Kde jsem:

Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

14. 1. 2018

Volební sobota: zpravodajskou ČT24 si zapnulo přes 3,5 milionu lidí

Výsledky prvního kola prezidentských voleb sledovalo v sobotu odpoledne na zpravodajském programu ČT24 průměrně 817 tisíc diváků, tedy téměř každý třetí, který měl zapnutou televizi. Celodenní zásah tak překonal 3,5 milionu diváků. Nejsledovanějším momentem včerejška byl brífink Miloše Zemana, nejsledovanější zpravodajskou relací Události České televize.

Volební studio odstartovalo na ČT24 v sobotu o půl druhé odpoledne. Do sedmi hodin do večera jej průměrně sledovalo 817 tisíc diváků starších patnácti let při podílu na publiku 27,91 %. Celý volební blok, končící deset minut po sobotní půlnoci, zaujal v průměru více než půl milionu diváků.

Zpravodajská čtyřiadvacítka tak z pohledu podílu na publiku (15,06 %) zaznamenala druhý nejúspěšnější den posledních čtyř let. Nejsledovanějším momentem odpoledního volebního bloku byl brífink Miloše Zemana s téměř 1,4 miliony diváků (1 397 tisíc).

Události České televize si včera nenechalo ujít 1,29 milionu diváků, díky čemuž se staly nejsledovanější hlavní zpravodajskou relací dne. Pořad Události, komentáře, s debatou pěti šéfredaktorů analyzujících aktuální volební situaci, zhlédlo v průměru 253 tisíc lidí.

Zdroj dat: ATO – Nielsen Admosphere, 14. 1. 2018, živá + TS0

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize