Kde jsem:
Poznejte nás
Tiskové zprávy, programové plány a fotoservis k pořadům
Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize
Tiskový servis pro novináře
- Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
- Zdroj dat sledovanosti:
ATO – Nielsen Admosphere
20. 10. 2017
Superdebatu ČT sledoval každý třetí divák
Včerejší předvolební Superdebatu České televize sledovalo v průměru 822 tisíc diváků. Debatu deseti celostátních lídrů tak viděl takřka každý třetí divák přítomný u televize.
První hodinu Superdebaty České televize zhlédlo celkově na programech ČT1 a ČT24 v průměru 893 tisíc diváků, při podílu na sledovanosti 27,00 %. Celá Superdebata: Poslední slovo dosáhla podílu na sledovanosti 30,20 % a její zásah přesáhl 1,5 milionu diváků.
Debatu vyhledávali o něco více muži než ženy, dominantní zastoupení měli před televizními obrazovkami vysokoškolsky vzdělaní diváci, jejichž podíl na sledovanosti byl takřka pětačtyřicet procent.
Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize