výkonný ředitel obchodu
Hynek Chudárek nastoupil do České televize v roce 2012 na pozici obchodního ředitele. Za jeho působení došlo v roce 2013 k ukončení obchodování prostřednictvím externí agentury a k vybudování obchodního oddělení uvnitř ČT, jehož hlavní náplní je prodej obchodních formátů, tedy reklamy, sponzoringu a product placementu.
K dalším činnostem, které má pod svým vedením, patří prodej televizních práv a VOD práv v tuzemsku a do zahraničí. Na starost má také činnost Edice ČT, která vydává tituly s náměty souvisejícími s pořady ČT a s významným zaměřením na děti. Důležitou agendou jsou rovněž činnosti týkající se autorských práv.
Hynek Chudárek získal vzdělání na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze. Po revoluci spoluzakládal společnost zabývající se výrobou CD a DVD nosičů a byl i jejím akcionářem. V roce 2002 zakládal a spoluvlastnil hudební televizi Óčko, kde jako akcionář působil jako člen představenstva a jednatel. Pod jeho vedením se podařilo vybudovat úspěšnou hudební televizi s jasně vyprofilovanou cílovou skupinou a programem. Aktivně se také podílel na digitalizaci při přechodu z analogového na digitální vysílání.