Kde jsem:

Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

16. 3. 2015

Portál ct24.cz je nejserióznější český zpravodajský web

Zpravodajský portál České televize ct24.cz označili respondenti výzkumu zaměřujícího se na zpravodajské weby v Česku jako nejserióznější a nejprofesionálnější. Prvenství drží rovněž v kategorii nejdůvěryhodnějších webů. V této sekci jej navíc těsně následuje sportovní portál České televize. Studii realizovala agentura Mediaresearch.

„Vážíme si toho, že se nám povedlo udržet si pozici nejdůvěryhodnějšího webu, a to zejména v ostré konkurenci nových projektů, které v této oblasti v Česku v loňském roce vznikly,“ komentuje vedoucí oddělení nových médií České televize Pavel Kohout.

Ve dvacítce vůbec nejvyužívanějších zpravodajských zdrojů má Česká televize hned čtyři zástupce. Kromě programů ČT1, ČT24 a ČT sport právě i zpravodajský web ct24.cz. Na něm návštěvníci podle průzkumu oceňují zejména jeho aktuálnost a rychlost v poskytování informací. Mezi ceněné parametry patří také objektivita a odbornost, naopak čím web podle respondentů nedisponuje je bulvární obsah a nezajímavé informace.

 „Vnímání zpravodajského webu ct24.cz je v souladu s tím, jak diváci dlouhodobě oceňují televizní kanál. Jako spolehlivý, rychlý a  objektivní. V posledním roce jsme v online redakci provedli několik zásadních změn, které vedly ke zvýšení atraktivity a zintenzivnění vnitřní kontroly nad obsahem zpravodajských stránek. Jsme rádi, že čtenáři tyto změny kvitují, a když hledají komplexní a rychlé zprávy, přichází k nám,“ doplňuje vedoucí redakcí nových médií České televize Filip Černý.

Pravidelnými návštěvníky portálu jsou dle studie mapující rok 2014 ponejvíce muži starší pětapadesáti let. Průzkum poukázal také na to, že více než třetina uživatelů pravidelně využívá zpravodajské aplikace na svých chytrých telefonech, nadpoloviční většina z nich pak z nabídky volí právě mobilní aplikaci ct24.cz. „Průzkum potvrdil také provázanost mezi televizním vysíláním a konzumací zpravodajského obsahu na webu. Ukázalo se, že celá třetina diváků programu ČT24 navštíví webové stránky ct24.cz téměř vždy, když ČT24 odvysílá závažnou zprávu,“ doplňuje Pavel Kohout.

Alžběta Plívová, tisková mluvčí České televize