iVysílání

stránky pořadu
Premiéra:
30. 6. 2012
12:25 na ČT2

1 2 3 4 5

32 hlasů
215589
zhlédnutí

Game Page

Speciální díl

25 min | další Děti a mládež »

upozorňovat

do playlistu

Přehrávač videa

Načítám přehrávač...

Game Page

  • 00:00:16 Ahoj, zdravíme všechny
    hráčky a hráče
  • 00:00:19 u speciálního předprázdninového
    vydání GAME PAGE.
  • 00:00:22 V tomto díle
    nebudeme nic recenzovat,
  • 00:00:25 nedočkáte se ani reportáže
    a už vůbec ne nějakého okénka.
  • 00:00:28 Tedy alespoň doufám,
    už mi paměť neslouží jako zamlada.
  • 00:00:32 Ale nebojte. O hry nepřijdete.
  • 00:00:34 Do studia jsme si totiž pozvali
    několik známých herních novinářů,
  • 00:00:37 abychom s nimi
    zhodnotili uplynulý půlrok
  • 00:00:39 anebo nahlédli do budoucnosti.
    A to není ani náhodou všechno.
  • 00:00:43 Jen se nechte překvapit.
  • 00:00:44 Speciální GAME PAGE
    odstartujeme zhodnocením
  • 00:00:47 dosavadního herního půlroku.
  • 00:00:49 Co se herním novinářům letos líbilo
    a naopak nelíbilo?
  • 00:00:53 Čeká vás také zajímavý žebříček,
    který zcela jistě oceníte.
  • 00:00:56 Pokusili jsme se vybrat
  • 00:00:58 nejhezčí a nejzajímavější
    hlavní herní hrdinky všech dob.
  • 00:01:02 Poté se vrhneme na budoucnost.
    Určitě vás zajímá,
  • 00:01:05 na co se recenzenti těší
    v následujících měsících a letech.
  • 00:01:08 Nakonec přijde redakční hitparáda
    nejlepších herních zbraní
  • 00:01:11 a také vám naservírujeme tipy
    na v létě vycházející pařby.
  • 00:01:15 Každopádně začínáme slibovaným
    ohlédnutím do nedávné minulosti.
  • 00:01:23 V rámci naší herní debaty
  • 00:01:25 ve studiu už vítám
    dva herní novináře,
  • 00:01:27 Honzu Vrobela.-Čau.
    -A Lukáše Grygara.-Čau.
  • 00:01:30 Tak pánové, jak hodnotíte uplynulý
    půlrok v rámci her?
  • 00:01:34 Doteď to bylo trošku slabší,
    ale teď jsem málem přišel pozdě,
  • 00:01:37 protože jsem se nemohl odtrhnout
    od DIABLA 3.
  • 00:01:40 Tak já myslím,
    že tím je všechno řečeno.
  • 00:01:43 Tenhle rok bude jednoznačně
    ve znamení závěru úspěšné trilogie.
  • 00:01:46 -Já jsem měl minulý rok možnost
    trošku si poodstoupit od těch her
  • 00:01:50 a spíš sledovat ty vášně,
    které provázely
  • 00:01:53 hlavně příchod MASS EFFECTU trojky,
    završení té trilogie,
  • 00:01:57 a takovou možná až hysterickou
    odezvu,
  • 00:02:00 kterou vyvolal v hráčích ten konec.
  • 00:02:03 Já jsem Sandera nehrál, takže názor
    na to nemám úplně konkrétní.
  • 00:02:07 Bylo prostě zajímavé
    jenom sledovat,
  • 00:02:09 jak jsou lidi schopní
    se zorganizovat a zapálit
  • 00:02:12 pro nějakou věc, která mi přišla
    trošku malicherná.
  • 00:02:15 Když tady mluvíš o těch
    komunitních věcech,
  • 00:02:18 tak za poslední půlrok jsme mohli
    sledovat výrazný nástup
  • 00:02:21 her z produkce KickStarteru,
    fanoušky financovanými hrami.
  • 00:02:25 Co na to říkáte? Je to podle vás
    dobrý trend do budoucna?
  • 00:02:28 To uvidíme, až nějaká z těch her
    skutečně vyjde.
  • 00:02:31 Ale mně se hrozně líbí,
  • 00:02:34 že v nějakém procesu nejsou
    jako prostředníci producenti,
  • 00:02:38 ale fanoušci si řeknou sami,
    mluví svými peněženkami,
  • 00:02:42 hlasují svými peněženkami o tom,
    co opravdu chtějí hrát.
  • 00:02:48 Ale jestli to bude dobrý trend
    nebo ne,
  • 00:02:50 to se uvidí až podle toho,
    jak nějaký z těch projektů dopadne.
  • 00:02:54 Ale každopádně pár zajímavých jmen
    určitě mám.
  • 00:02:57 -A já budu jedině rád,
  • 00:02:59 když se tam objeví víc věcí,
    které koukají dopředu,
  • 00:03:02 než těch různých retroprojektů.
  • 00:03:04 Člověk tomu fandí,
    protože cítí tu nostalgii,
  • 00:03:07 ale zase odsud potud.
  • 00:03:09 Už se tam objevují
    i takoví vývojáři,
  • 00:03:11 kteří by měli zůstat zalezlí
    někde na smetišti minulosti.
  • 00:03:15 Těm bych já osobně
    ty peníze neposlal.
  • 00:03:18 Radši bych podpořil nové nápady,
    nové hry,
  • 00:03:21 které se nedostanou
    přes distribuční kanály
  • 00:03:24 a tady mají šanci.
  • 00:03:26 Český trh je stále rozdělen
    PC versus konzole.
  • 00:03:29 Na kterou stranu se přikláníte vy?
  • 00:03:32 Na žádnou, dobré hry vycházejí
    na všech platformách,
  • 00:03:35 to je nesmysl takhle hodnotit.
  • 00:03:37 -Tohle, Honzo, určitě podepíšu,
    jen s tím rozdílem,
  • 00:03:40 že doma konzoli nemám, takže doma
    se přikláním ke starému dobrému PC,
  • 00:03:45 ale jinak zahraju si cokoli
    na čemkoli,
  • 00:03:47 hlavně když to je dobrá hra.
  • 00:03:52 Jednou z výhod léta je,
    že jste-li muž, máte na co koukat.
  • 00:03:57 Takže abychom byli stylově letní,
  • 00:04:00 pokusili se naši redaktoři sestavit
    žebříček 10 nejkrásnějších
  • 00:04:04 a nejzajímavějších
    hlavních herních hrdinek.
  • 00:04:06 Ale vy stejně víte,
    která je nej, že?
  • 00:04:09 -Do redakčního žebříčku
    jsme zařadili ženy,
  • 00:04:13 za které je možné přímo hrát.
  • 00:04:15 Proto se nedivte, že to nenajdete
    třeba Alyx z druhého HALF-LIFU.
  • 00:04:19 Každý redaktor měl možnost vybrat
    10 favoritek,
  • 00:04:22 přičemž do finálové desítky
    se nakonec vešly tyto.
  • 00:04:25 Rusovláska Nariko
    z šermovačky HEAVENLY SWORD
  • 00:04:28 vydané v roce 2007
    pouze na konzoli PlayStation 3.
  • 00:04:33 -Další oblíbenkyní
    mých redakčních kolegů
  • 00:04:36 je investigativní novinářka Jade
  • 00:04:38 z akční adventury
    BEYOND GOOD & EVIL.
  • 00:04:41 Ta skvěle ovládá nejenom
    fotoaparát, ale i bojová umění.
  • 00:04:44 Jejím domovem je planeta Hillys,
    což je svět,
  • 00:04:47 který se zrodil v hlavě
  • 00:04:48 slavného francouzského vývojáře
    Michela Ancela.
  • 00:04:51 Mimochodem ten v současnosti
    pilně pracuje na druhém díle.
  • 00:04:55 -Kitana ze série MORTAL KOMBAT sice
    není vyloženě hlavní postavou,
  • 00:04:58 přesto jsme se ji rozhodli
    do našeho výčtu zařadit.
  • 00:05:01 Zanechala v nás totiž
    hluboký dojem.
  • 00:05:04 Neznáme nikoho, kdy by dokázal
    s vějíři to, co ona.
  • 00:05:07 A nikdy se nestalo,
    že bychom za ni nehráli.
  • 00:05:09 Dcera královny Sindely
    je navíc opravdu sexy
  • 00:05:12 a víme to nejenom my,
    ale i Liu Kang.
  • 00:05:16 -Kohopak tu máme dál?
  • 00:05:18 Čistě adventurní žánr reprezentuje
    Kate Walker z parádní SYBERIE,
  • 00:05:23 která z finálního žebříčku
    vystrnadila i takovou sympaťačku
  • 00:05:27 jakou je April Ryan
    z LONGEST JOURNEY.
  • 00:05:29 S Kate jsme se mohli poprvé setkat
    v roce 2002,
  • 00:05:32 podruhé pak o dva roky později,
    kdy se SYBERIA dočkala pokračování.
  • 00:05:36 -Rynn, to je hrdinka,
  • 00:05:38 o které se kdysi mluvilo
    jako o možné pokořitelce
  • 00:05:42 legendární Lary Croft.
    K tomu sice nedošlo,
  • 00:05:44 neboť se nakonec objevila
    jenom ve dvou hrách:
  • 00:05:47 DRAKAN: ORDER OF THE FLAME
    a DRAKAN: THE ANCIENTS' GATES.
  • 00:05:51 Rynn zaujala nejenom svojí vizáží,
  • 00:05:53 ale i schopností perfektně ovládat
    meč a luk a především draka Arokha.
  • 00:05:58 -Zatímco Rynn dnes táhne na 13,
    Faith z akce MIRROR'S EDGE
  • 00:06:04 má v kolonce datum narození uvedeno
    12. listopad 2008.
  • 00:06:07 Faith pracuje jako kurýr,
    jenž doručuje tajné depeše,
  • 00:06:10 a to parkurovým stylem
    na střechách mrakodrapů
  • 00:06:13 ve městě ovládaném
    totalitním režimem.
  • 00:06:18 -V naší top 10 nezapomínáme
    ani na Nintendo.
  • 00:06:22 Tam se urodila hlavní hrdinka
    série METROID, Samus Aran.
  • 00:06:26 Poprvé vystoupila na scénu
    v roce 1986
  • 00:06:28 a jako host účinkovala
    i v řadě jiných titulů.
  • 00:06:31 Jejím hlavním poznávacím znakem
    nejsou ani tak blond vlasy
  • 00:06:34 jako spíš bojový oblek,
  • 00:06:36 který ji dokáže proměnit
    v kutálející se kouli.
  • 00:06:43 -Druhá Kate v dnešním výčtu nese
    příjmení Archer.
  • 00:06:47 Pamětníci si při vyslovení tohoto
    jména okamžitě vzpomenou
  • 00:06:51 na geniální, humorem protkanou
    střílečku NO ONE LIVES FOREVER.
  • 00:06:54 Kate je v podstatě takový James
    Bond v sukních,
  • 00:06:57 a proto krom střelných zbraní nosí
    v kabelce i řadu chytrých udělátek
  • 00:07:01 typu vybuchující rtěnka.
  • 00:07:05 -Co by to bylo za hitparádu
    hratelných žen,
  • 00:07:08 kdyby tu nebyla Lara Croft
    ze série TOMB RAIDER.
  • 00:07:11 S odvážnou lovkyní artefaktů
    jste se naposledy mohli potkat
  • 00:07:14 v diablovské odbočce LARA CROFT
    AND THE GUARDIAN OF LIGHT
  • 00:07:17 vydané před 2 lety, začátkem roku
    2013 bychom se pak měli dočkat
  • 00:07:21 zbrusu nového dílu,
    tentokrát už v klasickém podání.
  • 00:07:24 -Ahoj, diváci.
  • 00:07:26 -To nejlepší nakonec. Máša Málková,
    krásná, chytrá sexy hrdinka,
  • 00:07:31 která se každou sobotu objevuje
    na vašich obrazovkách,
  • 00:07:34 kde zcela nezaměnitelným způsobem
  • 00:07:36 prezentuje novinky
    ve světě videoher.
  • 00:07:38 -MAFIE zabodovala na všech
    frontách. U recenzentů i u hráčů.
  • 00:07:41 A netlem se pořád!
  • 00:07:44 -Přiznejte se,
    že byste ji chtěli mít doma?
  • 00:07:47 Tak tohle jsi už fakt přehnala,
    Mášo!
  • 00:07:55 Tak to byl náš žebříček nejlepších
    a nejhezčích žen ve hrách.
  • 00:07:59 Ovšem co vy si o tom tématu
    myslíte?
  • 00:08:01 Co jsou vaše nejlepší herní hrdinky
    vůbec ženské ve hrách?
  • 00:08:05 Tak já, pokud můžu za sebe,
  • 00:08:09 tak asi Lara je u mě pořád
    číslo jedna s tím,
  • 00:08:12 že teď zanedlouho vyjde nová.
  • 00:08:14 Jinak nemám třeba problém
    hrát i za ženské postavy,
  • 00:08:17 kdy si můžeš vybrat, jestli budeš
    hrát za chlapa nebo za ženskou.
  • 00:08:21 Z poslední doby v DIABLU
    hraju za Lovkyni démonů
  • 00:08:25 a jsem s ní spokojený.
    Vysoké podpatky, kožené hadry.
  • 00:08:28 A nejoblíbenější ženská hrdinka
    Lara?
  • 00:08:30 -Asi bych nechal Laru.
    -A z poslední doby?
  • 00:08:33 Z poslední doby, přemýšlím,
  • 00:08:35 můžu použít svoji postavičku
    ve WORLD OF WARCRAFT?
  • 00:08:39 -Samozřejmě.
    -Tak to byla taková druidka.
  • 00:08:42 Adame, co ty a ženy ve hrách?
  • 00:08:44 Když mám na výběr,
    tak mi je to v podstatě asi jedno.
  • 00:08:50 Občas si vyberu chlapa,
    občas ženskou,
  • 00:08:52 záleží na konkrétním případu.
  • 00:08:54 Ale kdybych měl jmenovat nějakou,
    která mi zůstala v hlavě,
  • 00:08:58 tak by to byla Jade
    z BEYOND GOOD & EVIL,
  • 00:09:00 starší hra z roku 2003 nebo 2004,
    tak ta mi hodně utkvěla v paměti.
  • 00:09:05 Byla taková výrazná,
    ale přitom zároveň nenápadná.
  • 00:09:08 Nebyla to taková typická Lara,
    jak jsi říkal ty, Radku,
  • 00:09:11 z TOMB RAIDERA,
    i když ta má také něco do sebe.
  • 00:09:14 Tu bych jmenoval jako druhou,
    ale Jade rozhodně vede.
  • 00:09:17 Pánové, pojďme se vrátit k tématu.
  • 00:09:19 Kdybychom měli zhodnotit poslední
    herní půlrok, od ledna do června,
  • 00:09:23 co vám utkvělo, co je podle tebe,
    Radku, nejlepší hra?
  • 00:09:26 Já jsem začátek roku strávil
    ve světě HVĚZDNÝCH VÁLEK,
  • 00:09:30 protože někdy těsně před Vánocemi
  • 00:09:33 vyšly STAR WARS: THE OLD REPUBLIC,
    onlinovka.
  • 00:09:36 Do toho jsem zabředl na docela
    dlouhou dobu, pak přišly další hry,
  • 00:09:40 takže jsem ji poodložil s tím,
    že se k ní zase vrátím.
  • 00:09:44 Ze začátku roku si pamatuju
    KINGDOMS OF AMALUR,
  • 00:09:48 taková nová záležitost, je to RPG
    ze světa nového, klasické fantasy,
  • 00:09:54 byl jsem z něj nadšený.
    Ještě jsem ho pořád nedohrál,
  • 00:09:59 takže doufám,
    že mi nadšení vydrží až do konce.
  • 00:10:02 Je to obrovsky rozsáhlá hra.
  • 00:10:04 Z dalších věcí teď za půl roku,
    RAYMAN: ORIGINS, nádherná skákačka,
  • 00:10:10 SSX na konzolích,
    ten akční simulátor snowboardu.
  • 00:10:15 Nevím, bylo toho docela dost.
  • 00:10:22 -Já se shodnu asi s Radkem na SSX,
    těch snowboardů je hrozně málo,
  • 00:10:26 jak na počítačích, tak na konzolích.
    Takže SSX je rozhodně výrazná hra.
  • 00:10:31 Jinak jsem hrál třeba
    MASS EFFECT 3.
  • 00:10:33 Také velká věc, završení
    už probíhající trilogie.
  • 00:10:38 Takže ten mě hodně zaujal,
    to byla velká akční i RPG hra,
  • 00:10:42 moc pěkný příběh a tak dále.
  • 00:10:46 Z menších her to bude asi
    SUPERBROTHERS: SWORD & SWORCERY EP,
  • 00:10:50 taková menší hra, ne moc známá,
    ona vyšla zhruba před rokem na iPad
  • 00:10:55 a teď vyšla na PC.
  • 00:10:56 Taková adventurně-hudební
    záležitost,
  • 00:10:59 a ta ve mně zanechala asi nejvíc,
    možná i víc než ten MASS EFFECT.
  • 00:11:03 Protože člověk hrál ty předchozí
    díly, člověk hrál už ty velké hry,
  • 00:11:08 už ví, co od nich má očekávat,
  • 00:11:10 ale občas právě ty menší hry
    dokážou hodně překvapit.
  • 00:11:13 A zrovna tahle mě hodně zasáhla.
    Jak příběhem, tak hudbou a podobně.
  • 00:11:21 Pokud si myslíte, že se právě
    chystám rozbourat studio,
  • 00:11:24 jste na omylu.
  • 00:11:26 Teď totiž budeme těžit z tématu
    nejzajímavější herní zbraň... Au.
  • 00:11:30 -Nominace do žebříčku probíhala
    stejně jako u ženských hrdinek.
  • 00:11:35 Každý redaktor nominoval
    svá oblíbená likvidovala.
  • 00:11:38 A když se to vše dalo do kupy,
    vzešel z toho výběr
  • 00:11:41 zahrnující mimo jiné dvouhlavňovou
    brokovnici z druhého DOOMA,
  • 00:11:44 kterou jsme si oblíbili
  • 00:11:46 zejména kvůli schopnosti zastavit
    několik nepřátel naráz,
  • 00:11:49 a to i na větší vzdálenost.
  • 00:11:51 -Pokud jde o zbraně, jsou WORMSÍCI
    nevyčerpatelnou studnicí.
  • 00:11:55 Ostatně vzpomeňme třeba
    na vybuchující ovci
  • 00:11:58 nebo šílenou krávu.
  • 00:12:00 My nakonec z jejich bohatého
    arzenálu vybrali svatý handgranát,
  • 00:12:03 neboť co lepšího si může zasažený
    nepřítel přát,
  • 00:12:06 než aby mu před odesláním
    do Věčných lovišť
  • 00:12:08 zaznělo božské Haleluja!
  • 00:12:11 Haleluja!
  • 00:12:14 -Když už jsme tu měli
    legendární DOOM,
  • 00:12:19 musí dojít i na legendární
    DUKE NUKEM 3D.
  • 00:12:22 V něm nás nejvíc dostal Shrink Ray
    neboli zmenšovací paprsek
  • 00:12:25 měnící soupeře v miniatury
  • 00:12:27 vhodné k nakrmení vysokých podrážek
    vašich bot.
  • 00:12:30 Ten se dal použít i na hodně silné
    soupeře a dokonce i na vás,
  • 00:12:34 pokud jste dobře trefili zrcadlo.
  • 00:12:40 -Na první pohled prostý, přesto
    nesmírně užitečný nástroj.
  • 00:12:45 Řeč není o ničem jiném než
    o páčidle z prvního HALF-LIFU.
  • 00:12:48 V rukou Gordona Freemana
  • 00:12:50 sloužilo nejenom k rozbíjení
    dřevěných beden,
  • 00:12:53 ale především k odhánění
    dotěrných Headcrabů
  • 00:12:56 a jako nouzová záloha
    v případě vyčerpání munice.
  • 00:13:02 -Díky Jardově úplatku
    se do přehledu prodrala
  • 00:13:07 i útočná puška ze série HALO.
  • 00:13:09 MA5C je vylepšenou verzí MA5B,
    do rukou jste ji dostali v HALO 3.
  • 00:13:13 Její hlavní výhodou je vysoká
    kadence,
  • 00:13:16 která z ní na bližší vzdálenost
    činí vysoce smrtící záležitost.
  • 00:13:19 Naopak vůči vzdálenějším terčům
    je její podstatně slabší.
  • 00:13:29 -Jednou z nejoriginálnějších her,
    co se nástrojů zkázy týče,
  • 00:13:34 je jednoznačně akce
    ARMED AND DANGEROUS.
  • 00:13:37 Ta nabídla třeba vývrtku
    obracející obraz
  • 00:13:39 anebo tuto pušku vypouštějící
    do země nenažraného žraloka.
  • 00:13:43 Pohled na hřbetní ploutev
    rozrážející půdu směrem k oponentům
  • 00:13:47 nemá chybu.
  • 00:13:51 -HALF-LIFE podruhé. Zatímco
    z jedničky jsme vypíchli páčidlo,
  • 00:13:56 v případě dvojky jsme nemohli
    opomenout Gravity Gun,
  • 00:13:59 zbraň umožňující hráči manipulaci
    s mnoha okolními objekty,
  • 00:14:03 kupříkladu s výbušnými barely,
    kotouči od cirkulárky
  • 00:14:06 nebo nejrůznějšími bednami
    a kontejnery.
  • 00:14:09 Krom ničení nepřátel jste ji
    využili i při řešení řady hádanek.
  • 00:14:13 -Co tu máme dál?
  • 00:14:14 Třeba náš nejoblíbenější kousek
    z GEARS OF WAR,
  • 00:14:18 útočnou pušku Lancer Mk. 2.
  • 00:14:21 Ta je vhodná jak pro boj
    na větší vzdálenost
  • 00:14:23 díky poměrně přesnému zacílení,
  • 00:14:25 tak pro boj nablízko díky
    zabudované motorové pile.
  • 00:14:28 Jde vskutku o smrtící nářadí,
  • 00:14:31 které nedá pěšákům Locustů
    žádnou šanci.
  • 00:14:33 Předposlední věcičkou
    není typická zbraň,
  • 00:14:37 byť v jejím názvu
    figuruje slovíčko gun.
  • 00:14:39 Portal Gun neboli portálová puška
  • 00:14:41 primárně funguje jako cestovní
    kancelář pro vaši osobu zajišťující
  • 00:14:45 cestu ven z jednotlivých
    testovacích místností.
  • 00:14:48 Nicméně párkrát ji využijete
  • 00:14:49 i za účelem zbavení se nežádoucích
    robůtků.
  • 00:14:52 -Nakonec jsme si schovali
    skrytou čepel
  • 00:14:57 z rukávu assasinských zabijáků
    ze série ASSASSIN'S CREED.
  • 00:15:00 Jde o unikátní mechanismus
    schovaný v rukávu,
  • 00:15:03 jenž v počátcích vyžadoval,
    aby jeho nositel neměl prsteník.
  • 00:15:06 Později však byl modifikován
    a ztráta prstu již nebyla nutná.
  • 00:15:10 V průběhu série jsme vyzkoušeli
    různé modifikace
  • 00:15:12 jako třeba dvojitou čepel
    nebo čepel s hákem.
  • 00:15:22 Kdybychom se měli podívat
    na následující půlrok,
  • 00:15:25 na co se těšíte?
  • 00:15:26 Já jsem se hodně těšil
    na TOMB RAIDERA,
  • 00:15:29 ten měl vyjít na podzim,
  • 00:15:31 ale bohužel ho odložili
    až na první kvartál příštího roku.
  • 00:15:34 Ale co zůstalo,
    bylo třeba DISHONORED,
  • 00:15:37 což je zajímavá kombinace
    ASSASSIN'S CREED a DEUS EX
  • 00:15:41 právě od tvůrců DEUS EX a podobně.
    Takže na to jsem hodně zvědavý.
  • 00:15:51 Bude nový ASSASSIN'S CREED,
    bude CALL OF DUTY,
  • 00:15:54 možná vyjde i STARCRAFT 2.
  • 00:15:56 -Já toho mám trochu méně, určitě
    se strašně těším na MAX PAYNE 3,
  • 00:16:01 nevzpomínám si na hru,
    která by mě tak chytla příběhem
  • 00:16:05 jako tenkrát MAX PAYNE.
  • 00:16:07 Takže to je po DIABLU
    teď moje druhé číslo jedna.
  • 00:16:13 Pak přemýšlím, jestli nemá
    už vyjít nový MEDAL OF HONOR.
  • 00:16:18 -Je oznámený.
    -Nevím, jestli to má vyjít letos.
  • 00:16:21 ASSASSIN'S CREED trojka,
  • 00:16:23 to rozhodně bude zajímavé
    z nového prostředí,
  • 00:16:26 těším se a zároveň se trochu bojím,
  • 00:16:29 měl by vyjít datadisk k WoW,
    MISTS OF PANDARIA.
  • 00:16:32 Když jsem rozehrál
    a dnes nebo včera dohrál DIABLO,
  • 00:16:36 tak mi přijde, že ty prvky jsou
    hrozně podobné tomu systému,
  • 00:16:41 který představovali pro PANDARII.
  • 00:16:45 Že se to posouvá od RPG někam,
    že na každé 15. úrovni
  • 00:16:48 vložíš bod
    do jedné ze tří vlastností,
  • 00:16:52 že už to není žádná piplačka,
    stromy, vypiluju si ho,
  • 00:16:56 že to zjednodušují,
    aby se to hrálo plynule.
  • 00:16:59 Uvidíme, jestli to bude
    cesta do pekla
  • 00:17:02 nebo jestli to naopak
    nakopne hráče zpátky.
  • 00:17:05 Protože já jsem WoW odložil
    na půl roku minimálně,
  • 00:17:08 možná na tři čtvrtě a jsem zvědavý.
  • 00:17:11 Protože když jsem viděl
    první trailery, říkal jsem si,
  • 00:17:15 potřebují nahnat lidi z Číny,
    aby hráli, protože pandy a takové.
  • 00:17:19 Takže říkám, jsem zvědavý,
    zároveň se trochu bojím.
  • 00:17:28 Když bychom se měli podívat
    do nejbližší budoucnosti,
  • 00:17:31 což je výstava E3
    plus výstava GamesCom,
  • 00:17:34 jaké hry tam očekáváte,
    na jaké hry se nejvíc těšíte?
  • 00:17:37 Já jsem si nikdy moc nehrál
    na analytika
  • 00:17:40 a nemám úplně rád spekulování
    o tom,
  • 00:17:42 co oznámí nějaký teaser před tím,
    než se vypustí trailer.
  • 00:17:46 Takže já se rád nechám překvapit,
    než abych se hádal s někým,
  • 00:17:51 která hra se vůbec objeví na E3.
  • 00:17:53 Myslím, že už teď pár zajímavých
    oznámení máme za tento rok.
  • 00:17:57 Například ELDER SCROLLS online
    je určitě překvapivé oznámení,
  • 00:18:01 ASSASSIN'S CREED 3
    tak překvapivé není,
  • 00:18:04 na druhou stranu určitě příjemné.
  • 00:18:07 A co přinese trojka,
    to se s chutí nechám překvapit.
  • 00:18:10 -Já tady teď budu tomu svému
    starému dobrému PC trochu nevěrný,
  • 00:18:14 protože jsem zvědavý,
  • 00:18:16 jestli už se dočkáme na E3 oznámení
    nějaké nové konzole
  • 00:18:20 nebo aspoň příslibu další generace.
    O tom se hodně spekuluje,
  • 00:18:23 ale dokud ta výstava neproběhne,
    tak se bude jenom spekulovat.
  • 00:18:30 A je tu soutěž.
    Hrajeme o tyto ceny:
  • 00:18:32 První vylosovaný získá
    luxusní sběratelskou edici
  • 00:18:36 3. dílu legendárního DIABLA
    a také RPG RISEN 2.
  • 00:18:41 Výherci na druhém až čtvrtém místě
    dostanou běžnou verzi DIABLA 3
  • 00:18:45 plus PC verzi válečné akce
    SNIPER ELITE V2
  • 00:18:48 a RESISTANCE 3 na PS3.
  • 00:18:53 K pátému a šestému vylosovanému
    poputují RISEN 2 a SNIPER ELITE V2
  • 00:18:57 ve verzi pro Xbox 360,
    respektive PS3.
  • 00:19:02 Sedmý vylosovaný se pak může těšit
    na stylové diablovské tričko,
  • 00:19:05 které od nás dostanou
    i všichni ostatní výherci.
  • 00:19:09 Ceny do soutěže věnoval
    herní obchod www.Xzone.cz,
  • 00:19:12 sponzor pořadu.
  • 00:19:15 Soutěžní otázka zní:
  • 00:19:16 Jak přišel MAX PAYNE
    ve třetím díle o vlasy?
  • 00:19:31 Hlasujte na:
  • 00:19:36 Uzávěrka soutěže je 30. 6. 2012.
  • 00:19:38 Správnou odpověď z minula
    a jména výherců
  • 00:19:41 najdete taktéž na našem webu
    nebo facebooku.
  • 00:19:44 A jestli jste nevyhráli,
    nezoufejte.
  • 00:19:46 Všechny správné odpovědi
    shromažďujeme
  • 00:19:48 a v červenci z nich vylosujeme
    výherce herního počítače HAL3000,
  • 00:19:52 který do soutěže věnoval
    herní portál Grunex.com,
  • 00:19:55 sponzor pořadu.
  • 00:20:01 Představuji vám nabušený
    herní počítač HAL3000,
  • 00:20:04 na který se může těšit vítěz
    pololetní soutěže pořadu GAME PAGE.
  • 00:20:09 Jako hráče vás určitě bude zajímat,
  • 00:20:11 z čeho se takovýto herní počítač
    skládá.
  • 00:20:14 Laicky řečeno, je postaven
    na těch nejnovějších technologiích,
  • 00:20:17 jako například procesor
    na technologii Ivy Bridge,
  • 00:20:20 grafická karta GeForce 550.
  • 00:20:22 A jako třešnička na dortu
    vás určitě potěší 16 G paměti.
  • 00:20:26 Jinými slovy, s tímto počítačem
    vám garantuji,
  • 00:20:29 že rozjedete ty nejlepší hry
    na ty nejlepší detaily.
  • 00:20:36 No vidíte, já jsem vám to říkala.
  • 00:20:38 Tyhle ankety vyhrávají
    jenom samé skromné holky.
  • 00:20:41 Bohužel na mě teď připadá
    ale i ta smutná povinnost
  • 00:20:44 se s vámi rozloučit, protože
    nás čeká prázdninová pauza.
  • 00:20:47 Každopádně hned v září
    jsme tu zase
  • 00:20:50 a s námi spousta herních novinek,
    recenzí a dalších věcí,
  • 00:20:53 na které jste od nás zvyklí.
    Do té doby GAME PAGE.
  • 00:20:56 Ještě než se podíváme
    na závěrečné titulky...
  • 00:20:59 ...máme pro vás tipy
    na prázdninové pařby.
  • 00:21:02 I když toho v letních měsících
    obvykle mnoho nevychází,
  • 00:21:06 nelze mluvit o úplném herním suchu.
  • 00:21:08 Ostatně, pokud se nestalo
    nic nepředvídatelného,
  • 00:21:10 tak zrovna včera vyšla v Evropě
    nadějná, taktikou kořeněná
  • 00:21:14 akce z pohledu třetí osoby
    SPEC OPS: THE LINE.
  • 00:21:17 Ta se odehrává v pouští zaváté
    Dubaji,
  • 00:21:19 kam se se svojí jednotkou
    vydáváte nalézt
  • 00:21:21 plukovníka Conrada a jeho muže.
    Asi nejzajímavějším prvkem
  • 00:21:25 jsou časté písečné bouře
    měnící vaše okolí
  • 00:21:27 a také to, že dobře mířená střela
  • 00:21:30 může spustit smrtící písečnou
    lavinu nad hlavami nepřátel.
  • 00:21:33 -Pokud se už nemůžete dočkat
    olympiády v Londýně,
  • 00:21:37 můžete si ukrátit čekání
    s její virtuální sestřičkou.
  • 00:21:41 Ta měla vyjít ve stejný den
    jako SPEC OPS
  • 00:21:44 a nabídnout
    něco kolem 30 disciplín,
  • 00:21:46 mimo jiné třeba skoky do vody,
    lukostřelbu, plážový volejbal,
  • 00:21:50 keirin, hod oštěpem,
    nejrůznější běhy a mnoho dalšího.
  • 00:21:53 Majitelé konzolových verzí
  • 00:21:55 mohou u některých sportů
    využít pohybové ovládání
  • 00:21:58 a k dispozici je také
    online multiplayer,
  • 00:22:00 takže vámi dosažené výsledky
    uvidí celý svět.
  • 00:22:03 -Na rozdíl od předchozích titulů
  • 00:22:06 je ANARCHY REIGNS
    čistě konzolovou záležitostí.
  • 00:22:09 V Japonsku je její vydání
    naplánované na 5. července.
  • 00:22:12 V dalších zemích se zatím neví,
  • 00:22:14 ale snad to nebude
    s příliš velkým zpožděním.
  • 00:22:16 O co vlastně jde?
    V podstatě o online bojovku,
  • 00:22:19 ve které se svým bojovníkem
    mydlíte vše, na co narazíte.
  • 00:22:23 Zatím bylo oznámeno
    17 hratelných postav,
  • 00:22:25 například kybernetický ninja Zero
    s pekelně ostrými katanami
  • 00:22:29 nebo robot Garuda
    proměnitelný ve stíhačku.
  • 00:22:31 Dokonce si zahrajete za hlavní
    hrdinku mlátičky BAYONETTA.
  • 00:22:36 -Zatímco konzolisté už mají
  • 00:22:38 městskou akci PROTOTYPE 2
    dávno dohranou,
  • 00:22:40 PCčkáři si musí počkat
    až do 24. července,
  • 00:22:43 respektive ti evropští až do 30.
  • 00:22:46 Zatímco v jedničce byl vaším
    hrdinou zmutovaný Alex Mercer,
  • 00:22:50 ve dvojce se vtělíte
    do role jeho pronásledovatele,
  • 00:22:53 svalnatého černocha Jamese Hellera.
  • 00:22:55 Těšit se můžete na New York
    rozdělený do tří bezpečnostních zón
  • 00:22:59 a spoustu schopností, které činí
    Jamese takřka nepřemožitelným,
  • 00:23:03 ať už jde o pohlcování nepřátel
    nebo krutopřísné proměny jeho těla.
  • 00:23:07 -Další titul
    v našem letním přehledu
  • 00:23:10 mají rozhodně v hledáčku všichni,
    které zklamalo DIABLO 3.
  • 00:23:14 První TORCHLIGHT byl skvělý
  • 00:23:16 a od dvojky se očekává minimálně
    stejně chutná porce klikací zábavy.
  • 00:23:20 Hra by měla vyjít
    někdy v průběhu léta,
  • 00:23:22 přesné datum ale bohužel nebylo
    v době příprav tohoto dílu známé.
  • 00:23:27 Autoři slibují celou řadu změn
    a vylepšení, jako je třeba
  • 00:23:30 kooperativní multiplayer
    po lokální síti a internetu,
  • 00:23:33 široké možnosti úprav hrdinů,
    otevřený svět,
  • 00:23:36 nové uživatelské rozhraní
  • 00:23:38 nebo editor pro tvorbu
    uživatelských modifikací.
  • 00:23:41 -Střílečka SNIPER GHOST WARRIOR
    se stala nečekaným hitem,
  • 00:23:44 a tak není divu,
    že v City Interactive
  • 00:23:47 začali po jejím uvedení na trh
    s vývojem pokračování.
  • 00:23:50 Dvojky bychom se měli dočkat
    24. srpna,
  • 00:23:52 a to na PC, Xbox 360 a PS3.
  • 00:23:54 Hlavní devizou má být
    skvělé grafické zpracování
  • 00:23:57 v podání CryEnginu třetí generace
  • 00:23:59 a mnohem propracovanější
    mechanika odstřelování.
  • 00:24:02 Tentokrát se budete pohybovat
    nejenom v tropické džungli,
  • 00:24:06 ale podíváte se i do městského
    prostředí, konkrétně do Sarajeva.
  • 00:24:17 -Naším předposledním typem pro vás
    je druhý díl DARKSIDERS,
  • 00:24:20 taktéž se srpnovým datem vydání.
  • 00:24:22 Zatímco v jedničce jste se ujali
    role Války,
  • 00:24:25 ve dvojce vás čeká jiný jezdec
    Apokalypsy, samotný Smrt.
  • 00:24:29 Děj by se měl odehrávat
    souběžně s událostmi v prvním díle
  • 00:24:32 a znovu bychom se měli dočkat
    propracovaných soubojů nablízko
  • 00:24:36 i lehkých logických hádanek.
    Vše by se přitom mělo odehrávat
  • 00:24:39 v mnohem rozsáhlejším
    a propracovanějším světě,
  • 00:24:42 kde bude k dispozici také spousta
    skrytých bonusů a pokladů.
  • 00:24:47 -A na závěr ještě krátká informace
  • 00:24:49 o PC verzi neskutečně obtížné
    rubanice DARK SOULS.
  • 00:24:54 Té bychom se měli dočkat 24. srpna
  • 00:24:56 a krom konverze
    obsahu konzolové verze
  • 00:24:59 přinese i nějaký ten nový obsah
  • 00:25:01 v podobě páru nových bossů,
    nepřátel a vybavení.
  • 00:25:04 Pokud si myslíte,
    že jste opravdu dobrý hráč,
  • 00:25:07 pak pro vás DARK SOULS bude
    ideálním testem vašich schopností.
  • 00:25:13 Skryté titulky: Alena Kardová,
    Česká televize 2012

Související