Kde jsem:

Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

26. 2. 2015

Česká televize získala po třetí v řadě Zlatou pecku

V jubilejním 20. ročníku prestižní soutěže kreativity v reklamě Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace bodovala Česká televize s product placementem v zábavně-vzdělávacím pořadu Hlava rodiny.

„Aby byl product placement efektivní, je potřeba, aby se protnuly zájmy a požadavky jak tvůrců, tak zadavatelů. V praxi to znamená, že projekty tohoto typu nedělá Česká televize za každou cenu, naopak, pečlivě dbá na to, aby zapojení produktu do děje bylo přirozené a organické,“ říká výkonný ředitel obchodu České televize Hynek Chudárek a dodává: „V edukativním pořadu o rodinných financích Hlava rodiny se to podařilo.“ 

Česká televize si Zlatou pecku za product placement odnáší pravidelně od roku 2012, kdy se tato kategorie osamostatnila. V roce 2012 ji získala za díl retro seriálu Vyprávěj o příchodu inzertního časopisu Annonce na český trh. Následovala Zlatá pecka 2013 za umístění produktů značky Apotheke do pořadu Herbář.

Celkem se do letošního ročníku této nejstarší soutěže kreativity v reklamě v České republice přihlásilo 38 českých a 8 slovenských agentur a zadavatelů se 141 příspěvky. Osmičlenné porotě letos předsedal Robert Vano. 

Product placement je typ obchodního sdělení, který Česká televize může ze zákona vysílat. Česká televize však dbá na to, aby byla vždy zachována její redakční nezávislost a aby nebyly nijak narušeny charakter ani dramaturgie pořadu.

Alžběta Plívová, tisková mluvčí České televize