ČTsport

ČTsport
neděle 23. července 2017 Libor

Hokejový svaz plánuje spolupráci s marketingovou společností BPA

Velikost textu:

Praha - Představitelé Českého svazu ledního hokeje (ČSLH) a společnosti BPA, která je marketingovým partnerem extraligy, se na dnešním mimořádném zasedání výkonného výboru dohodli na podmínkách užší spolupráce. Ta by měla začít fungovat již od nadcházející sezony 2008/09, předcházet jí však musí ještě podpis smlouvy. BPA bude spolupracovat s hokejovým svazem i na reprezentační úrovni, neboť bude v úzkém vztahu se všemi národními týmy.

Český svaz ledního hokeje
Český svaz ledního hokeje

"Kontrakt bude oficiálně podepsán před startem nové extraligové sezony, bližší informace oznámíme na tiskové konferenci v září," uvedla předsedkyně představenstva Jana Obermajerová pro server hokej.cz, který právě BPA kromě jiného provozuje. Dlouhodobější marketingová spolupráce by se měla týkat i televizních práv, médií a dalších oblastí. Pokud vše skutečně skončí dohodou, mohl by se ČSLH vymanit z velmi tíživé situace, do níž se dostal. Na konci června při volbě nového předsedy přiznalo vedení svazu, že k smluvnímu naplnění rozpočtu chybí zajistit 23 milionů korun. Pro obě strany je dohoda logickým vyústěním dané situace, kdy ČSLH potřebuje profesionálně zabezpečit svoji činnost zejména s ohledem na přísun finančních prostředků, BPA zase naproti tomu měla zájem na rozšíření své pozice exkluzivního marketingového partnera v ledním hokeji, v němž je dokonce výhradním marketingovým partnerem O2 extraligy. Kromě jiného také organizuje letní Tipsport Cup nebo připravuje hokejový galavečer."

Zatím je to dohoda o tom, že budeme pracovat na smlouvě, a zároveň deklarace vzájemné spolupráce," řekl nový šéf českého hokeje Tomáš Král. Předseda ČSLH tak dostál svému prohlášení, které řekl krátce po svém zvolení. Už tehdy měl podle svých slov připravená řešení, jak ze špatné ekonomické situace ven. "Od té doby, co jsem nastoupil na svazu, jsem měl několik zásadních jednání, z nichž mi vyplynula skutečnost, že je potřeba spolupracovat s opravdu velkým partnerem," uvedl Král. Smlouva by měla být výsledkem jeho snažení. "Je to určitě cesta k zajištění chodu svazu a celkově hokeje jako takového. Snažíme se celou věc řešit rychle, i proto, že ta situace (svazu) není vůbec jednoduchá a je potřeba ji velice rychle vyřešit," ujistil Král. ČSLH by měl na základě vznikající smlouvy podstoupit společnosti BPA veškerá svá marketingová, reklamní, osobnostní a mediální práva české hokejové reprezentace na všech věkových úrovních. Spolupráce má začít s okamžitou platností po oficiálním podpisu smlouvy, kdy také zástupci obou stran zveřejní detaily vzniklé dohody.

Zdroj: ČT24, ČTK

      Pokud chcete upozornit na chybu ve článku, označte chybný text a zmáčkněte Ctrl + Enter

      Hlavní zprávy

      Načítám...

      Ouha, data se nepodařilo načíst.