Bílé ovce

CD rekordér
5. 6. 2009

Problém pana Hladíka započal už před dvěma lety. Tehdy si koupil CD rekordér a myslel si, že si bude v klidu domova nahrávat na cédečka skladby z gramofonových desek. Chyba lávky. Netrvalo to dlouho a nahraný zůstal on sám.

Euphony
29. 5. 2009

Už jste slyšeli, že by někomu přišly peníze za práci, kterou neudělal, a bez řádně podepsané smlouvy? O opačné případy ale nouze není. Pak stačí malá chybička a z legrační příhody může být problém.

Pokuta
22. 5. 2009

Člověk musí přijímat rány osudu tak, jak mu je život sází. Někdy se s tím nedá nic dělat, jindy stojí za to bojovat. Mnohdy totiž za naše trápení nemůže vyšší princip, ale obyčejná lidská nevzdělanost nebo hloupost.

Reklamace mobilu
15. 5. 2009

Nevíme, jaké máte vy zkušenosti s uplatňováním reklamace, ale co si budeme povídat, ne vždy se hnou věci kupředu tak, jak si představujeme. Člověk by se ale neměl vzdávat bez boje. A to ani v případě, že situace vypadá ztraceně.

Zpožděná sedací souprava
24. 4. 2009

Spotřebitel si myslí, že když si zboží objedná a zaplatí, tak ho dostane řádně a včas. Pokud to neplatí, tak platí, že se s problémem obrací na nás. V takovém případě zase platívá, že se na věc jdeme podívat s kamerou.

SkyEurope
17. 4. 2009

Ano, všichni víme, že trpělivost růže přináší. Ovšem, všeho s mírou. Jestliže musí zákazník čekat dlouhé hodiny na letišti, aby se ukázalo, že nestihne to, co si plánoval, pak pochopí, že není všechno pravda, co některé letecké společnosti říkají.

Prezentační akce
10. 4. 2009

Zdá se, že zákazníci firem, které pořádají prezentační akce, už znají svá práva a vědí, že mohou do 14 dnů bez udání důvodu od smlouvy odstoupit. Obejít se dá ale leccos, i zákon – a když se to udělá chytře, zákazník si ani nevšimne, že podepsal něco, co mu odstoupení znemožňuje.

Falešná identita III
3. 4. 2009

Jsou případy, na které by byl i zkušený komisař s celým policejním aparátem krátký. Fantomase, muže s dodnes utajenou identitou, nepomohli odhalit ani novináři. Příklad si mohou brát z redaktora Černých ovcí, který pomohl udělat jasno v jednom zapeklitém případu.

Dveře
27. 3. 2009

Stejně jako u šperků, také u dveří je důležité, jestli jsou pravé. To snad ví každý. Pokud si výrobci tuto orientaci popletou, nezbývá, než si zvyknout, nebo zboží reklamovat. To ovšem nemusí být tak jednoduché.

Postel
20. 3. 2009

V dnešní reportáži nebude chybět postelová scéna. Paní Přepejchalová se totiž marně snažila uplatnit reklamaci postele. Měla dokonce i znalecký posudek, že se jednalo o vadu výrobku. Ani to ale pro výrobce nebyl argument.

Další stránky:
 1  |  2  |  3  |  4 

Vyhledávání v archivu reportáží