Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika
Cestujte s Českou televizí

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

14. 2. 2018

Šest a půl milionu hodin, tolik strávili Češi v lednu sledováním videí České televize

Jaká je bilance sledování video obsahu České televize prostřednictvím webu, mobilních aplikací a platformy HbbTV? Za leden téměř 20 milionů spuštěných videí. A zároveň přes 6,5 milionu hodin, které u pořadů ČT diváci strávili. Takové jsou první výsledky digitální části nového projektu elektronického měření sledovanosti, který byl pod hlavičkou ATO oficiálně zahájen na začátku letošního roku.

České televizi patří jednoznačné prvenství v objemu času, který tuzemští diváci stráví sledováním internetové nabídky televizních vysílatelů. Za první měsíc letošního roku plných 6,5 milionu hodin. Rozpočítáno na kompletní populaci České republiky, každý z obyvatel, a to včetně nemluvňat, se díval na video obsah ČT více než 36 minut.

Popularitě nabídky odpovídá i pořadí v žebříčku nejsledovanějších pořadů, v němž České televizi patří přední příčky. Za leden drží prvenství Prezidentský duel, který do týdne po odvysílání zhlédlo více než 120 tisíc lidí. Následují jej jednotlivé díly seriálů Vzteklina a Dabing Street.

Olympijský web hlásí rekordní sledovanost

V lednu si pustili tuzemští diváci za jednu hodinu průměrně 26 747 videí České televize. „V únoru budou tato čísla pravděpodobně výrazně překonána, protože lidé přes web sledují olympijské vysílání,“ konstatuje vedoucí výzkumu programu a auditoria České televize Renata Týmová a dodává: „V pondělí, v den dopoledních biatlonových stíhaček, padl dokonce rekord z hlediska počtu spuštěných videí za celou Českou televizi. Jejich počet překonal hranici 1,35 milionu, tedy více než šestapadesát tisíc za hodinu.“

Olympijský web olympiada2018.ceskatelevize.cz registroval v pondělí 513 tisíc spuštěných videí, a z pohledu délky sledování tak sportovní speciál poprvé překonal standardní nabídku iVysílání.

Pozn.

Systémové měření video obsahu, tzv. PEM-D je od ledna nedílnou součástí peoplemetrového projektu PCEM, kterým se v Česku měří sledovanost televizního vysílání. Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, PEM D

ATO – Asociace televizních organizací

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

14. 11. 2018Česká televize nabídne o Vánocích čtyři pohádkové novinky, Popelku i film Po strništi bos
30. 4. 2018Česká televize má nového poskytovatele iVysílání
29. 4. 2018Čtyřiašedesát zápasů v patnácti dnech. Česká televize odvysílá všechny zápasy MS v hokeji
19. 4. 2018Česká televize kvůli digitalizaci dočasně omezí doplňkové služby ve vysílání. Díky tomu nepřijdou diváci DVB-T o žádný program.
5. 4. 2018Česká televize připravuje minisérii s Rodenem i seriál o zkáze Dejvického divadla
4. 4. 2018Dalších pět let s hokejem na ČT. Od mistrovství až po tuzemskou ligu
19. 2. 2018Biatlon nejsledovanějším pořadem soboty
14. 2. 2018Šest a půl milionu hodin, tolik strávili Češi v lednu sledováním videí České televize
1. 2. 2018Česká stopa v Jižní Koreji. Olympiáda očima ČT sport
17. 1. 2018Česká televize bude vysílat Evropskou ligu až do roku 2021, zápasy české fotbalové reprezentace má zajištěny do roku 2022

« | | 1 2 3 4 | | » (4)