Domů

sobota 17. 2. 2007

ČT1 20:00 StarDance Story

PST 
Stopáž: 53 minut
Rok výroby: 2007

Přidat do Osobního programu
Nastavit připomenutí

Hledat všechna vysílání:
pořadu / tohoto dílu

 

Hlasujte pro pořad:

Celkem hlasů: 29643

Novinky

4. večer - byly udělěny první desítky!

26. 11. 2006

4. taneční večer se tančil paso doble a slowfoxtrot.

4. večer
4. večer
 

Tento večer vystupovali jako první Mahulena Bočanová s Jaroslavem Kunešem. Tančili slowfoxtrot. Cítili se minulým skvělým hodnocením poroty trochu zavázáni a měli obavy, jak to dopadne tentokrát. Nicméně bylo vidět, že při trénincích si užijí i hodně legrace a že se z nich stává velice sehraná dvojka. Při samotném tanci si v první části vyměnili role a Mahulena chvíli vedla Jardu. Dá se říci, že tím porotu lehce šokovali.

Ukázka

Pro Vlastimila Harapese byl jejich výkon skoro dokonalý a byla to pro něj skvělá podívaná. Eva Bartuňková byla přímo konsternována přesností nášlapů Mahuleny a také ji uchvátila Mahulenina všestrannost, plynulost tance i výborné držení a slíbila vysokou známku. Michael Kocáb už se bál chválit, aby to Mahuleně nestouplo do hlavy a požaduje po ní, aby pokračovala v tancování i po skončení soutěže. Zdeněk Chlopčík konstatoval, že byla Mahulena chlap na svém místě a přidal mnoho dalších pochval, zejména pak pro práci boků.

4. večer
4. večer
 

Druzí vystupovali Jolana Voldánová s Janem Tománkem s paso doble. Jan Tománek řekl, že zase začínají bojovat a také, že ho paso doble baví, protože Jolana více odkrývá svoje já a ukazuje, že v ní jsou i emoce. Na začátku jejich tance zavázal Jan Tománek Jolaně oči a ona dost dlouhou chvíli tančila poslepu, což bylo uchvacující. Jolana na konci přiznala, že se paso doble moc líbí a že ji velmi zaujalo.

Ukázka

Evě Bartuňkové připadal zajímavý příběh jejich tance, slepá muleta a dramatické zahájení, které by v paso doble mělo být. Měla výhradu k pozici paží, které byly málo španělské, ale pochválila nášlapy přes patu. Zdeňkovi Chlopčíkovi se nelíbilo, jak hloupě se prý tvářil Jan Tománek, naopak se mu velice líbila práce Jolany se sukní. Po odhození sukně už to prý nebylo takové pěkné, byla vidět nejistota v točkách.

4. večer
4. večer
 

Třetí se se slowfoxtrotem představili Tomáš Dvořák s Kamilou Tománkovou. Tento pár prý trénuje i dvakrát denně, ale Tomáš říká, že moc dlouho se trénovat nedá, protože se to pak člověku začne motat. Kamila mu radila, ať využije svoje znalosti ze sportu, ale Tomáš jí řekl, že to půjde těžko, protože v atletice se nepotřebuje odrážet dozadu. Nakonec si museli dát pauzu a uvolnit se. Jejich vystoupení bylo velmi romantické, už začátek, kdy Tomáš odkryl Kamilu schovanou v černé látce, byl okouzlující.

Ukázka

Vlastimilu Harapesovi se jejich tanec jevil jako vznosný, elegantní, noblesní a jako to nejlepší, co na parketu bylo dosud v této soutěži k vidění. Eva Bartuňková toužila zvolat whoaw!, protože byla úplně unešená. Líbily se jí vynikající nášlapy, krásné držení a to, jak se Tomáš Dvořák položil do hudby a s Kamilou pluli po parketu. Při bodovém hodnocení tohoto páru padly první desítky v této soutěži!

4. večer
4. večer
 

Čtvrtý pár a druhé paso doble tohoto večera - Václav Vydra a Petra Kostovčíková. Petře se nelíbí, že Václav dostal minule nálepku kopyta, protože jí takový vůbec nepřipadá a rozhodli se, že do toho opravdu šlápnou a všem ukážou. A také že ano - hned při nástupu zašel Václav Vydra k porotě a trochu jí zahrozil. Obecenstvo v sále bylo jejich tancem uchváceno.

Ukázka

Zdeněk Chlopčík se tvářil a i tvrdil, že se nenechal zastrašit. Viděl prý jen dva prvky, kterými by Václav nad býkem zvítězil - první byl Václavův pohled, který by ho skutečně pokořil a druhý flamencové poklepy, které by ho rozesmály. Také chtěl vidět více napětí v celém těle, ale celkově se Zdeňkovi Chlopčíkovi jejich výkon líbil. Michael Kocáb ujistil Petru Kostovčíkovou, že Václava za kopyto nepovažují. Líbilo se mu, že je vidět, že to Václava baví, a že se zlepšuje.

4. večer
4. večer
 

Pátí tančili Jana Švandová se Zdeňkem Fenčákem - slowfoxtrot. Jana měla minulý týden premiéru v divadle a Zdeněk byl překvapen, co všechno Jana vyvádí na jevišti a slíbil jí, že už ji nebude tak trápit. Jana na tréninku přiznala, že je tancování nádhera, ale příšerná dřina a že už na to nemá sílu. Pak poprosila diváky, aby jí už neposílali své hlasy nebo že ji to zničí. Ale slowfoxtrot se jim povedl, jejich tanec působil lehce.

Ukázka

Eva Bartuňková z toho, co viděla na parketě, měla velice dobrý pocit, ohodnotila Janiny krásné patové obraty, ale také řekla, že oproti předchozím párům viděla více chybiček. Tento jejich tanec byl však prý to nejlepší, co spolu dosud zatančili. Michaelu Kocábovi se líbil zejména začátek a přiznal se, že se mu Jana špatně kritizuje, protože vždy převládne jeho pocit obdivu k ní.

4. večer
4. večer
 

Jako poslední tento večer vystoupili Roman Vojtek a Kristýna Coufalová s paso doble. Kristýna při trénincích přitvrdila a chtěla po Romanovi, aby to ne jen odkrokoval, ale aby to také prožíval a zatancoval si to. Motivovala ho tím, ať si představí, že je v aréně s býkem, který ho chce zabít. Roman byl její rázností trochu překvapený a dost se snažil. A musíme přiznat, že nakonec na parketu bylo jejich paso doble úžasné.

Ukázka

Pro Vlastmila Harapese byl jejich tanec dynamický, elegantní, přesný a skvělý. Zdeněk Chlopčík ohodnotil Romanovo postavení v paso doble jako nejlepší toho večera a také se mu líbilo jejich rytmické zvládnutí tohoto tance. A při bodovém hodnocení jsme opět viděli desítky!

Taneční pár Tanec Vlastimil Harapes Eva Bartuňková Michael Kocáb Zdeněk Chlopčík Celkem
Taneční párJana Švandová,
Zdeněk Fenčák
slowfoxtrot 7 6 7 5 25
Taneční párRoman Vojtek,
Kristýna Coufalová
paso doble 10 10 9 9 38
Taneční párMahulena Bočanová,
Jaroslav Kuneš
slowfoxtrot 9 9 8 8 34
Taneční párVáclav Vydra,
Petra Kostovčíková
paso doble 8 8 8 7 31
Taneční párTomáš Dvořák,
Kamila Tománková
slowfoxtrot 10 9 9 10 38
Taneční párJolana Voldánová,
Jan Tománek
paso doble 7 7 7 7 28

Po sečtení diváckých SMS a hodnocení poroty soutěž ve 4. večeru opustili Jana Švandová a Zdeněk Fenčák.