ČTsport

ČTsport
pondělí 20. listopadu 2017 Nikola

Sparta má na dresech logo nového generálního partnera

Velikost textu:

Praha - Novým generálním partnerem fotbalistů Sparty se stala sázková společnost Sazka Bet, spadající do portfolia Sazky. Její logo budou mít hráči v jarní části sezony na dresech. V pátek uzavřená smlouva je na dva roky s možností dalšího prodloužení.

Sparťanský dres s novým logem
Sparťanský dres s novým logem

Sparta měla na dresech logo sponzora naposledy v minulé sezoně, kdy ji podporovala sázková kancelář Synot Tip. Původně měla uzavřenou smlouvu i na tuto sezonu, ale v lednu 2016 se společnost rozhodla z českého fotbalu stáhnout kvůli vyššímu zdanění hazardu. Přestala tak být i titulárním sponzorem ligy.

Od tohoto ročníku Sparta nastupovala v "čistých" dresech a přes zimu se dohodla s novým partnerem. "V minulosti jsme několikrát prokázali, že jsme ochotni nechat jedinou sponzorskou pozici na dresu neobsazenou a počkat na spojení s opravdu významným partnerem, jakým je nyní Sazka," řekl Adam Kotalík, generální ředitel Sparty, která měla v minulém ročníku finanční ztrátu 130 milionů korun.

Opakované záběry přímo na stadionu

Sazka Bet připravila společně s klubem pro fanoušky dvě novinky. Při domácích utkáních si budou moci prostřednictvím klubové aplikace pro chytré telefony a wi-fi připojení na stadionu prohlížet opakované záběry a sestřihy. Rovněž vznikne sektor sázkařů s interaktivním programem v průběhu zápasů.

Loterijní společnost Sazka vznikla v roce 1956 a kurzové sázky nabízí už dvacet let, od roku 2012 pak pod značkou Sazka Bet.

Zdroj: ČTK

      Pokud chcete upozornit na chybu ve článku, označte chybný text a zmáčkněte Ctrl + Enter

      Hlavní zprávy

      Načítám...

      Ouha, data se nepodařilo načíst.