ČTsport

ČTsport
pátek 24. listopadu 2017 Emílie

Extraligové kluby mohou za práva na soutěž získat 875 milionů korun

Velikost textu:

Brno - Novým marketingovým partnerem hokejové extraligy by se od sezony 2013/14 mohly stát společnosti Goram a Pragosport. Mimořádná valná hromada Asociace profesionálních klubů ledního hokeje (APK LH) dnes v Brně pověřila předsednictvo asociace, aby dojednalo finální podobu smlouvy o vzájemné spolupráci.

Ilustrační foto
Ilustrační foto

Goram a Pragosport nabídly extraligovým klubům 725 milionů korun za pět let, dalších 150 milionů korun plánují investovat do propagace soutěže a samotných klubů. Celkové plnění smlouvy by tak činilo 875 milionů korun.

"Nabídka je ale časově omezená do 30. června," uvedl prezident APK Ladislav Blažek po skončení jednání. A proto, že extraligu bude oficiálně od 1. června řídit Český svaz ledního hokeje, potřebují kluby i jeho souhlas. "Pan Král (prezident svazu) nám ale přislíbil, že pokud bude taková nabídka, tak s tím nebude mít svaz problém," naznačil Blažek, že by se mělo jednat jen o administrativní krok.

Současný partner extraligy, marketingová společnost BPA, klubům platí podle neoficiálních informací přibližně 95 milionů korun za sezonu. BPA má s APK LH smlouvu ještě na příští sezonu. "A my i svaz máme zájem ji dodržet," řekl Blažek.

Goram s Pragosportem byly nakonec jedinými reálnými uchazeči o spolupráci s hokejovou extraligou. Blažek sice na setkání s novináři po předchozím jednání APK LH 16. dubna uvedl, že zájemci jsou tři, další dva ale nesplnili základní podmínky. Reklamní agentura Dorland z výběrového řízení odstoupila a slovenská společnost Šport Progress poslala jen dopis s návrhem na roční plnění 150 milionů korun. Navíc po termínu.

Zdroj: ČTK

      Pokud chcete upozornit na chybu ve článku, označte chybný text a zmáčkněte Ctrl + Enter

      Hlavní zprávy

      Načítám...

      Ouha, data se nepodařilo načíst.