Pravidla komunikace s diváky České televize
- Oficiální zdroj pro podání dotazu, připomínky, námět apod. je info@ceskatelevize.cz, formulář na webové stránce, či korespondenční adresa Česká televize, Divácké centrum, Kavčí hory, 140 70 Praha 4.
- E-maily zaslané na přímé e-mailové adresy zaměstnanců ČT, komunikace na sociálních sítích, diskuse na webových stránkách ČT a pořadů, ústní a telefonická komunikace se nepovažuje za oficiální zdroj podání.
- Divácké ohlasy poskytují České televizi významnou zpětnou vazbu a tvoří součást vstupních podkladů pro zpracování interních analýz jejího vysílání.
- K prioritním hodnotám vzájemné komunikace patří důvěra, otevřenost, srozumitelnost a individuální přístup.
- Na dotazy diváků zpravidla reagujeme do 5 pracovních dnů.
- Na složitější dotazy, u kterých je zapotřebí vyjádření příslušných redakcí, reagujeme nejpozději do 60 dnů.
- Česká televize plně respektuje svobodně vyjádřené politické názory svých diváků, ale není jejím úkolem s nimi polemizovat. Ohlasy tohoto typu však bere s plnou odpovědností na vědomí a jako inspirační a analytický zdroj je poskytuje příslušným dramaturgům či editorům pořadů, které Česká televize vysílá jako prostředek veřejného dialogu.
- Česká televize reaguje na dotazy či ohlasy, které jsou srozumitelné, neobsahují vulgární či hanlivé výrazy a nejsou svým obsahem a formou urážející.
- V případě, že se jedná o anonymní podání, není Česká televize povinna na něj reagovat.
- Česká televize není a nemůže být prostředníkem komunikace se třetími subjekty.
- Česká televize si váží vztahů s diváky a na jejich ohlasy odpovídá na základě otevřenosti, upřímnosti a nezneužívání informací neveřejných s respektem k jejich důvěrnosti.
- Cílem je reagovat na ohlasy přátelsky, trpělivě a s pochopením.
Komunikační problémy
Komunikační problémy mohou nastat nejen porušením těchto pravidel, ale i pokud dojde k selhání technického charakteru či selhání lidského faktoru. V takovém případě prosíme o trpělivost a opakované zaslání Vašeho dotazu, případně o telefonickou urgenci.