Kde jsem:

Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

20. 10. 2017

Superdebatu ČT sledoval každý třetí divák

Včerejší předvolební Superdebatu České televize sledovalo v průměru 822 tisíc diváků. Debatu deseti celostátních lídrů tak viděl takřka každý třetí divák přítomný u televize.

První hodinu Superdebaty České televize zhlédlo celkově na programech ČT1 a ČT24 v průměru 893 tisíc diváků, při podílu na sledovanosti 27,00 %. Celá Superdebata: Poslední slovo dosáhla podílu na sledovanosti 30,20 % a její zásah přesáhl 1,5 milionu diváků.

Debatu vyhledávali o něco více muži než ženy, dominantní zastoupení měli před televizními obrazovkami vysokoškolsky vzdělaní diváci, jejichž podíl na sledovanosti byl takřka pětačtyřicet procent.

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize