iVysílání

stránky pořadu
Premiéra:
5. 9. 2010
18:40 na ČT2

1 2 3 4 5

31 hlasů
1863
zhlédnutí

Kultura.cz

Fresh Film Fest — Petr Korál — Cesta mramoru

21 min | další Magazíny »

upozorňovat

do playlistu

Přehrávač videa

Načítám přehrávač...

Kultura.cz

  • 00:00:30 Přejeme vám
    hezký kulturní večer z Prahy.
  • 00:00:33 Z herečky Marthy Issové
    se v těchto dnech
  • 00:00:35 stala filmová porotkyně.
  • 00:00:38 Na Kritickou židli usedl
    hudební publicista Petr Korál.
  • 00:00:42 V reportáži se projdeme
    dobřichovickou Cestou mramoru,
  • 00:00:45 která je plná soch.
  • 00:01:00 Tygr z Walesu neboli Tom Jones
    zvedl svým novým albem
  • 00:01:02 Praise & Blame
    hudební svět doslova ze židlí.
  • 00:01:06 Jeho fascinující novinka
    se odchyluje
  • 00:01:08 od středoproudého popu, na který
    jsme u něho byli léta zvyklí.
  • 00:01:11 Nazpíval totiž své oblíbené
    bluesové
  • 00:01:13 a countryové písně
    s doprovodem a vyšlo mu to.
  • 00:01:17 I když má 70letý Jones
    svůj hlasový vrchol za sebou,
  • 00:01:20 pořád je ve skvělé formě
  • 00:01:22 a je vidět,
    jak si své písně užívá.
  • 00:01:24 Pouhé čtyři dny po vydání
    skočila nová deska Toma Jonese
  • 00:01:27 rovnou na druhé místo
    britské hitparády.
  • 00:01:36 Tento týden vstupuje do kin
    poetický příběh Ondine,
  • 00:01:40 moderní variace
    irského režiséra Neila Jordana
  • 00:01:42 na známou legendu o mořské
    víle.
  • 00:01:45 Tady je ale hlavní hrdina filmu
    v podání Colina Farrella
  • 00:01:49 samotářský, trochu podivínský
    abstinující alkoholik
  • 00:01:53 a otec postižené holčičky,
    který tvrdě dře
  • 00:01:55 a večer dcerce vypráví
    fantastické pohádky.
  • 00:01:57 Jak to dopadne vám neprozradíme,
    ale můžeme říci,
  • 00:02:00 že je to působivé drama,
    které určitě stojí za pozornost.
  • 00:02:10 Na to,
    mít za komunistů problém,
  • 00:02:13 stačilo málo -
    třeba jen jinak se oblékat
  • 00:02:16 nebo nosit dlouhé vlasy.
  • 00:02:17 Ostatně všichni
    si dobře pamatujeme slogan:
  • 00:02:20 "Máš-li dlouhý vlas,
    nechoď mezi nás."
  • 00:02:21 Nová kniha historiků Petra Blažka
    a Filipa Pospíšila
  • 00:02:24 Vraťte nám vlasy
    přináší dosud nezveřejněné
  • 00:02:27 dokumenty a fotografie
    z policejní akce Vlasatci,
  • 00:02:29 což byl největší zásah
    proti tzv. máničkám v roce 1966.
  • 00:02:39 Apocalypticu
    asi netřeba představovat.
  • 00:02:41 Finští cello-metaloví bohové,
    jak jsou nazýváni,
  • 00:02:44 přicházejí se svou novou,
    v pořadí sedmou deskou.
  • 00:02:47 Jmenuje se 7th symphony
    a je to, jak uvádí
  • 00:02:50 jejich agentura,
    magická symfonie, sedmá deska,
  • 00:02:53 sedmé apokalyptické hudební
    poselství,
  • 00:02:55 sedmý opus,
    který má opět pozvednout
  • 00:02:58 toto nejznámější smyčcové
    trio
  • 00:03:00 na oprávněný piedestal
    symfonického metalu.
  • 00:03:03 Jen dodáme,
    že kapela dosud prodala ve světě
  • 00:03:05 přes čtyři milióny
    svých nosičů.
  • 00:03:15 Práce jedné z našich
    nejvýznamnějších malířek
  • 00:03:17 a grafiček,
    tvůrkyně autorských knih a objektů,
  • 00:03:20 Květy Pacovské, můžete teď vidět
    v pražské galerii Smečky.
  • 00:03:26 Autorka, která patří k významným
    představitelům
  • 00:03:28 minimalistických a konceptuálních
    proudů v českém umění,
  • 00:03:32 nazvala svoji výstavu
    Otázky prostoru.
  • 00:03:35 Obsahuje koláže, asambláže,
    objekty
  • 00:03:38 a autorské knihy
    z různých období její tvorby.
  • 00:03:41 Výstava trvá do 9. října.
  • 00:03:53 Serge Gainsbourga
    si jeho filmovém životopisu,
  • 00:03:57 který právě vychází na DVD,
    určitě užijete.
  • 00:04:00 Proslul jako skandalista, svůdník,
    ale hlavně jako skvělý muzikant.
  • 00:04:08 Padesát let zní světem
    jeho nejslavnější
  • 00:04:10 a také nejskandálnější píseň
    Je t?aime... moi non plus,
  • 00:04:13 kterou nejprve nazpíval
    se svou tehdejší milenkou
  • 00:04:15 Brigitte Bardotovou,
    a později s Jane Birkinovou.
  • 00:04:18 Ve filmu uvidíte
    další legendy jeho doby -
  • 00:04:20 od Borise Viana
    po hvězdy stříbrného plátna.
  • 00:04:29 Final Frontier
    je už patnáctá deska Iron Maiden,
  • 00:04:32 anglické heavymetalové skupiny
    založené v roce 1975
  • 00:04:35 baskytaristou Stevem Harrisem.
  • 00:04:39 Pět alb, to už je úctyhodný kousek
    u většiny umělců,
  • 00:04:42 takže se není čemu divit,
    že fanoušci kapely
  • 00:04:45 čekali na Final Frontier
    velmi netrpělivě.
  • 00:04:47 Výsledek ale nedopadl nejlépe.
  • 00:04:50 Podle mnohých kritiků i posluchačů
    má deska příchuť pelyňku.
  • 00:05:03 Martha Issová
    si v těchto dnech vyměnila role.
  • 00:05:06 Z populární herečky se stala
    členkou poroty -
  • 00:05:09 a to na Mezinárodním festivalu
    studentských filmů Fresh Film Fest.
  • 00:05:13 Nebylo to poprvé.
    Porotkyní už byla dvakrát,
  • 00:05:15 a to v domácí soutěži mladých
    umělců Český tučňák.
  • 00:05:18 Tentokrát jsme si povídali
    nejen o její úloze hodnotitelky,
  • 00:05:22 ale také o výjimečných filmech
    a smyslu uměleckých cen.
  • 00:05:28 Marto,
    je pro vás těžší být porotce
  • 00:05:30 a hodnotit filmy anebo být tou
    hodnocenou herečkou na plátně?
  • 00:05:34 Je, rozhodně, protože co se týká
    hodnocení filmů,
  • 00:05:40 tak tam už je to daný.
  • 00:05:42 Ten film je hotový,
    nemůžu už tam nic změnit,
  • 00:05:44 tudíž nemá cenu
  • 00:05:47 trápit se tím,
    nebo něco udělat.
  • 00:05:49 Teda můžu se tím trápit,
    ale už mně to bude prd platný.
  • 00:05:52 Takže to už člověk nechává běžet
    tak, jak to bude.
  • 00:05:56 Kdežto ten porotce má zodpovědnost
    v tu chvíli
  • 00:05:59 ohodnotit ty věci nejlíp
    podle svého vědomí a svědomí.
  • 00:06:03 A já mám ten problém,
    že nechci nikomu ublížit
  • 00:06:10 nebo být nespravedlivá.
  • 00:06:12 Nebo jakýmkoliv způsobem mít na to
    zamlžený pohled.
  • 00:06:15 Takže se neustále trýzním tím,
    jestli jsem někde
  • 00:06:18 neudělala špatný rozhodnutí.
  • 00:06:20 Takže pro mě je být porotkyní
    rozhodně těžší než být hodnocená.
  • 00:06:27 Dokážete posoudit film jako celek,
    anebo - jako herečka -
  • 00:06:30 se soustředíte spíš na herecké
    výkony?
  • 00:06:33 Já si myslím,
    že tohle ani není tak v mé moci,
  • 00:06:37 že bych to chtěla,
    ale prostě se mi to děje.
  • 00:06:41 Člověk se vždycky zaměří na něco,
    že má pocit,
  • 00:06:46 že o tom ví nejvíc,
    zajímá ho to nejvíc.
  • 00:06:50 Takže já se spíš snažím globálně
    zaměřit na ten film jako takový.
  • 00:06:54 Ale v té nevědomé rovině určitě
    něco takového probíhá.
  • 00:06:58 Ty herecké výkony jsou pro mě věc,
    které rozumím.
  • 00:07:05 Nebo je to faktor,
    který je pro mě důležitý.
  • 00:07:10 Porovnáváte se
    s kolegy na plátně?
  • 00:07:12 Ve chvíli, kdy se mi to děje,
    je známka, že něco nefunguje.
  • 00:07:16 Protože pokud to je něco,
    co mě zasahuje nebo je mi blízký,
  • 00:07:23 tak většinou takové racionální
    úvahy během toho nemám.
  • 00:07:28 Ale někdy jo, někdy si říkám,
    jak je zajímavý,
  • 00:07:33 kudy k tomu ten člověk
    došel.
  • 00:07:35 Takže si vždycky říkám,
    že je možných
  • 00:07:38 spousta způsobů v tom herectví.
  • 00:07:41 Tak přemýšlím, co by mě z toho
    napadlo nebo nenapadlo.
  • 00:07:45 Jste porotkyní
    v sekci studentských filmů.
  • 00:07:48 Budete přísná
    nebo spíš shovívavá?
  • 00:07:51 No, já si myslím,
    že není dobrý mít ke studentům
  • 00:07:54 zase tolik shovívavosti.
  • 00:07:56 Myslím si,
    že je dobrý mít laskavost.
  • 00:07:59 Ale shovívavost k ničemu
    nevede,
  • 00:08:01 takže se budu snažit být laskavě
    neshovívavá.
  • 00:08:08 Jaký je podle vás dobrý film?
  • 00:08:11 Mně je jedno, co je to za žánr,
    jaké téma ten film zpracovává,
  • 00:08:15 ale ta hodnota umění
    pro mě tkví v tom,
  • 00:08:19 že když někdo je tak odvážný,
    že odhalí něco ze sebe,
  • 00:08:23 svoje strachy, radosti, cokoliv,
    to je úplně jedno,
  • 00:08:26 ale ve chvíli,
    kdy je ten film řemeslně dokonalý,
  • 00:08:31 ale nezpůsobí mi tento pocit,
    že mně někdo odkryl
  • 00:08:35 své myšlenky nebo pocity,
    tak pro mě je ta hodnota
  • 00:08:42 toho zážitku menší.
  • 00:08:45 Viděla jste v poslední době
    nějaký film, který vás zaujal?
  • 00:08:49 Já jsem teď v Karlových Varech
    viděla film Lurdy,
  • 00:08:53 což je rakousko-německo-francouzská
    koprodukce,
  • 00:08:56 tak ten třeba splňuje
    tohle to.
  • 00:08:59 A film Makea Leigha,
    režiséra Happy-Go-Lucky.
  • 00:09:03 To jsou takové dva filmy,
    které mě v poslední době
  • 00:09:05 zasáhly nejvíc.
    Ten druhý jsem viděla podruhý
  • 00:09:08 s nějakým odstupem
    a znovu jsem si uvědomila,
  • 00:09:10 že to je krásný film.
  • 00:09:15 Jaký jste divák? Pláčete?
    Smějete se?
  • 00:09:18 Bojíte se? Jste emotivní?
  • 00:09:21 Naprosto. Já jsem zjistila,
    že pro mě je to rozhodně zdravý,
  • 00:09:24 protože mi to pomáhá ventilovat
    pocity,
  • 00:09:27 který třeba není úplně dobrý
    ventilovat,
  • 00:09:29 když se vám dějí v životě,
    nebo na to není
  • 00:09:32 zrovna nejvhodnější chvíle.
  • 00:09:34 A já jsem zjistila, že tímhle
    způsobem se neustále pročišťuju.
  • 00:09:37 Takže já
    u filmu pláču, směju se.
  • 00:09:40 Nemám problém s tím,
    že bych to nějak kontrolovala.
  • 00:09:46 Tak jako chodíš se mnou nebo s ní?
    Nebo co?
  • 00:09:52 Můžeš mi něco říct?!
  • 00:09:57 Jasně.
  • 00:10:02 Vy sama jste obdržela
    Křišťálový globus za Děti noci.
  • 00:10:05 Je vůbec
    ocenění pro herce podstatné?
  • 00:10:08 Je, je.
  • 00:10:10 Zvlášť u něčeho tak těžko
    ohodnotitelného
  • 00:10:13 jako je právě jakákoliv umělecká
    profese,
  • 00:10:17 protože tam člověk málokdy
    má jistotu toho,
  • 00:10:22 že to, co dělá, dělá dobře.
  • 00:10:25 Když vyrábíš nábytek, tak víš,
    jestli ho uděláš dobře nebo špatně.
  • 00:10:28 Nebo když je člověk vědec,
    tak ví,
  • 00:10:31 jestli se dobral nějakého
    konkrétního úspěšného výsledku.
  • 00:10:34 Tady u toho to člověk neví
    nikdy.
  • 00:10:36 Takže je to prostě určitě jako
    v té herecké práci to sebevědomí.
  • 00:10:42 Vědomí o sobě je strašně
    důležitý,
  • 00:10:44 protože pracujeme s nějakým
    vyzařováním a energií.
  • 00:10:48 A jakmile člověk má jistotu
    v tom, že to, co dělá má smysl,
  • 00:10:52 tak pak se to samozřejmě
    dělá líp.
  • 00:10:56 Takže ta cena
    je vždycky dobrá věc.
  • 00:11:05 S Kritickou židlí
    jsme se tentokrát vydali
  • 00:11:07 přímo do centra hudebního
    dění -
  • 00:11:10 na největší tuzemský open air
    festival v Trutnově.
  • 00:11:13 Usedl na ni hudební kritik
    a publicista Petr Korál,
  • 00:11:15 který měl v té době za sebou
    už spoustu hodin muziky.
  • 00:11:19 Ostatně -
    čtyři pódia, desítky kapel
  • 00:11:23 a program,
    který začíná a končí ráno,
  • 00:11:25 je i pro profíka až dost.
  • 00:11:28 Hurá!
  • 00:11:33 Abych byl opravdu upřímný,
    já už sem nejezdím
  • 00:11:35 jenom kvůli samotné hudbě,
    ale kvůli atmosféře,
  • 00:11:38 kvůli géniu loci,
    kterou žádný jiný festival,
  • 00:11:41 podle mě, u nás nemá.
  • 00:11:44 Ale samozřejmě Trutnov je především
    o hudbě.
  • 00:11:47 Každý rok je tady toho k vidění
    a ke slyšení spousta,
  • 00:11:49 co stojí za pozornost.
    Někdy ale stojí za to
  • 00:11:52 se vydat i na ty menší scény,
    nejen na ty hlavní.
  • 00:12:00 Letos zatím dva největší zážitky
    byly shodou okolností
  • 00:12:03 dvě brněnské kapely,
    které navazují
  • 00:12:06 na nejlepší tradice toho, čemu se
    říkalo brněnská alternativa.
  • 00:12:12 Jednak Syčáci s Petrem Vášou
    a jednak pro mě zatím
  • 00:12:16 absolutní vrchol festivalu
    skupina Ještě jsme se nedohodli.
  • 00:12:20 Skupina,
    která existuje už téměř 30 let.
  • 00:12:24 Koncertují málo.
    Každý jejich koncert je svátkem.
  • 00:12:29 A o to možná je z nich více cítit,
    jak je to baví.
  • 00:12:33 Jak to má být...
    A nemá to být...
  • 00:12:38 Jak to je...
  • 00:12:41 A to co je,
    že vlastně není...
  • 00:12:47 Včera jsem si to úžasně užil
    a znovu jsme přemýšlel o tom,
  • 00:12:51 kolik je tady v Čechách skupin,
    o nichž můžu
  • 00:12:54 s klidným svědomím říct,
    že je to absolutní originál.
  • 00:12:59 U skupiny
    Ještě jsme se nedohodli
  • 00:13:01 to tvrdím při vší kategoričnosti
    tohoto tvrzení.
  • 00:13:06 Jenže když to je...
  • 00:13:10 Není to, co to má být...
  • 00:13:13 Když to je...
  • 00:13:16 Tak to není, co má...
  • 00:13:21 Pokud mám naopak hovořit
    o něčem z hudební oblasti,
  • 00:13:24 co mně v poslední době neudělalo
    dobře,
  • 00:13:27 tak je to zpěvačka,
    kterou na trutnovském festivale
  • 00:13:30 asi nikdy neuvidíte,
    a to je Iveta Bartošová.
  • 00:13:34 Já proti ní osobně nemám nic,
    mě nezajímají
  • 00:13:38 její bulvární záležitosti,
    ale znejistil mě
  • 00:13:42 už její loňský vánoční počin,
    kdy jsem vůbec nechápal,
  • 00:13:47 jestli si dělá legraci
    nebo ne.
  • 00:13:50 Protože ty vánoční písničky
    byly nazpívaný
  • 00:13:53 a nahraný tak strašlivým
    způsobem,
  • 00:13:56 že jsem opravdu nechápal,
    jak je to možné.
  • 00:14:00 Teď vydala Iveta Bartošová
    nový singl Heja heja.
  • 00:14:03 Já jsem to poslouchal
    a šel jsem do kolen
  • 00:14:06 podruhé a úplně definitivně.
  • 00:14:09 Teď svíráš štěstí v dlaních svých.
  • 00:14:15 Sílu zas mám, vrátil se smích.
  • 00:14:22 Zažila jsem slávu i pád na zem.
  • 00:14:26 I zuby žraloků...
  • 00:14:28 Iveta
    si v té písničce vyřizuje
  • 00:14:31 nějaké své osobní záležitosti,
    které bulvár propírá.
  • 00:14:36 Já se nedivím tomu,
    když umělec má potřebu
  • 00:14:39 sdělit světu
    třeba že už je v pohodě,
  • 00:14:42 že si něco vyřešil,
    ale dělat to tak trapným způsobem,
  • 00:14:46 jako to udělala Iveta Bartošová,
    to už jsem hodně dlouho neslyšel.
  • 00:14:52 Heja heja, heja heja, heja...
  • 00:14:58 Mám chuť se zas bláznivě smát.
  • 00:15:00 Pro mě osobně ta písnička,
    respektive její text,
  • 00:15:04 je ztělesněním
    úplně koncentrovaného nevkusu,
  • 00:15:07 jaký se opravdu neslyší
    dlouho.
  • 00:15:11 Konečně jsem šťastná!
  • 00:15:13 Heja heja, heja heja,
    heja heja...
  • 00:15:30 Tohle sochořadí,
    jak nazývají svůj chodník
  • 00:15:32 občané Dobřichovic,
    je mimořádný počin,
  • 00:15:35 který by mohly zdejším obyvatelům
    závidět kdejaká obec nebo město.
  • 00:15:39 Už počtvrté se tady totiž konalo
    dobřichovické sochařské sympozium
  • 00:15:42 nazvané Cesta mramoru,
    kterého se účastní
  • 00:15:44 významní naši i zahraniční sochaři,
    jako je Jan Hendrych,
  • 00:15:48 Osamu Ishikawa, Jan Koblasa
    a řada dalších.
  • 00:15:53 Po skončení sympozia
    tu zůstávají díla,
  • 00:15:56 která se stávají
    součástí zdejší krajiny
  • 00:15:59 a umělci sami
    pak součástí zdejšího života.
  • 00:16:03 Teď se kamenný chodník
    prodloužil o dalších sto metrů.
  • 00:16:07 Autory soch
    jsou Barbora Hapalová,
  • 00:16:09 Jura Plieštik, Václav Gatarik
    a Miro Žačok.
  • 00:16:14 Dobřichovice je místo,
    kde se těžil slivenecký mramor,
  • 00:16:18 tak moje touha byla,
    aby ten kámen,
  • 00:16:23 na kterém žijeme,
    z něj mohly vykvést
  • 00:16:26 sochařský kytky, aby byl vidět.
  • 00:16:42 Je to přesně jeden kilometr dlouhá
    cesta,
  • 00:16:45 která vede
    z Dobřichovic do Karlíka.
  • 00:16:47 Na začátku té cesty
    je barokní socha Kalvárie,
  • 00:16:51 což je největší sochařské dílo
    v tomto údolí.
  • 00:16:55 A v dálce,
    v Karlíku je románská rotunda,
  • 00:17:00 což je zase po změnu nejstarší
    stavba.
  • 00:17:03 Takže ta vize byla,
    že tyto dvě historické památky
  • 00:17:06 by se propojily novou cestou,
    která by byla
  • 00:17:09 osázena sochami z naší doby.
  • 00:17:15 Díky tomu jsme získali
    podporu města Dobřichovice.
  • 00:17:19 Vlastní návrh té cesty dělal
  • 00:17:22 pan architekt Travný se svým
    studiem.
  • 00:17:25 Je to chodník,
    vedle kterého jsou osazovány sochy.
  • 00:17:30 Ten chodník je jako řetěz.
  • 00:17:32 Některé čtverce
    jsou zadlážděny bílým mramorem,
  • 00:17:35 některý červeným mramorem.
  • 00:17:38 Osazení soch je u jednotlivých dílů
    toho řetězu.
  • 00:17:42 Někde se dokonce
    i ty kostičky tvarují
  • 00:17:45 podle soklů jednotlivých soch.
  • 00:17:50 -To, co mě zajímá
    jsou vztahy mezi mužem a ženou.
  • 00:17:54 A jak ten vztah funguje,
    co se tam děje.
  • 00:17:58 V tomto případě mě zajímalo,
    co ta ženská energie způsobí,
  • 00:18:04 jak působí na toho muže
    a jak ten muž potom na to reaguje.
  • 00:18:09 Ta duálnost, že tam je vždycky
    mužský a ženský element.
  • 00:18:14 Jsou k sobě
    posazený jak hmotově,
  • 00:18:20 tak i to,
    co se děje mezi nima.
  • 00:18:24 Mezi nima je možnost,
    že tam ještě něco může vzniknout.
  • 00:18:35 -Socha se jmenuje
    Elementární postava.
  • 00:18:39 Je to jedna ze soch, která patří
    do cyklu povědomá postava.
  • 00:18:44 Protože já se zabývám podvědomými
    věcmi.
  • 00:18:49 Nebo věcmi, které se ukrývají
    někde v nevědomí nebo povědomí.
  • 00:18:52 Proto jsou ty moje figury
    abstrahované
  • 00:18:55 do takového zárodečnýho tvaru.
  • 00:19:06 -Moje téma mužsko-filosofická.
  • 00:19:10 Mám rad čistý tvar,
    třeba tvar ryby.
  • 00:19:13 Ale už to pro mne není ryba,
  • 00:19:16 ale už řeším,
    aby to fungovalo jako socha.
  • 00:19:21 Sochu jsem pojmenoval
    Situace.
  • 00:19:23 Je to stěna, zeď,
    na kterou je jistý tlak
  • 00:19:29 organických tvarů, ale pro mne
    to je takový duchovní pocit.
  • 00:19:37 -Asi před sedmi lety jsem byl
    v kamenolomech
  • 00:19:42 a všiml jsem si, že většina kamenů
    má svůj zákon.
  • 00:19:47 Dole je kámen
    a nad ním je vrstva hlíny.
  • 00:19:52 Takže jsem si říkal:
    V tom se skrývá určitá symbolika.
  • 00:19:58 Dole ta stabilita, ta pevnost,
    ten základ.
  • 00:20:01 A nad tím ten život.
    A to jsem se snažil použít.
  • 00:20:05 Dole jsou určité prameny, síla,
    energie, která vychází ze Země.
  • 00:20:10 A nahoře je hlína.
  • 00:20:12 Tam je symbol takové matky,
    odejmutí, života.
  • 00:20:17 Samozřejmě ta hlína je pálená,
    takže má kvalitu kamene,
  • 00:20:21 je pevná, myslím že i barevností
    a i tady v tom prostoru
  • 00:20:26 má své vyjádření.
  • 00:20:45 No a protože je po prázdninách,
    tak začínáme opět soutěžit.
  • 00:20:49 Naše první otázka je tentokrát
    z filmového prostředí.
  • 00:20:52 Herečka Martha Issová
    získala
  • 00:20:54 na Mezinárodním filmovém festivalu
    v Karlových Varech
  • 00:20:57 prestižní cenu Křišťálový glóbus
    za hlavní roli ve filmu Děti noci.
  • 00:21:01 Víte, jak se její filmová hrdinka
    jmenovala?
  • 00:21:04 Byla to Ofka?
    Nebo Žofka?
  • 00:21:09 Tak už se těšíme na vaše odpovědi,
    samozřejmě na ty správné,
  • 00:21:12 a připomínáme,
    že na ně čekáme celých 48 hodin.
  • 00:21:16 Tak se pořádně soustřeďte.
    Na výherce totiž čekají
  • 00:21:19 hezké ceny -
    nová CD a knížka.
  • 00:21:23 Přejeme vám hezký zbytek večera
    a těšíme se
  • 00:21:25 za týden opět na shledanou.
  • 00:21:33 Skryté titulky: Alena Fenclová
    Česká televize 2010

Související