Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

19. 7. 2013

Česká televize si bude reklamu prodávat sama

Česká televize a společnost Media Master se vzájemně dohodly na ukončení spolupráce v oblasti prodeje reklamy. „Je to poprvé v novodobé historii České televize, kdy se bude kompletní reklamní prostor prodávat v rámci obchodního oddělení České televize,“ říká obchodní ředitel ČT Hynek Chudárek.

Česká televize a agentura Media Master se dohodly na ukončení spolupráce v oblasti prodeje reklamy. Hlavním důvodem je snížení objemu reklamy a jiných obchodních sdělení na veřejnoprávní televizi od října 2011, které výrazně omezilo možnosti ČT a také mělo dopad na obchodní aktivity Media Master.

Pro Českou televizi, stejně jako pro Media Master, již nebyla společná kooperace po omezení reklamního prostoru výhodná. Dohoda o jejím ukončení je tak logickým krokem, na kterém se obě strany shodly,“ vysvětluje obchodní ředitel ČT Hynek Chudárek a dodává: „Česká televize začne na podzim s klienty jednat o obchodních aktivitách na příští rok, což je také jedním z důvodů, proč jsme se s firmou Media Master dohodli již nyní.“

V souladu s novelou zákona o České televizi z roku 2011 přestala veřejnoprávní televize vysílat reklamu na kanálech ČT1 a na zpravodajské ČT24. Výnosy z reklamy na kanálu ČT2 jsou odváděny do Státního fondu kultury, peníze získané z reklamy na ČT sport jsou určeny na výrobu sportovních pořadů.

Media Master má před sebou nové obchodní priority a obchodní cíle.  Chtěl bych České televizi popřát mnoho zdaru ve vlastních obchodních aktivitách a zároveň ujistit klienty i mediální agentury, že závazky uzavřené v rámci letošního roku budou dodrženy,“ připojuje se generální ředitel Media Master Radek Jeneš.

V letech 2006–2010 zastupovala veřejnoprávní televizi společnost ARBOmedia.net Praha, do roku 2005 byla mediální agenturou České televize společnost IP Praha. Se společností Media Master Česká televize uzavřela smlouvu v roce 2011. Obě strany budou nyní spolupracovat na tom, aby se závazky agentury Media Master vůči zadavatelům reklamy, které již byly uzavřeny, převedly se souhlasem reklamních zadavatelů na Českou televizi.

Agentuře Media Master bych chtěl poděkovat za profesionální práci pro Českou televizi i vstřícný přístup při společném postupu,“ dodává obchodní ředitel Hynek Chudárek.

Alžběta Plívová, mluvčí České televize

24. 11. 2023ČT sport odvysílá 58 závodů Světového poháru i domácí MS z Nového Města na Moravě
1. 11. 2023Ragby bodovalo na obrazovkách ČT sport. Letošní mistrovství světa bylo nejsledovanější v historii
31. 10. 2023Pod vánoční stromek letos Česká televize nadělí Klíč svatého Petra. Výpravná pohádka Karla Janáka bude mít premiéru na Štědrý den
12. 9. 2023Na značky: StarDance se vrací. Po dvanácté. Na obrazovky poprvé vtančí 14. října
28. 2. 2023Karavan jede dál: herečka Vica Kerekes v něm nově putuje po Maďarsku
31. 1. 2023Toulavá kamera slaví dvacáté výročí. Diváky vzala už na více než šest tisíc míst po celém Česku
16. 1. 2023Česká televize bude vysílat olympijské hry až do roku 2032
11. 1. 2023Příběh vyměněných dětí pokračuje. Oblíbené Kukačky se vrací na obrazovku třinácti novými díly
1. 1. 2023Česká televize se stala popáté v řadě lídrem trhu. Jedničkou byla v průběhu dne i v hlavním vysílacím čase
27. 12. 2022Sváteční vysílání ovládla Česká televize, její program sledovala polovina diváků u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem posledních šestnácti let je pohádka Krakonošovo tajemství

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | » (9)