Kde jsem:

Poznejte nás

Poznejte nás

Archiv tiskových zpráv — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

27. 12. 2016

Třetí premiérovou vánoční pohádku si nenechalo ujít více než 1,8 milionu diváků

Premiérovou pohádku Zázračný nos, kterou na druhý svátek vánoční vysílala Česká televize, vidělo 1 841 tisíc dospělých diváků a dětí. Výpravná česko-slovenská pohádka o dvou krásných princeznách, bohatém nápadníkovi a chudém zamilovaném mládenci, tak dosáhla podílu na publiku 37,15 %, a stala se nejen pořadem večera, ale i celého dne.

Mezi nejsledovanější pohádky a vánoční filmy se ještě na svátek sv. Štěpána zařadila komedie odvysílaná na ČT1 Jak dostat tatínka do polepšovny (1 508 tisíc diváků) či Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana, které vidělo celkem 963 tisíc diváků starších 15 let (na stanici ČT1 786 tisíc diváků a 177 tisíc na stanici ČT24), s podílem na sledovanosti 33,79 %.

Během tří vánočních dnů skupina kanálů České televize dosáhla podílu na publiku 45,17 %, což je společně s loňskými Vánocemi nejvyšší podíl od roku 2010. Na Štědrý den sledoval letos Českou televizi každý druhý divák (52,64 %) a štědrovečerní premiérová pohádka Pravý rytíř byla se sledovaností přes 3 miliony 4+ pak nejsledovanější pohádkou za posledních 15 let.

Tiskové oddělení České televize

Zdroj dat: ATO-Nielsen Admosphere

Přílohy

Zázračný nos (699 kB)