Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

3. 6. 2021

Nejsledovanější za poslední dvě dekády: Česká televize nadále oslovuje nejvíce diváků, roste zejména ČT sport

Česká televize je nadále nejsledovanějším vysílatelem v Česku. V čele sledovanosti zůstává jak v rámci celého dne, tak i v hlavním vysílacím čase. Navíc v období prvních pěti měsíců roku byla nejsledovanější od roku 1998. V květnu zaznamenal největší nárůst program ČT sport, jenž aktuálně nabízí přenosy hokejového mistroství světa z lotyšské Rigy, a dařilo se i stanici ČT3, která v cílové skupině starších diváků dosáhla na nejlepší letošní výsledek.

Za prvních pět měsíců tohoto roku je Česká televize s celkovým podílem na publiku 32,72 % suverénně nejsledovanějším tuzemským televizním vysílatelem. Každý týden svým vysíláním dokáže oslovit více než 7,5 milionu diváků starších čtyř let. Kromě celodenního vysílání zůstává jedničkou i v době prime-time (19-22 hodin), kdy s podílem na sledovanosti 31,84 % dosáhla na nejlepší výsledek posledních dvaceti let.

Pro program ČT sport byl květen nejúspěšnější měsíc uplynulých dvou let, a to především díky zájmu o mistrovství světa v ledním hokeji, které letos hostí Lotyšsko. Divácky nejoblíbenější jsou tradičně zápasy s českou účastí. Nejsledovanější prozatím bylo utkání českých hokejistů s Bělorusy, jež sledovalo více než 1,4 milionu diváků starších čtyř let a dalších 80 tisíc jej vidělo živě prostřednictvím internetu. Vyjma aktuálního hokejového šampionátu navíc divákům ČT sport v následujících měsících nabídne další dvě velké sportovní akce – fotbalové EURO a olympijské hry z Tokia.

V předchozím měsíci se výrazně dařilo i dalším tematickým stanicím. Trojka, jež v březnu slavila první rok vysílání, zaznamenala letos dosud nejvyšší zájem o svůj program. Nejoblíbenějším kanálem pro dětské diváky zůstává jednoznačně Déčko, které s podílem 29,40 % v cílové skupině 4–12 let dosáhlo rovněž nadprůměrného výsledku.

Stanice České televize dosahují i nadále také nadprůměrných kvalitativních parametrů. Diváci jsou nejvíce spokojeni s programovou nabídkou ČT2, ČT sport nebo ČT3.

Zdroj: ATO –Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni: 01. 06. 2021

Tiskové oddělení České televize

4. 4. 2024Tanečník a choreograf Jan Tománek se vrací do poroty StarDance – vystřídá Zdeňka Chlopčíka
2. 4. 2024Jan Vala se vrací na obrazovku s cyklem o víně. Diváky České televize vezme k břehům Rýna
19. 2. 2024MS v biatlonu v Novém Městě na Moravě na obrazovkách bodovalo. Celkový zásah byl 2,5 milionu diváků
8. 1. 2024Nejúspěšnějším pořadem víkendu se stal Smysl pro tumor. Z novinek bodovala také třetí řada Peče celá země
7. 1. 2024Česká televize odkládá vysílání druhé řady kriminálního seriálu Stíny v mlze
1. 1. 2024Česká televize pošesté v řadě ovládla televizní trh. Nejsledovanějším pořadem roku byla štědrovečerní pohádka
27. 12. 2023Česká televize hlásí rekord. Během svátků zaznamenala nejvyšší zájem diváků od začátku měření sledovanosti. Nejvyhledávanější byla štědrovečerní pohádka Klíč svatého Petra
18. 12. 2023Finálový večer StarDance sledovalo 1,81 milionu diváků. Celkově dokázala dvanáctá řada taneční soutěže oslovit bezmála 4,5 milionu diváků
7. 12. 2023Do třetí řady Peče celá země se přihlásil rekordní počet soutěžících. Vybraní se představí již 6. ledna
28. 11. 2023Seriál jako lék na život, sobotní cukrářská klání, komediální krimi plná záhad i televizní film s Jiřinou Bohdalovou zaplní jarní program ČT

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | » (9)