Největší Čech Volte největší osobnost Čech, Moravy a Slezska!

DISKUSE

Prosíme o dodržování pravidel diskuse, uvedených v pravém sloupci. Pro pokec mimo téma diskuse nabízíme náš chat. Děkujeme!

5. května odhalila Česká televize 100 nejvýznamnějších osobností tak, jak jste je zvolili. Jaký je váš názor na složení Top 100?

nadpis:
text:
jméno:
 e-mail:
pro kontrolu napište číslici tři:

91 - 120 (1040)   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 další blok záznamů poslední stránka
Čechům
Největší Čech jsem já a je to votrava nemůžu najít rovnocenou společnost,pomoc.
.


Vložil: Čech, 20.06.2005 13:15
ip: 216.214.108.194.contactel.net

Čechům
Největší Čech jsem já a je to votrava nemůžu najít rovnocenou společnost,pomoc.
.


Vložil: Čech, 20.06.2005 13:14
ip: 216.214.108.194.contactel.net

Fiktivní Největší Češi
V té desítce nejlépe umístěných fiktivních postav, kterou jsem na těchto stránkách mimochodem nenašla, figuroval kromě Cimrmana taky Švejk, Krteček atd. (byla tam vůbec "babička" B. Němcové?) a je dost dobře možné, že jejich zařazení do TOP 100 by vyřadilo víc lidí než jen Zemana! (u některých by to byla docela škoda!)


Vložil: Veveřice, 20.06.2005 09:29
ip: mail.stc.npu.cz

Kdo je nej...ČECH?
... u mne je to Karel IV...ale v té stovce je spousta zajímavých osobností..např. Masaryk ... Čapek...možná Hus ...určitě nesnáším toho krále z pohádky Byl jednou jeden král...nemůžu mu přijít na jméno..jak mi je nesympatický (myslím osobnosstní a vlastenecnou stránku)..jako šašek a filozof je šedý a ve stínu kolegy ... to je např. i J. Suchý...mějte se fajn ?M


Vložil: MORAVÁK, 19.06.2005 23:35
ip: 14.186.broadband2.iol.cz

Rozhodně Cimrman
Rozhodně Cimrman a rozhodně vyškrtnout Zemana. To by bylo po všech stránkách lepší. :-)


Vložil: týna, 19.06.2005 17:52
ip: 242.186.108.194.contactel.net

101 osobností
Nahoře je napsáno, že ČT odhalila 100 osobností. Já myslím, že 101 by bylo lepší. Nebo vyškrtnout Zemana. Na prvním místě je určitě Jára Cimrman.


Vložil: Cimrmanolog, 19.06.2005 08:44
ip: 1434913222.ip2long.net

Filipe, v tomhle s tebou ale nesouhlasim
Banánový rybičky nejsou zrovna stupidní pořad. Neřikám že je to přímo zábava pro intelektuály, ale v kontextu ostatních zábavných pořadů na všech televizích to lze ještě zařadit ve spektru kvylity spíš k těm inteligentnějším. Samozřejmě s ohledem na to, že opravdu kvalitní zábavný pořad aby dnes člověk nechal hledat detektivní agenturou... Cimrmana bych nechala dělat ředitele televize! To by snad zabralo...


Vložil: Týna :-), 17.06.2005 23:06
ip: 242.186.108.194.contactel.net

Moniko, souhlasím
Se vším cos teď napsala plně souhlasím, ostatně už během diskuse jsme měli nejčastěji velmi podobný názor. Tebe za slepici rozhodně neoznačil, ani k tomu neměl nejmenší důvod. Myslela jsem, že tě právě pobouřilo to jak za ni označil Halinu Pvlovskou. Já s tím totiž také zrovna nesouhlasím, ale nezdálo se mi to tak důležité. Zmátlo mě, že ses pozastavovala právě zrovna na té slepici, kterou použil krátce před tvým příspěvkem. No hlavně že jsme to rozmotali, měj se taky moc fajn! Ahoj! :-)


Vložil: Týna :-), 17.06.2005 23:02
ip: 242.186.108.194.contactel.net

Myslím,
si, že silně chybí nově zpracované filmy o J.Husovi, Žižkovi a mnohých dalších osobnostech. Ty snímky z let padesátých jsou trochu nerealistické, ovlivněné komunisty ( viděli v husitech své první "soudruhy" )
Nevím, zda se ještě ozvu, tak kdyby někdo něco : Magdalena.M@seznam.cz


Vložil: Monika J., 17.06.2005 15:15
ip: kid.rkka.cz

Týno,
asi jsi mě nepochopila. Napsala jsem svůj celkový dojem z té soutěže, neměla jsem tak úplně něco konkrétního na mysli. Kromě toho, že jsem si nevšimla, že by mě někdo slepicí nazval ( možná jsem to přehlídla ), ale pokud vím tak nejčastěji tebe někdo urážel ( vlastně více lidí ). Nešlo mi o sebe, mluvila jsem obrazně "nevadí mi, když mě někdo uráží," protože mě spíš udivuje, co si někteří dovolili k druhým jen za jiné názory, za nic jiného!
Je fakt, že to někoho mohlo pobavit. ( Myslím, že nejagresivněji se vyjadřoval J.F.K. )
Jo, ať se každý vyjadřuje jak chce , je to jeho svobodná volba, ale o něčem to svědčí.

Moc zdravím!


Vložil: Monika J., 17.06.2005 15:04
ip: kid.rkka.cz

Jinak pro Týnu:
Rozhodně jí neházim do jednoho pytle s bavičema. Nemam jí za baviče. Bulvární postava to sice je, o tom není pochyb, ale bavička, samozřejmě, ne... Ale ať už v tom jejím hloupym, komerčnim pořadu nebo někde jinde - je vidět, jak je stupidní (pokud to nehraje, o čemž pochybuju). Ale přes to všechno, znovu říkám, mi přijde, že tuto práci odvedla alespoň neutrálně, resp. slušně. Bylo to sice poměrně suchý a nezáživný, mohlo to bejt šťavnatější, ale, jak říkám, bylo to celkem věcný, v pořádku, bez seberealizace...


Vložil: Filip#29, 17.06.2005 13:53
ip: r2n90.chello.upc.cz

...kromě toho...
...já nikomu hlas ani neposílal... ;-D


Vložil: Filip#29, 17.06.2005 13:43
ip: r2n90.chello.upc.cz

Moment!
Ta Monika přece nemluvila o mě. Mluvila o někom, kdo "druhé pro odlišný názor oslovoval zvířetem", konkrétně pravděpodobně slepicí. A navíc jí - Moniku. Já jsem slovo "slepice" tady použil, pokud vim, jednou, a to o Pavlovský, která tu ani žádnej "odlišný názor" neprezentovala...


Vložil: Filip#29, 17.06.2005 13:41
ip: r2n90.chello.upc.cz

nevěřící:
Já přece netvrdim, že nemá pravdu, ale přijde mi dost malicherný se tim tolik zabývat. Jako by tady už nebylo o čem mluvit. Jako bychom čekali jen na to, koho tady ještě můžeme za něco zdrbat. Filip toho moc neřekl a ona se hned na 20 řádkách rozčiluje, jak tady někdo někoho uráží nebo co... Zdá se mi jako by tady snad ani dřív nebyla, nebo co!


Vložil: týna, 17.06.2005 09:43
ip: 242.186.108.194.contactel.net

Týno
Monika má právdu !


Vložil: něvěřící, 16.06.2005 20:04
ip: 6.23.broadband3.iol.cz

těžká váha
Mno, tak jsem to finále neviděl. Ale výsledek jsem tušil od začátku :-)
Masarykovi dávám jedničku (jako vždy) a Václav Havel mě mile překvapil.
Přeji hezkou budoucnost...


Vložil: bronislav, 16.06.2005 20:03
ip: 143.7.broadband2.iol.cz

Kraus bol zábavný
Kraus bol zábavný ako zvyčaje, ale ja by som ho za advokáta nechcela..))))) Bol viac vtipný ako racionálny.


Vložil: luba, 16.06.2005 10:11
ip: casspos2.ke.euroweb.sk

Filipe, Pavlovská neni taková, jak si myslíš!
Asi sis jí hodil do jednoho pytle s ostatními, kteří dělají podobné zábavně pořady v televizi, ale Pavlovská neni dutá slepice. Já rozhodně nestojím za tím názorem, že se jedná přímo o intelektuálku (myslím, že zrovna třeba můj táta si to ale myslí), ale k takovým těm prostoduchým bavičům má fakt daleko.
Já jsem zde ovšem advokáty hodnotila čistě podle toho, jak v pátek "advokátili"! ;-) To znamená jak vystupovali, jaké používali argumenty, jestli to korespondovalo s tím jaký byl jejich mandant, jestli přinesmli nějaký nový nápad... Zcela bez ohledu na to, jestli a jak jsem toho člověka (advokáta) znala před tím! Pavlovská, Holubová, Kraus a Vávra zvládli svůj úkol skvěle.


Vložil: týna, 16.06.2005 09:38
ip: 242.186.108.194.contactel.net

Moniko co blbneš?
Proč najednou tolik slov pro tak malou poznámku? Já neřikám, že se mi to líbí, ale snad zase nejde o tolik. Dřív tady zazněla spousta daleko daleko horších věcí a teď se najednou začneme rvát za jedno nepříliš silné slovíčko? Myslíš, že to někam povede?!! :-o


Vložil: týna, 16.06.2005 09:31
ip: 242.186.108.194.contactel.net

Kde je VŠECHNO ?????
Zajímalo by mne, kde se dá prohlédnout celý seznam nominovaných osobností, ne jen ta pouhá 100vka.
Víte to někdo a poradíte????
gingo@tiscali.cz


Vložil: Davy, 16.06.2005 08:49
ip: user.mpsv.cz

Souhlasím
s tím, že divné, že Hus skončil dost daleko. Měl být před Žižkou!

Na téhle diskusi se mi nelíbí, že někdo ( ví se kdo ), druhé pro odlišný názor oslovoval zvířetem. Pokud jsem něco nepřehlédla, tak mám na mysli užitečného tvora, který snáší vejce a která jíme my všichni a také jeho maso. Je to hodně jednoduché dovolit si na někoho a jakkoliv ho nelichotivě nazvat - když stačí vyťukat pár písmen!!! Navíc se neznáme - je to prostě nefér. (Chápu, že je někdo cholerik, ale musí to mít jisté meze)Člověk, který uráží druhé a zároveň hlasoval pro Komenského, nebo Husa, jakoby nehlasoval!!!!!!!!!!!!!!!!!
Navíc v dřívějších dobách se zvířecí nadávky používali mnohem, mnohem méně, protože lidé si hospodářských více vážili než dnes - závisel na nich často jejich život!
Nevadí mi, jestli mi někdo vynadá, ale je mi líto toho, kdo nadává, uráží. Sám sebe snižuje.

Všechny zdravím!


Vložil: Monika J. z Karviné, 16.06.2005 08:45
ip: kid.rkka.cz

100 % súhlas
Veveřice si môj človek. Ani ja Havla nemusím...)))) Mne sa páči hlavne Masaryk.


Vložil: luba, 16.06.2005 07:57
ip: casspos2.ke.euroweb.sk

Týně:
Nemyslim si, že by měl Werich tak dobrou advokátku. I když jsem docela koukal, že na to, jaká je to dutá slepice, to zvládla dost slušně, věcně, skromě, žádná seberealizace, jako Chaun, aj... Nebylo to špatný, ale nijak výtečný to, myslim, taky nebylo...


Vložil: Filip#29, 15.06.2005 19:23
ip: r2n90.chello.upc.cz

Milan:
100% souhlas!


Vložil: Filip#29, 15.06.2005 19:15
ip: r2n90.chello.upc.cz

Osiřela. (tahle diskuse)
Ale snad ne to, o co v ní šlo. Já jsem konečně našla chvilinku, abych se sem na skok vrátila. Zdravím Milana, jestli se zase vrátí... ;-) A mám radost, že konečně někdo řekl to, cos řekl ty, aby bylo vidět, že s JFK nesouhlasí ani ti, kteří volili stejného čecha jako on (žejo milane ;-)), protože se JFK se prostě souhlasit nedá!
Jo, a Milane, víš proč podle mne zkončil Werich tak vysoko? (Nad Husem a tak...) Myslim, že měl skvělou advokátku. Stejně jako ten váš Žižka a můj Komenský. Havel už tak skvělého advokáta neměl, to jen pro ty kteří se s jeho umístěním nechtějí smířit a tak šíří vykonstruované pomluvy typu - ČT chtěla aby zvítězil. Moc mu nepřidala, ale lidi si ho stejně váží. Jsem ráda a vážím si i ostatních čechů. Upřímě řečeno nejvíc si vážím spousty lidí s naprosto neznámými jmény, ale jak je volit? Měla jsem snad dát hlas "neznámému vojínovi"? ;-))))


Vložil: týna, 15.06.2005 14:15
ip: 242.186.108.194.contactel.net

Lubě
Je vidět, že tahle diskuze dost osiřela........
Lubo, já fandila především Husovi, palce jsem držela taky Karlu Čapkovi a za velikána uznávám i Karla IV. a T.G.Masaryka. Wericha a Havla bych v první desítce klidně oželela.


Vložil: Veveřice, 15.06.2005 12:36
ip: mail.stc.npu.cz

pre filipa
a čo si vlastne vravel?


Vložil: luba, 15.06.2005 10:50
ip: casspos2.ke.euroweb.sk

No čo?
Veveřice, a ty si koho chcela za najväčšieho Čecha?


Vložil: luba, 15.06.2005 10:19
ip: casspos2.ke.euroweb.sk

Ale si múdra
Ale ja sa chcem naučiť vašu gramatiku, aby som bola múdrejšia. Aj keď to bude ťažké pri mojom IQ.


Vložil: luba, 15.06.2005 08:52
ip: casspos2.ke.euroweb.sk

Nepřátel se nelekejte, na množství nehleďte!
Karel IV., původním jménem Václav, byl po matce Čech ( Eliška Přemyslovna ) a po otci Lucemburk ( Jan Lucemburský, manžel Elišky Přemyslovny, král český ). Myslím, že vyčítat Karlu IV. český původ je zbytečné. Kdyby on svým synům dal stejnou přípravu jako jeho otec jemu, vše mohlo být jiné. Ale to je to profláknuté kdyby...... On ale pro Království zemí Koruny české, jako jeho král vykonal mnohé. To mu nelze vyčítat. Byl to panovník obrovského významu v našich dějinách. Jeho zásluhy nemá cenu vypisovat, ty jsou vidět všude. Druhý, T.G. Masaryk je novodobým symbolem národní a státní svobody, symbolem osvobození od téměř třistaleté rakouské nadvlády. Byl přesvědčený demokrat a zároveň morální autorita nebývalé váhy. Jemu též v širším historickém kontextu nelze nic vyčítat. Dále se k pořadí nevyjadřuji, protože mám jiný názor od finálového výsledku, ale respektuji jej. Můj favorit byl JAN ŽIŽKA Z TROCNOVA!!! Skončil pátý. Škoda, ale budiž. Jen mě trochu zamrzelo a zastyděl jsem se, že Mistr Jan Hus skončil až za Janem Werichem. Zkrátka bychom se všichni měli více sebevzdělávat v dějinách českých zemí. Na závěr bych chtěl říci, ať jdou někteří pisatelé, jako J.F.K. a jemu podobní už s těmi svými bolševickými kecy třeba do prdele a neotravujou slušné lidi, i pro časy budoucí. Teď už ale doopravdy : Ahóóóóóóój!


Vložil: Milan, 15.06.2005 08:45
ip: valdeker.inway.net

91 - 120 (1040)   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 další blok záznamů poslední stránka

Další diskuse


Zajímají nás všechny vaše názory a příspěvky, ohlasy kladné i ty negativní. Za obsah příspěvků nenese ČT odpovědnost a vyhrazuje si právo mazat příspěvky vulgární, nenávistné, nezákonné, poškozující dobré jméno ČT nebo obsahující neplacenou reklamu a ty, které nijak nesouvisí s projektem či jejich tvůrci. Děkujeme za pochopení.

© Česká televize 1996 - 2005