Je nám líto, video expirovalo.
Následuje
Buly - debata expertů

Česká spořitelna končí s fotbalem. Pelta: Nahradíme ji

Praha - Česká spořitelna neprodlouží smlouvu s Fotbalovou asociací ČR (FAČR) a se sponzoringem tak po sedmi letech končí. Tuzemský fotbal tak přišel o jednoho z největších partnerů. Podle předsedy FAČR Miroslava Pelty to však nebude citelná rána. Na uvolněné místo chce přivést podobně silného partnera.

"Věděli jsme, že smlouva vypršela (v roce 2012, pozn. red.), a obě strany pokračovaly v jejím plnění. Náš partner si dal čas na definitivní rozhodnutí, které nyní přišlo," řekl Pelta. "Byli jsme připraveni na obě varianty, rozpočet se nám podaří naplnit i tak. Máme rezervy, navíc hodláme uvolněné místo zaplnit jinou podobně silnou společností. Český fotbal má velký potenciál a je stále konkurenceschopný i na mezinárodní úrovni, kde má nadále dobré jméno," dodal.

Česká spořitelna se k ukončení spolupráce rozhodla kvůli změně sponzorské strategie v oblasti sportu. Nadále chce podporovat cyklistiku, atletiku a rodinné lyžování. "Od roku 2006 jsme byli oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace a podporovali jsme tak sport na nejvyšší úrovni. Spolupráce pro nás byla přínosná a jsem velmi rád, že jsme byli u národního týmu, a to nejen v časech dobrých, ale i v těch horších," řekl šéf marketingu České spořitelny Daniel Šturm.

Aktuálně mezi hlavní partnery FAČR patří společnosti Gambrinus, T-Mobile, Hyundai, Puma či Hörmann.

Spořitelna byla vedle reprezentace a Fanclubu nároďáku generálním partnerem juniorských výběrů včetně jednadvacítky, juniorské ligy a také projektu "Fotbal pro všechny", který na mezinárodním poli zastřešuje Evropská fotbalová unie. Na mládež dávala polovinu svého sponzorského příspěvku, který nebyl oficiálně zveřejněn, podle odhadů médií se však pohyboval kolem 30 milionů korun.

Zdroj
ČTK

Hlavní zprávy

Nejčtenější články