ČTsport

ČTsport
neděle 25. června 2017 Ivan

Vedení extraligy hledá nového marketingového partnera

Velikost textu:
aktualizováno 10. 1. 2012 14:50

Praha – Vedení hokejové extraligy vypsalo veřejnou soutěž na nového marketingového partnera. Asociace profesionálních klubů ledního hokeje (APK LH) si jako nejnižší nabídku stanovila částku 160 milionů korun plus DPH. Současný marketingový partner, agentura BPA sport marketing, se kterou má extraliga smlouvu do konce příští sezony, klubům platí za jeden ročník přibližně 95 milionů korun. To se zástupcům čtrnácti klubů nejvyšší soutěže zdá málo.

Tipsport Extraliga
Tipsport Extraliga

"Podle neoficiálních informací existuje subjekt, který je ochoten tuto částku investovat," řekl asistent ředitele APK LH Antonín Vansa. Částka 160 milionů korun podle manažerů klubů odpovídá současné hodnotě produktu, tedy extralize. Asociace částku stanovila i na základě nevyžádaných oslovení ze strany potenciálních marketingových partnerů v minulosti. "Cenová očekávání APK jsou vyšší," uvádí se ve zprávě. Nový partner by měl soutěž zastupovat pět let, od sezony 2013/14.

Asociace podmínky výběrového řízení, které lze najít i na internetových stránkách, oficiálně zveřejnila v pondělí, po mimořádném zasedání valné hromady, na němž byl definitivně potvrzen harmonogram celé akce. "Podmínky soutěže byly ale dojednány již dříve," uvedl Vansa. APK LH na výběru partnera spolupracuje s poradenskou společností KPMG.

Současný partner extraligy BPA spolupracuje s APK LH již od roku 1995 a podle svých informací pro kluby za tuto dobu zajistil 1,5 miliardy korun. Společnost je i hlavním marketingovým partnerem Českého svazu ledního hokeje, se kterým má smlouvu do 30. června 2013. Do nově vypsané soutěže se ale téměř jistě nezapojí. "Podle nás tato částka neodpovídá hodnotě soutěže a bylo by to nezodpovědné," řekla předsedkyně představenstva BPA Jana Obermajerová. Navíc poukázala na fakt, že APK LH nemá v současnosti ani smlouvu s hokejovým svazem, na základě které může extraligu řídit.

Asociace kontrakt vypověděla koncem prosince a nyní se chystá jednat o novém. Teoreticky může být problémem i fakt, že extraligové kluby jednají o možnosti, že by nejvyšší domácí soutěž uzavřely, což představitelé většiny z nich preferují. "I k této skutečnosti APK přihlížela, ale momentálně není nic rozhodnuté. Manažeři se baví o budoucnosti. Bez ohledu na to ale produkt v podobě hokejové extraligy zůstane," řekl Vansa.

Zdroj: ČTK

      Pokud chcete upozornit na chybu ve článku, označte chybný text a zmáčkněte Ctrl + Enter

      Hlavní zprávy

      Načítám...

      Ouha, data se nepodařilo načíst.