Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

14. 2. 2018

Šest a půl milionu hodin, tolik strávili Češi v lednu sledováním videí České televize

Jaká je bilance sledování video obsahu České televize prostřednictvím webu, mobilních aplikací a platformy HbbTV? Za leden téměř 20 milionů spuštěných videí. A zároveň přes 6,5 milionu hodin, které u pořadů ČT diváci strávili. Takové jsou první výsledky digitální části nového projektu elektronického měření sledovanosti, který byl pod hlavičkou ATO oficiálně zahájen na začátku letošního roku.

České televizi patří jednoznačné prvenství v objemu času, který tuzemští diváci stráví sledováním internetové nabídky televizních vysílatelů. Za první měsíc letošního roku plných 6,5 milionu hodin. Rozpočítáno na kompletní populaci České republiky, každý z obyvatel, a to včetně nemluvňat, se díval na video obsah ČT více než 36 minut.

Popularitě nabídky odpovídá i pořadí v žebříčku nejsledovanějších pořadů, v němž České televizi patří přední příčky. Za leden drží prvenství Prezidentský duel, který do týdne po odvysílání zhlédlo více než 120 tisíc lidí. Následují jej jednotlivé díly seriálů Vzteklina a Dabing Street.

Olympijský web hlásí rekordní sledovanost

V lednu si pustili tuzemští diváci za jednu hodinu průměrně 26 747 videí České televize. „V únoru budou tato čísla pravděpodobně výrazně překonána, protože lidé přes web sledují olympijské vysílání,“ konstatuje vedoucí výzkumu programu a auditoria České televize Renata Týmová a dodává: „V pondělí, v den dopoledních biatlonových stíhaček, padl dokonce rekord z hlediska počtu spuštěných videí za celou Českou televizi. Jejich počet překonal hranici 1,35 milionu, tedy více než šestapadesát tisíc za hodinu.“

Olympijský web olympiada2018.ceskatelevize.cz registroval v pondělí 513 tisíc spuštěných videí, a z pohledu délky sledování tak sportovní speciál poprvé překonal standardní nabídku iVysílání.

Pozn.

Systémové měření video obsahu, tzv. PEM-D je od ledna nedílnou součástí peoplemetrového projektu PCEM, kterým se v Česku měří sledovanost televizního vysílání. Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, PEM D

ATO – Asociace televizních organizací

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

4. 4. 2024Tanečník a choreograf Jan Tománek se vrací do poroty StarDance – vystřídá Zdeňka Chlopčíka
2. 4. 2024Jan Vala se vrací na obrazovku s cyklem o víně. Diváky České televize vezme k břehům Rýna
19. 2. 2024MS v biatlonu v Novém Městě na Moravě na obrazovkách bodovalo. Celkový zásah byl 2,5 milionu diváků
8. 1. 2024Nejúspěšnějším pořadem víkendu se stal Smysl pro tumor. Z novinek bodovala také třetí řada Peče celá země
7. 1. 2024Česká televize odkládá vysílání druhé řady kriminálního seriálu Stíny v mlze
1. 1. 2024Česká televize pošesté v řadě ovládla televizní trh. Nejsledovanějším pořadem roku byla štědrovečerní pohádka
27. 12. 2023Česká televize hlásí rekord. Během svátků zaznamenala nejvyšší zájem diváků od začátku měření sledovanosti. Nejvyhledávanější byla štědrovečerní pohádka Klíč svatého Petra
18. 12. 2023Finálový večer StarDance sledovalo 1,81 milionu diváků. Celkově dokázala dvanáctá řada taneční soutěže oslovit bezmála 4,5 milionu diváků
7. 12. 2023Do třetí řady Peče celá země se přihlásil rekordní počet soutěžících. Vybraní se představí již 6. ledna
28. 11. 2023Seriál jako lék na život, sobotní cukrářská klání, komediální krimi plná záhad i televizní film s Jiřinou Bohdalovou zaplní jarní program ČT

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | » (9)