5. března 2010
Obsah dílu
Beck — Reklamace po telefonu — Kráječe potravin
Části dílu
00:42
Beck
Fígle a triky některých prodejců už jsou na takové úrovni, že sebemenší ztráta koncentrace může mít pro zákazníka nepříjemné následky. Pak nemusí pomoci ani rota právníků. A to vidí Bílé ovce nerady.
07:20
Reklamace po telefonu
Dotaz diváka: V cestovní kanceláři odmítli přijmout reklamaci po telefonu. Je tento postup správný?
08:10
Kráječe potravin
Kráječe potravin nabízí obsluze daleko větší možnosti než jenom řez do prstu. Co všechno umí, nakolik skutečně pomohou a jak s nimi pracovat, abychom se vyhnuli nehodám, je základním motivem reportáže.
8. března 2010
Přehled dílů
18. dubna
Dluhopisy II
18. 4. 2024 na ČT1
17. dubna
Dluhopisy I
17. 4. 2024 na ČT1
16. dubna
Vestavné trouby — Hodinky I
16. 4. 2024 na ČT1
15. dubna
E-shop
15. 4. 2024 na ČT1
11. dubna
Střelba
11. 4. 2024 na ČT1
10. dubna
Náhon III
10. 4. 2024 na ČT1
9. dubna
Chlazené kávové nápoje
9. 4. 2024 na ČT1
8. dubna
Opuštěný dům — Zástava poloviny nemovitosti
8. 4. 2024 na ČT1
4. dubna
Přetočený tachometr
4. 4. 2024 na ČT1
3. dubna
Internet III
3. 4. 2024 na ČT1