Kde jsem:

Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

22. 5. 2019

Hokejový šampionát si dosud pustilo více než 5,5 milionu diváků

Letošní šampionát vykazuje vysoký divácký zájem. Dosavadní průměrná sledovanost českých zápasů je nejvyšší v historii přenosů na sportovním programu České televize. Utkání české reprezentace sleduje průměrně 1,5 milionu diváků při podílu na publiku přesahujícím 44 %. Šampionát vzbuzuje nejen vysoký zájem televizních diváků, ale i těch internetových. Jen za včerejšek bylo na webu ČT sport a v mobilní aplikaci sportu spuštěno více než 1,6 milionu videí, tedy téměř 70 tisíc za hodinu.

Dosud nejsledovanějším zápasem byl ten čtvrteční proti Lotyšsku, který vidělo přes 1,7 milionu diváků. Více než pětapadesát procent lidí u obrazovek sledovalo zápas proti Rusku a každý druhý divák se díval i na včerejší odpolední utkání proti Rakousku.

Ze zápasů ostatních týmů nejvíce zaujal duel Slovenska s Kanadou, který vidělo přes půl milionu lidí.

Šampionát si prozatím pustilo téměř 5,5 milionu diváků starších patnácti let a k tomu 603 tisíc dětí ve věku 4-14 let.

Sportovní vysílání výrazně napomáhá celkovému zásahu České televize na trhu internetové sledovanosti. Za včerejšek jí patří jednoznačné prvenství v objemu času, který tuzemští diváci sledováním její internetové nabídky strávili – plných 83 %. Návštěvníci webu, mobilních aplikací a platformy HbbTV spustili přes 2,5 milionu videí, jejichž sledováním strávili dohromady více než 831 tisíc hodin. Což je nejen letošní maximum, ale zároveň i druhý nejlepší výsledek v dosavadní historii měření.

Úterní zápas českého týmu se Švýcarskem se zároveň s počtem více než 1,3 milionu spuštěných videí stal nejsledovanějším živým on-line sportovním přenosem od počátku měření v lednu 2018 – zápas v průměru sledovalo 179 tisíc diváků.

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, PEM D, 22.5.2019

Přílohy

Dosavadní sledovanost zápasů české reprezentace (187 kB)