Kde jsem:
Poznejte nás
Tiskové zprávy, programové plány a fotoservis k pořadům
Archiv tiskových zpráv — Média — Vše o ČT — Česká televize
Tiskový servis pro novináře
- Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
- Zdroj dat sledovanosti:
ATO – Nielsen Admosphere
25. 7. 2016
Kreuzigerův sobotní útok na desítku nejsledovanější etapou celé Tour de France
Nejslavnější cyklistický závod světa si na obrazovkách České televize v uplynulých týdnech pustilo přes 2, 4 milionu televizních diváků. Průměrná sledovanost jednotlivých etap byla nejvyšší za poslední tři roky a činila 178 tisíc diváků ve skupině 4+.
Nejsledovanější etapou letošního ročníku byla z hlediska podílu na publiku ta sobotní, ve které se od počátku držel v úniku Roman Kreuziger. Sledovala ji takřka čtvrtina diváků (17, 8 %), která trávila odpoledne u televize. Nejpočetnější publikum však měla etapa včerejší, závěrečná. Tu zhlédlo 242 tisíc lidí.
Letošní 103. ročník Tour de France si zapnulo více než 2, 4 milionu diváků, loňský zásah přitom činil 2,1 milionu diváků při průměrné sledovanosti etap 167 tisíc. Jubilejní stý ročník vidělo v roce 2013 průměrně 118 tisíc diváků.
Alžbeta Plívová, tisková mluvčí České televize
Zdroj dat: ATO-Nielsen Admosphere