Kde jsem:

Poznejte nás

Poznejte nás

Archiv tiskových zpráv — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

9. 5. 2016

Sport láká stále více diváků. Hokejová vítězství Čechů vidělo 2,4 milionu lidí

První vystoupení české reprezentace na mistrovství světa sledoval každý třetí divák u televize, dohromady téměř 1,2 milionu lidí. Druhé sobotní utkání proti Lotyšku pak dokonce znamenalo nejlepší výsledek programu ČT sport v hlavním vysílacím čase v jeho dosavadním vysílání a čtvrtý nejlepší výsledek pro Českou televizi v historii peoplemetrového měření.

Zápas proti Lotyšsku, který česká reprezentace vyhrála po samostatných nájezdech, zhlédlo v sobotu večer 1,2 milionu diváků při podílu na publiku 37, 5 %. Jednalo se tak o nejlepší výsledek ČT sport v prime time od počátku jeho vysílání před deseti lety. Česká televize jako skupina dosáhla v hlavním vysílacím čase podílu na publiku 57, 5 %, což je čtvrtý nejlepší výsledek v historii měření, tedy od roku 1997. Celodenně si Česká televize připsala share přesahující 44 %.

Páteční vítězné utkání proti Rusku, které vidělo 1 milion a 179 tisíc diváků znamenalo 34, 3% share pro ČT sport.

Oba zápasy vidělo také více než sto tisíc dětských diváků (ve skupině 4 +) a dalších 34 tisíc diváků v průměru sledovalo každý ze zápasů živě na webu České televize. Ve špičce přitom dosáhla internetová sledovanost sobotního zápasu až 120 tisíc. Speciální aplikace MS Hokej v chytrých televizorech s podporou HbbTV zaznamenala více než 60 tisíc spuštění.

Z ostatních duelů byl nejsledovanějším zápas Slovenska proti Francii, který zhlédlo přes 370 tisíc hokejových fanoušků. Celkově si dosavadní přenosy z MS pustilo v televizi přes 3,7 milionu diváků.

Alžběta Plívová, tisková mluvčí České televize

Zdroj dat: ATO-Nielsen Admosphere