Kde jsem:

Poznejte nás

Poznejte nás

Archiv tiskových zpráv — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

27. 2. 2018

Česká televize mediálně vzdělává neziskové subjekty, nadace a fondy. Letos poprvé i v regionech

Seminář na téma Trendy ve fundraisingu a komunikaci uspořádala v ostravském televizním studiu Česká televize ve spolupráci s Fórem dárců. Vzdělání pro zástupce neziskových organizací, nadací a nadačních fondů organizuje Česká televize v rámci svých charitativních projektů každým rokem. Letos poprvé však za nimi vyjíždí do regionů.

„Letos jsme se rozhodli zacílit na neziskové organizace, které nemají celorepublikový dopad, pro své domovské regiony jsou však zásadní a nezastupitelné. Proto je potřeba jim vyjít vstříc a podpořit je minimálně poskytnutím stejných možností, jaké mají organizace soustředěné kolem hlavního města. Ve spolupráci s regionálními studii v Olomouci a Ostravě nabízíme i jim šanci naučit se správně a účelně prezentovat sami sebe,“ říká manažerka pro charitativní aktivity České televize Jana Jurášová a ředitel ostravského televizního studia Tomáš Šiřina doplňuje: "Umění dát o sobě vědět, umění public relations a marketingu dnes patří k dovednostem, které jsou nezbytné i pro neziskové organizace. Proto tento seminář, abychom je naučili, jak se chovat a prezentovat směrem ven."

Témata letošního semináře odráží aktuální trendy komunikace, v níž převažují sociální sítě, nová média nebo digitální dárcovství. Profesionálové z nejrůznějších společností, jako je Česká televize, Fórum Dárců, ČSOB nebo Dark Side, účastníky seznámili, jak vyhledat, získat a využít finanční prostředky pro své další aktivity. Předmětem přednášek a workshopů tak byly především vhodné techniky a postupy prezentace svých institucí a oslovování médií, nebo metody, jak efektivně využít potenciálu už zavedených a úspěšných kampaní.