iVysílání

internetový magazín
Premiéra:
16. 1. 2006
20:00 na ČT2

1 2 3 4 5

2 hlasy
1321
zhlédnutí

POKR

Kontroly — Přenos mobilního čísla — Sociální firma — Jak být v podnikání úspěšnější

28 min | další Magazíny »

upozorňovat

do playlistu

Přehrávač videa

Načítám přehrávač...

přehrát vše

  • Kontroly

    1:51 do playlistu

    Kontroly
    Téměř 7800 kontrol provedly loni od ledna do září Úřady práce. Celkem uložily 1278 pokut v celkové výši, dosahující téměř 30 milionů korun.

  • Koordinace kontrolích úřadů

    4:58 do playlistu

    Koordinace kontrolích úřadů
    Někteří podnikatelé jsou toho názoru, že kvůli všem možným kontrolám nemají čas ani na samotné podnikání. Je to tak? Není to tak? A co s tím? O tom nechť debatují Václav Urban z Ministerstva průmyslu a obchodu a Bedřich Danda, předseda Sdružení podnikatelů.

  • Přenositelnost moilních telefonních čísel

    10:44 do playlistu

    Přenositelnost moilních telefonních čísel
    Možnost přenositelnosti mobilních telefonních čísel byla jednou z posledních překážek na cestě k liberalizaci telekomunikačního trhu, plně odpovídajícího direktivám Evropské unie pro nově vstupující členy.

  • Sociální firma

    15:02 do playlistu

    Sociální firma
    Jednou z možností je založit sociální firmu. U nás ji jako modelový projekt ověřuje sdružení, pečující o duševně nemocné, Fokus Praha. Je to firma jako každá jiná, jenom s tím rozdílem, že zaměstnává handicapované lidi, s nimiž se zachází jako s běžnými zaměstnanci.

  • Ve zkratce
  • Podnikání cizinců v naší zemi

    19:46 do playlistu

    Podnikání cizinců v naší zemi
    Česká republika se stala v posledních letech pro cizince atraktivní zemí, ve které hledají místo na trhu práce formou zaměstnání nebo podnikání. Podle posledních statistik je podnikajících cizinců v naší zemi zhruba 21 tisíc a někteří jsou ve svém oboru velmi úspěšní.

  • Jak být v podnikání úspěšnější

    22:51 do playlistu

    Jak být v podnikání úspěšnější
    Základem úspěšnosti v každém oboru je velmi dobrá znalost prostředí, ve kterém chce podnikatel vyniknout. K tomu by měl napomoci marketing. Zjednodušeně řečeno je to proces, jehož úkolem je vyhledávání a uspokojování potřeb zákazníka způsobem, který vede k dosažení cílů firmy. Samozřejmě, to vše s ohledem na konkurenci.

Přehrát vše

Související