6. 9. 2010
Na 1. díl druhé řady retro seriálu Vyprávěj se díval 1 milion 154 tisíc diváků včetně dětí a stal se tak nejsledovanějším pořadem České televize v uplynulém týdnu. Všechnopárty si nenechal ujít každý třetí dospělý v danou dobu u televizoru, což představovalo 1 milion 62 tisíc. V těžké konkurenci přilákal Gympl k obrazovkám 938 tisíc diváků včetně dětí.
Prázdninové pohádky na ČT1 nahradila od 3. září 2010 premiéra druhé řady úspěšného retro seriálu Vyprávěj. Díl názvaný Sedmdesátá léta viděl v průměru 1 milion 106 tisíc dospělých (sledovanost 12,5 % při podílu na publiku 31,62 %) a 48 tisíc dětí (sledovanost 4,7 % při podílu na publiku 17,11 %). Jako tradičně seriál sledovali zejména ženy (sledovanost 14,4 % při podílu na publiku 32,53 %) a nadprůměrně též diváci ve věkové skupině 35-44 let (sledovanost 14,8 % při podílu na publiku 37,40 %). Premiéra 1. části nové série dokázala, že zájem o seriál u diváků trvá. Ve srovnání s prvním dílem první řady, odvysílaným 31. 8. 2009, který viděl 1 milion 294 tisíc dospělých (sledovanost 12,5 % při podílu na publiku 34,66 %) si nová řada dokázala najít znovu přes milion příznivců a ve skupině diváků ve věku 35-44 let dokonce i výrazně posílit. Na seriál navázala na ČT1 od 20:58 premiérová 13. komnata Martina Zacha. Příběh mladého muže, jemuž se den po získání titulu Muž roku 2009 stala nehoda a ochrnul, sledovalo u televizních obrazovek 785 tisíc dopělých diváků (sledovanost 8,9 % při podílu na publiku 23,73 %). Páteční večer následně přinesl v novém čase a v nově upraveném studiu oblíbenou talk show Karla Šípa Všechnopárty. Tematiku Herecké generace s hosty J. Langmajerem, M. Danielem a J. Přeučilem si pustil 1 milion 62 tisíc diváků starších 15 let (sledovanost 12,0 % při podílu na publiku 34,34 %), což znamenalo dominanci na televizním trhu. Takřka každý druhý divák starší 55 let v danou dobu u televizoru sledoval Všechnopárty (sledovanost 24,2 % při podílu na publiku 48,38 %). Česká televize přivítala začátek nového školního roku premiérou komedie Tomáše Vorla Gympl. V neděli 5. září ji od 20:00 na ČT1 zhlédlo v průměru 899 tisíc dospělých (sledovanost 10,2 % při podílu na publiku 22,54 %) a 39 tisíc dětí (sledovanost 3,9 % při podílu na publiku 16,57 %). Nadprůměrný zájem vzbudila hořká komedie zejména u mladšího publika, v divácké skupině mužů ve věku 15-44 let si ji pustil každý třetí v danou dobu u televizoru. Ladislav Šticha Tiskový mluvčí ČT
19. 1. 2010
14. 1. 2010
30. 12. 2009
29. 12. 2009
9. 12. 2009
25. 11. 2009
16. 11. 2009
11. 11. 2009
9. 11. 2009
2. 11. 2009