JE SLYŠET KLAVÍR -
  • 00:08:30 Určitě, může být.
  • 00:08:40 Moc hezký by to bylo.
    Bylo by to skvělý.
  • 00:08:44 Čím začneme?
  • 00:08:46 Velmi jednoduše, uděláme lauf
    es Dur s přídavným des.
  • 00:09:04 Prosím tě, Ondřeji, ahoj,
    kde jsme toho psa sekali?
  • 00:09:08 Toho druhého psa jsme sekali tady.
  • 00:09:15 - MLUVÍ O. HAVELKA -
  • 00:09:16 Říkal jsem si, že by bylo hezké,
    kdybychom v hudbě navázali
  • 00:09:19 na toho Erbena, kdyby ta hudba
    byla takovými ohlasy na starou
  • 00:09:23 českou lidovou píseň.
  • 00:09:28 Protože samozřejmě lidi znají
    odrhovačky, jako Skákal pes...,
  • 00:09:32 ale taková ta česká barokní lidová
    písnička je úplně úžasná.
  • 00:09:38 Jsou tam skutečné poklady,
    co se týče melodií a harmonií.
  • 00:09:42 Mně připadalo hezké tohle nějak
    oživit a nechat se tím inspirovat,
  • 00:09:47 tak jsem prosil Vladimíra,
    aby se tímto směrem vydal.
  • 00:09:52 Musím říct, že v tomto smyslu
    on moji představu naplnil,
  • 00:09:57 že skutečně tam tyhle motivy jsou.
  • 00:10:02 My jsme si to zkomplikovali hodně
    tím, že jsem chtěl, aby tam hrála
  • 00:10:05 živá kapela.
    To je samozřejmě velký luxus.
  • 00:10:09 My si toho velice vážíme, že nám
    divadlo tento luxus umožnilo,
  • 00:10:13 ale samozřejmě nám to
    znesnadnilo život.
  • 00:10:17 Když se pracuje s playbackem,
    jak bývá častým zvykem u moderního
  • 00:10:22 baletu, pracuje se s nahranou
    hudbou, tak je to mnohem snazší.
  • 00:10:32 Ale když hraje živá kapela,
    může se stát, že se třeba
  • 00:10:35 trošku změní tempo nebo se malinko
    zrychluje nebo zpomaluje
  • 00:10:39 a už ta hudba pracuje nějakým
    způsobem a tanečník to má těžší,
  • 00:10:46 protože musí reagovat
    na tyhle lehké posuny.
  • 00:10:51 Velmi rád bych přivítal na scéně
    Orchestr Bert, vynikající orchestr
  • 00:10:56 na soudobou hudbu pod vedením
    Petra Ráda. Dobrý den.
  • 00:11:05 - POTLESK -
  • 00:11:07 Jsme velmi rádi za tuto spolupráci,
    protože to celé věci velice pomůže.
  • 00:11:13 Hudba z playbacku samozřejmě může
    být úžasná a má i svoji kvalitu,
  • 00:11:19 ale jestliže divák zároveň cítí
    ten zdroj toho umělce,
  • 00:11:26 který vytváří tu hudbu,
    je tam zcela jiný zážitek.
  • 00:11:31 Je tam úžasná nadstavba.
  • 00:11:34 Obzvlášť my jsme se snažili,
    aby došlo k propojení
  • 00:11:38 orchestřiště a jeviště.
    Myslím, že částečně se to podařilo.
  • 00:11:43 I přes Martina Zbrožka,
    který coby kejklíř neustále putuje
  • 00:11:47 mezi těmi 2 působišti
    a je takovým pojníkem.
  • 00:11:54 Já jsem rád, že máme ten orchestr,
    jsem rád, že můžeme pracovat
  • 00:11:57 s P. Vrábelem, dirigentem,
    a že se nám tohle podařilo.
  • 00:12:03 My nemáme Babku.
  • 00:12:05 Nemůžeš hrát Babku?
  • 00:12:09 Běž hrát Babku, prosím tě.
  • 00:12:15 Právě tím, že Vladimír Franz
    má tu divadelní zkušenost,
  • 00:12:18 tak je schopen ještě aktuálně
    i třeba při hlavních zkouškách,
  • 00:12:21 teď když se pracuje s živým
    orchestrem, tak je schopen
  • 00:12:25 ještě tu výslednou podobu tvarovat
    - krátit, někde prodlužovat,
  • 00:12:32 někde doplňovat bicí,
    když je třeba dramatický akcent.
  • 00:12:37 V tom je prostě výborný.
  • 00:12:40 - HUDBA -
  • 00:12:48 - DOMLOUVAJÍ SE, SMĚJÍ SE -
  • 00:12:54 Mohl by ho chytit za nos.
  • 00:13:01 Tohle by bylo docela dobrý.
  • 00:13:09 Byl by to takový šok.
  • 00:13:12 Můžeme to pustit ještě jednou?
  • 00:13:23 Leda že by to byl strašně
    dlouhý souboj.
  • 00:13:42 Vylez, no vylez. Uáááá!
  • 00:13:51 Mně jako choreografa ten Ondřej
    hrozně posouvá a pomáhá mi.
  • 00:13:55 Kolikrát jsem si říkal,
    ta hudba je hrozně dlouhá,
  • 00:13:58 co s tím mám dělat?
  • 00:13:59 Působí hrozně epicky,
    je to těžké sestřihnout,
  • 00:14:01 jak to mám řešit?
  • 00:14:02 A Ondřej vždycky přišel a řekl,
    tak koukej, a co kdyby udělal tohle
  • 00:14:05 a ona by měla reagovat takhle.
  • 00:14:07 A tady je taková zápletka,
    zkusme to tam dát.
  • 00:14:10 A hrozně často to fungovalo.
  • 00:14:13 Samozřejmě platí to, že je napsáno,
    co co znamená a kde jsme,
  • 00:14:17 ale meze se nekladou,
    protože to není úplně mimo.
  • 00:14:20 A to teda nikdy.
  • 00:14:22 Protože Honza Kodet je člověk,
    který cítí výsostně pohyb.
  • 00:14:26 A Ondra Havelka s muzikou vyrůstal,
    nakonec je synem
  • 00:14:31 jednoho z největších hudebních
    skladatelů 2. půlky 20. století
  • 00:14:36 Svatopluka Havelky.
  • 00:14:39 Víte, že on má košík s něčím,
    co nesmíte vidět,
  • 00:14:41 a jste hrozně zvědaví
    a chcete to vidět.
  • 00:14:44 Bobík.
  • 00:14:48 - HUDBA -
  • 00:15:03 Takže nemusíte moc spěchat tam,
    ale musíte rychleji odcházet.
  • 00:15:11 - HUDBA -
  • 00:16:46 Ještě si to udělejte tak,
    aby on se na to skutečně
  • 00:16:48 mohl chytit.
  • 00:16:50 - MLUVÍ JEDEN PŘES DRUHÉHO -
  • 00:17:18 - HUDBA -
  • 00:17:30 Asi s připlácnutím druhé
    rukavice jde.
  • 00:17:33 Ať se tam dostane to zívnutí.
  • 00:17:37 Uděláte jednu kapsu,
    druhou kapsu a zívnete.
  • 00:17:56 - HUDBA -
  • 00:18:51 Já jsem si tam vymyslel zcela
    primitivní, jednoduchý trik,
  • 00:18:56 že se zjeví s tím zrakovým
    lajtuchem.
  • 00:19:33 Teď spadne ten lajtuch
    a vy jste tady. Jé, zázrak.
  • 00:19:37 Pak dirigent udělá gesto
    a vy zahrajete nějaký hezký
  • 00:19:40 akordík, lidi zatleskají
    a vy se odeberete dozadu.
  • 00:19:56 Pan Franz nám poradí.
  • 00:19:58 Ano, pan skladatel nám něco napíše.
  • 00:20:05 Dobrý, tak já teď dopisuju toho,
    jak se jmenuje?
  • 00:20:29 Uděláme kvintu. To znamená,
    že je tady nějaká flétna.
  • 00:20:40 Spadne, padá hned po té oponě.
  • 00:20:45 Tak pojďme, ještě jednou to
    zkusíme. Je opona nahoře a teď!
  • 00:20:56 Je to od té chvíle, kdy Hanka
    s Martinem začínají hrát.
  • 00:21:02 Kluci zdvihají ten lajtuch.
  • 00:21:31 - HUDBA, POTLESK -
  • 00:21:37 Já jsem navrhl takový postup,
    abychom se co nejvíce přiblížili
  • 00:21:41 tomu dětskému světu a světu
    dětských her, že vymyslíme
  • 00:21:45 takový způsob vyprávění trošku
    na principu divadla na divadle.
  • 00:21:53 Měl jsem představu, aby to
    vypadalo, jako když holčičky
  • 00:21:57 otevřou skříň babičce a teď tam
    najdou staré šaty,
  • 00:22:01 nějaké staré záclony a závěsy.
  • 00:22:04 Začnou si s nimi hrát,
    vymyslí si svoji hru,
  • 00:22:07 vyměňují si ty kostýmy,
    předhánějí se a tahají se o to:
  • 00:22:11 "Ne, já budu princezna,
    ty budeš služka," atd.
  • 00:22:14 Tak tenhle princip jsme chtěli
    nějakým způsobem evokovat.
  • 00:22:19 Zároveň to přineslo i postavu
    principála, který měl jakoby
  • 00:22:24 tuto hru iniciovat.
  • 00:22:28 My jsme hledali tvář a podobu
    toho principála a já jsem navrhl
  • 00:22:31 Martinu Zbrožka, protože to je
    člověk mnoha schopností.
  • 00:22:36 On je jednak vynikající houslista,
    pak je takový svébytný klaun-herec.
  • 00:22:41 Tak já jsem si říkal, to by bylo
    fajn, kdyby on byl i tím
  • 00:22:45 muzikantským principálem
    a zároveň by byl vypravěčem,
  • 00:22:49 který ale nebude mluvit,
    bude zpívat.
  • 00:22:58 To je chrastavec.
  • 00:23:05 Tady ještě nekvete,
    ale brzo pokvete.
  • 00:23:08 Tohle je jedna z mých nejmilejších
    kytek - třezalka.
  • 00:23:13 Ta má úplně červenou šťávu v sobě,
    to je taková milá kytka,
  • 00:23:17 v té je všecko.
    V té je úplná suma.
  • 00:23:22 Balet může být buď tanečky
    za sebou, anebo dramatický oblouk.
  • 00:23:26 Když jsou tanečky za sebou,
    tak to můžou být samé hitůvky.
  • 00:23:31 Tanečníci to mají rádi,
    protože to má začátek a konec,
  • 00:23:35 ale jsou to takový bobky na niti.
  • 00:23:40 Anebo to může být oblouk
    a tam je čas na zábavu,
  • 00:23:44 čas k dílu, čas k jídlu.
  • 00:23:48 To už je ten princip, co už říkal
    Arthur Onegger: Musím udělat
  • 00:23:51 něco tmy, aby sebemenší záblesk
    světla působil jako zázrak.
  • 00:23:58 - HRAJÍ -
  • 00:24:28 Ten pohyb je ze začátku
    strašně násilný.
  • 00:24:31 Ať nám to postupně narůstá.
  • 00:24:37 Jsou to malí mravenci.
  • 00:24:54 - HRAJÍ -
  • 00:24:59 - PŘESTALI HRÁT -
  • 00:25:09 Honzo, zahraj.
  • 00:25:16 Dobrý, trošku míň, ubereme z toho.
  • 00:25:29 Zkuste to udělat takhle za sebou,
    ale začínáte každý z jiné strany.
  • 00:25:34 To znamená, že půjdete proti sobě.
  • 00:25:50 Tak pojďme.
  • 00:25:52 - HUDBA -
  • 00:26:19 Ve chvíli, kdy ukážeš, tak místo té
    úklony dělej rovnou tohle.
  • 00:26:24 Pak slezeš, a jakmile je nahoře,
    tak vy už jděte rovnou.
  • 00:26:30 Nečekejte na ten jeho pokyn,
    ale jakmile je nahoře na míči,
  • 00:26:34 tak vy už rovnou jdete.
    Bude to rychlejší.
  • 00:26:38 Raz dva tři!
  • 00:26:40 - HRAJÍ -
  • 00:27:00 Můžeme?
  • 00:27:02 Jedeme ještě jednou,
    trošku rychleji.
  • 00:27:05 - HRAJÍ -
  • 00:27:30 Takovou tu hlavní linii
    vymyslel Ondřej.
  • 00:27:33 Bez něj by to představení vypadalo
    úplně jinak. Úplně.
  • 00:27:37 Takže pro mě je tam jeho stopa
    velmi markantní.
  • 00:27:40 Možná to divák necítí tak jasně.
  • 00:27:43 To, že třeba princezny budou
    v zahradě, jsem řekl já,
  • 00:27:47 ale že tam budou kejklíři
    a že to bude pohádka na divadle
  • 00:27:51 a jakým způsobem se bude vyprávět,
    to je vize Ondřeje.
  • 00:27:54 Pak se taky stalo, že jsme měli
    nápad skoro zároveň, a pak jsme
  • 00:27:59 zjistili, že oba dva jsme si
    ten nápad v hlavě nějak nechali
  • 00:28:03 vylíhnout paralelně.
    Což jsou třeba mravenci a perly.
  • 00:28:08 My jsme oba dva chtěli, aby ty
    perly byly abnormálně veliké.
  • 00:28:11 Chceme, abychom je kouleli
    přes lidi - tenhle nápad
  • 00:28:14 se vylíhnul hodně najednou,
    takže je zbytečné mluvit o tom,
  • 00:28:19 kdo to vlastně vymyslel.
  • 00:28:23 - HUDBA -
  • 00:28:26 Hop! Hop!
  • 00:28:50 - POTLESK -
  • 00:29:18 To je spíš opravdu taková
    patologická scénka.
  • 00:29:30 Vrať to tam ještě jednou.
  • 00:29:34 Je to hra, to je jasný.
  • 00:29:37 Upřímně řečeno, my máme ještě
    v záloze jeden trumf.
  • 00:29:41 Kdyby to náhodou vypadalo,
    že to nebude úplně jisté,
  • 00:29:45 tak bych tam viděl ještě
    Vladimíra Franze, kterému dáme
  • 00:29:50 zelený fráček, červené boty,
    fajfku a pošleme ho na jeviště.
  • 00:29:56 Já si myslím, že to je účinek
    zaručený. Když tam je vodní svět,
  • 00:30:00 tak proč by tam nemohl být vodník?
  • 00:30:04 Tak copak to tady máme?
    Tady máme chrastavec.
  • 00:30:08 Tohle je vikev. Nevím, jestli
    ptačí, nebo plotní.
  • 00:30:11 Tohle je ječmen, chrpa, kopretina,
    lipnice - tráva.
  • 00:30:20 Tady ještě nerozkvetlá třezalka,
    tohle je svízel pováska.
  • 00:30:26 Kdyby byl žlutý, tak to bude
    svízel šiřišťový.
  • 00:30:30 A tohle žluté je štírovník
    a podobný tomu, jenže růžové,
  • 00:30:35 to je čičorečka.
  • 00:30:54 Milánku, jsi připravený?
  • 00:31:01 Drž tam ten špagát,
    ať se to nechytne od těch stromů.
  • 00:31:08 Jak to tedy bude?
  • 00:31:12 Vy musíte vědět, jak to máte mít
    nasazené, takže vy to musíte říct.
  • 00:31:16 Vy to nemůžete mít od půlky dozadu,
    protože pak ten čepec mít nemusíte.
  • 00:31:20 Aby byl vidět tvar vašeho
    přirozeného obličeje a čelo.
  • 00:31:26 To znamená lehce.
  • 00:31:29 Tohle už je trošku Prodaná nevěsta.
  • 00:31:41 - HUDBA -
  • 00:32:20 Teď bude v rovině,
    protože je to tohle níž.
  • 00:32:25 Jedeš do středu, pojedeš nazpátek.
    To samé do středu, nazpátek...
  • 00:32:37 Spíš mám strach,
    aby se něco nepokazilo.
  • 00:32:53 Takhle to vypadá,
    když se to technice nepodaří.
  • 00:33:02 - HUDBA -
  • 00:33:51 Martin Černý, je tady někde?
  • 00:34:00 Tak pojďme se připravit,
    protože máme pavouka nahoře.
  • 00:34:04 Pojďme všichni na místa.
  • 00:34:06 Opona!
  • 00:34:10 Pojďte se připravit.
  • 00:34:13 - HUDBA -
  • 00:34:46 Když jsem za dávných časů pracoval
    ve středním učilišti spojů,
  • 00:34:52 kde jsem měl na starosti zájmovku,
    tak mě jednou moje kolegyně
  • 00:34:57 požádala, zdali bych nesložil
    nějakou drobnou skladbičku
  • 00:35:03 pro její dcerku, které byly tenkrát
    3 roky, s tím,
  • 00:35:07 že chodí na gymnastiku.
  • 00:35:11 Věnovala jsem se jí celkem
    vrcholově, byla jsem
  • 00:35:13 v reprezentačním družstvu,
    a chyběla mi tenkrát sestava
  • 00:35:16 se švihadlem, mám ten dojem.
  • 00:35:18 A maminka poprosila Vladimíra,
    jestli by mi nemohl napsat
  • 00:35:23 minutu deset na sestavu
    se švihadlem.
  • 00:35:29 Já bych opravdu strašně
    o to stála.
  • 00:35:33 Já jsem tenkrát říkal,
    proč dělat malou skladbičku,
  • 00:35:37 že když bude tu gymnastiku dělat
    dál, že jí jednou můžu složit
  • 00:35:41 něco většího.
  • 00:35:45 Vladimír se tenkrát jenom zasmál
    a říkal, prosím tě, Evo,
  • 00:35:48 minutu deset, myslíš,
    že já budu plýtvat notami?
  • 00:35:51 To já jí radši napíšu celý balet.
  • 00:35:55 A z malé holčičky, která skutečně
    nejen dělá gymnastiku, ale i tanec,
  • 00:36:00 se stala jedna z prvních
    tanečnic souboru.
  • 00:36:04 To jsem se dozvěděl, až když jsem
    odevzdal hudbu k baletu
  • 00:36:09 a četl jsem si obsazení,
    kdo v tom tančí.
  • 00:36:16 A najednou jsem zjistil, že to je
    vlastně ta tehdejší malá Adélka,
  • 00:36:20 nyní již Zlatovláska.
  • 00:36:24 Tenkrát se tomu asi všichni
    zasmáli, ale ten osud se naplnil.
  • 00:36:28 Já si myslím, že nic není
    v životě řečeno nadarmo.
  • 00:36:32 Aniž jsem to tušil, uzavřel se
    určitý kruh a já jsem splnil slib,
  • 00:36:37 který jsem tenkrát dal
    malému děvčátku.
  • 00:36:42 Akorát teď si musím vzpomenout,
    co jsem kdy kde různým dětem
  • 00:36:47 slíbil - a doufám,
    že to bude realizovatelné.
  • 00:36:52 Tři, čtyři!
  • 00:36:54 - HRAJÍ -
  • 00:39:44 - POTLESK -
  • 00:39:57 Tak teď jsem dokončil Zlatovlásku.
  • 00:40:01 A já mám takový zvyk,
    že když dokončím něco většího,
  • 00:40:04 ať je to balet,
    symfonie nebo opery,
  • 00:40:07 tak vždycky dám J. Sukovi,
    kterého mám rád a který je mi
  • 00:40:12 vnitřně blízký, kytku na hrob.
  • 00:40:17 Je to i moje taková prosba za to,
    aby se ten Suk nahoře přimluvil,
  • 00:40:23 aby mi poslali ještě trochu muziky.
  • 00:40:27 A jelikož byl Suk člověk velice
    laskavý, tak věřím,
  • 00:40:30 že mě neodmítne.
  • 00:40:41 - HUDBA A ZPĚV -
  • 00:41:13 - POTLESK -
  • 00:41:32 - POTLESK, HUDBA -
  • 00:42:19 - POTLESK A VÝKŘIKY -
  • 00:42:55 Skryté titulky: Simona Sedmihorská
    Česká televize, 2007

Související