Na začátku každého podnikání je nápad a jeho hnacím motorem je na tom vydělat. I když si mnohdy myslíme, že už se nedá nic vymyslet, díry na trhu jsou. V čem všem se dá podnikat a za co všechno jsme ochotni platit?

Doba tlačí lidi k honbě za penězi a kariérou, všechno se zrychluje. Kdo chce být in, musí vyzkoušet něco, co ostatní zvedne ze židlí. A tak lidé utíkají z každodenní nelehké všednosti do světa zážitků či zkouší své limity, nebo se svěří do náruče různých agentur, které za ně cokoli vyřeší. Dovoleno je vše, čím je to absurdnější, tím lépe.

Anketa

Vyzkoušeli jste už někdy služby agentur na zážitky?

12 % 15 hl. Ano 5 % 6 hl. Ano, už několikrát 8 % 10 hl. Ne, ale chystám se 75 % 98 hl. Ne, neláká mě to Celkem 129 hlasů
Stopáž26 minut
Rok výroby 2017
 P ST HD *