Sledovanost

Měření veřejné služby

Komplexní hodnocení sledující úroveň a míru naplňování veřejné služby, které ČT předepisují Zákon o ČT a Kodex ČT

Analýza zpravodajství a publicistiky — Měření veřejné služby — Sledovanost a spokojenost — Vše o ČT — Česká televize

Sledovanost a spokojenost

Sledovanost a spokojenost

  • S jakým ohlasem se u diváků setkávají pořady vysílané Českou televizí?
  • Metodika výzkumu sledovanosti a spokojenosti, analýzy, grafy a statistiky

Čtvrtletní srovnání s komerčními televizemi a Českým rozhlasem

Ve snaze zajistit transparentní nezávislou reflexi zpravodajských pořadů poskytuje Česká televize sumarizaci základních zjištění výstupů z projektu „Obsahové analýzy zpravodajství a publicistiky“, kterou pro Českou televizi od roku 2001 připravuje společnost InnoVatio. Cílem je prezentovat průřezovou zprávu o struktuře zpravodajství a diskusních pořadů. Tím by měl být naplněn požadavek definovaný v Kodexu ČT v odstavci 6.4.

Česká televize pravidelně, nejméně jednou za čtvrt roku, uveřejní analýzu vyváženosti svého programu včetně porovnání prostoru, kterého se ve vysílání dostalo politickým stranám a hnutím. Vypracování takové analýzy objedná u renomovaného a na České televizi nezávislého odborného pracoviště.

Cílem České televize je nabízet veřejnosti zpravodajství a publicistiku v co největší možné kvalitě. Tohoto výsledku není možné dosáhnout bez zpětné vazby. Věříme, že oceníte naši snahu podělit se o závěry pravidelných analýz InnoVatia, které jsou dalším příspěvkem České televize ke zprůhlednění diskuse o kvalitě médií veřejné služby. A že takto otevřená možnost kontroly naplňování Kodexu České televize významně přispěje k objektivní reflexi médií veřejné služby.

5. 5. 2017Analýza zpravodajství českých televizí a ČRo – 1. čtvrtletí 2017
5. 5. 2017Analýza publicistických pořadů České televize „Reportéři ČT“ a „168 hodin“ – 1. čtvrtletí 2017
5. 5. 2017Analýza diskuzních pořadů a zpravodajsko-publicistických rozhovorů – 1. čtvrtletí 2017
21. 2. 2017Analýza zpravodajství českých televizí a ČRo – 2016
21. 2. 2017Analýza publicistických pořadů České televize „Reportéři ČT“ a „168 hodin“ – 2016
21. 2. 2017Analýza diskuzních pořadů a zpravodajsko-publicistických rozhovorů – 2016
25. 11. 2016Analýza zpravodajství českých televizí a ČRo – 1. čtvrtletí 2016
25. 11. 2016Analýza zpravodajství českých televizí a ČRo – 1. pololetí 2016
25. 11. 2016Analýza publicistických pořadů České televize „Reportéři ČT“ a „168 hodin“ – 1. čtvrtletí 2016
25. 11. 2016Analýza publicistických pořadů České televize „Reportéři ČT“ a „168 hodin“ – 1. pololetí 2016

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | | » (12)