Chat

jak reklamovat kadeřnické služby

Jana Limburská

Záznam chatu z pondělí 1. června 2015

InnerS: „Jste nějak příbuzná se Štěpánem Limburským“

Jana Limburská: „Ne nejsem.“

GF: „Je časté i to, že se reklamace za kadeř. služby dostane k soudu?“

Jana Limburská: „Není, tak daleko by to nikdy nemělo dojít.“

GF: „Stává se v ČR často, že někdo reklamuje kadeřnickou práci?“

Jana Limburská: „Stává se, ale není to časté. Záleží na komunikaci.“

GF: „Co vlastně vše lze reklamovat ohledně kadeř. služeb?“

Jana Limburská: „Lze reklamovat hlavně nedodržení technologického postupu. Ostatní záleží na důvěře a komunikaci mezi kadeřníkem a klientem.“

Blanka: „Dobrý den, měla bych otázku stran toho s čím jsem se cca před pěti lety setkala osobně. Vzala jsem svého tehdy pětiletého syna do kadeřnictví, kde stříhali i děti, chtěla jsem aby ho paní vzala jak se říká jen mašinkou. Bylo to cca půl hodiny před zavírací dobou, kadeřnice syna usadila do křesla, podívala se mu do vlasů a pronesla, že ho stříhat nebude, že má ve vlasech hnidy. Cítila jsem se velmi špatně a po příchodu domů, kde byla na návštěvě i má tchyně jsme syna obě prohlédly a ve vlasech nenašly vůbec nic. Druhý den jsem šla se synem do stejné provozovny znova a byla tam jiná kadeřnice,která syna bez problémů ostříhala. Jak si tedy chování její kolegyně vysvětlit a jak se v podobném případě bránit? Děkuji“

Jana Limburská: „Bohužel i to se stává, v dnešní době jsou v některých kadeřnictví vlasové kamery a ty vyloučí i neznalost kadeřnice.“

Luďa: „Už je to dost roků zpátky, kdy jsem šla na trvalou. Kadeřnice mne s natáčkami šupla pod sušák a zmizela. Jak jsem později zjistila, odešla si nakoupit a na mne zapomněla. Úžasný byl na ni pohled když se vrátila, její zděšený pohled vypovídal za vše. Ale jelikož špatně vidím, neviděla jsem v zrcadle, jak ty vlasy opravdu vypadají. Až doma v zrcadle jsem zjistila, že mám vlasy spálené a měla jsem to jako silonovou paruku. Reklamace proběhla, ale úspěšná nebyla. Byla jsem ráda, když mi to po pár měsících odrostlo tak, že jsem to mohla dát ostříhat bez toho, že bych byla skoro holohlavá. Byla to starší kadeřnice a tak jsem čekala kvalitní služby, a to mne teda dost dostalo.“

Jana Limburská: „Ano stávalo se, dnešní kadeřníci jsou proškolováni i po vyučení, ale tohle je přesná situace na reklamaci. Měl být proveden zábal vlasů a to tak často jak to vaše vlasy potřebovaly.“

Honza: „Ahoj Jano, zdravíme Tě :-) reprezentuješ nás skvěle. díky! souhair“

Jana Limburská: „Jsem fakt tlustá, ale hlavně ať nejsem za krávu....“

KS: „Většinou chodím stříhat jen konečky. Řeknu, že chci ustřihnout 2 cm a nakonec je mám o 10 cm kratší, doma se mi chce brečet když to vidím, co s tím? Vrátit se to už nedá. Teď jsem si už našla kadeřnici, která mi ukáže co stříhá a ještě se mě 2x zeptá jestli může :)“

Jana Limburská: „To gratuluji, takové kadeřnice jsou ty o kterých mluvím....komunikace“

Monika: „Dobrý den.V květnu jsem byla v kadeřnictví kam již chodím téměř 10let a stalosemi ,že mě kadeřnice mi spálila celou vlasovou pokožku.Do rána mi celá hlava zmokvala a začala se mi loupat cela vlasová pokožka.Byla jsem na kožní a tam mi řekli,že je to spálené. A navíc mi doporučovala nové barvy od dýlera,které právě na mě vyzkoušela a stalo se to ,že barva ani nechytla,přitom mě ujištovala,že to chytne.Byla to hruza!Takže jsme se domluvili,že to platit nebudu a udělala další týden opravu.Ale stále se mi loupe vlasová pokožka a mám velmi suchou vlasovou pokožku,co s tím mám dělat???Děkuji za odpověd. MONIKA.“

Jana Limburská: „Je mi líto, že máte tento ošklivý zážitek za sebou. Pokožka se bude ještě delší dobu hojit. Doporučovala bych ji ošetřovat jako jakoukoli spáleninu-pozor na letní slunce!“

Jana: „Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kolegyně si nechala prodloužit evropské vlasy. Výsledek byl pěkný, jenomže si potřebovala vlasy dobarvit. V jiném salonu nahlásila, že má vlasy prodloužené, řekli jí, že s tím nemají problém, při dloužení však vlasy naprosto zničili, museli jí vlasy bolestivě sundávat a částečně vystříhat. Měla právo na náhradu a v jaké míře?“

Jana Limburská: „Vaše kolegyně měla jít do salonu, který vlasy prodlužoval na barvu. Těžko se v jiném salonu dokazuje, že vlasy byly nekvalitní, zrovna tak, že barva byla provedena správně. Příště neměnit.“

Ivka: „Mám vlnité vlasy a ještě v době před revolucí měly kadeřnice tendenci mi dělat na hlavě takovou nevkusnou helmu, prostě hlavu ostříhaly a pak kartáčem a fénem vyfoukaly, vypadala jsem pak jak beránek, upřímně bylo mi v té době patnáct nebo šestnáct a byla jsem vychována, že nemám odporovat. A tak jsem jen tiše trpěla a doma vlasy všemožně tu s menším tu s větším úspěchem narovnávala. Dnes jsem ale našla kadeřníka, takového milého mladého kluka, shodou okolností gaye, který moc dobře rozumí tomu co chci, stali se z nás přátelé a od té doby odcházím s kadeřnictví vždy s pocitem, že mi to sluší.“

Jana Limburská: „To moc ráda slyším, tak by to mělo být...do kadeřnictví jak na návštěvu.“

AB: „Jde reklamovat i dlouhé čekání? Naposledy jsem čekala téměř hodinu venku na chodníku, protože uvnitř kadeřnictví bylo plno. Byla jsem objednaná a kadeřnice se omluvila, že trochu nestíhá, ať počkám.“

Jana Limburská: „Já se divým, že jste čekala, kadeřnictví jsou na každém rohu a výborná. Žádná reklamace není, jeto na vašem rozhodnutí.“

Martina: „Dobrý den. Kdysi jsem měla dlouhé vlasy pod pas a chtěla jsem od kadeřnice trochu zkrátit a sestříhat. Kadeřnice stříhala a stříhala a skončila jsem s vlasy nad ramena. Odmítla jsem jí tenkrát zaplatit a už jsem k ní víckrát nešla. Dá se tohle nějak reklamovat a chtít od kadeřnice náhradu za ty vlasy?“

Jana Limburská: „Bohužel, vy jste použila tu nejjednodušší reklamaci-nezaplatila.“

Karoli: „Dobrý den, prosím, jak je to s cenou za stříhání, může kadeřník účtovat plnou sazbu (kterou má za střih za mokra+foukaná,mytí) i za střih za sucha (kde jen ostříhá, nemyje vlasy, nefouká)? Obávám se, že kdybych šla jen na úpravu ofiny, sem tam mi něco ustřihne a řekne opět plnou sazbu za střih. Děkuji K“

Jana Limburská: „Je to jen na vás, zda tuto nevýhodnou službu využíváte-máte přece na na výběr. Kadeřnictví mívají často celkové částky.“

A.S.: „Můžete být, prosím, konkrétní, jak jste reagovala, když u vás v učilištním salónu odmítla nedávno paní zaplatit? řeší to asi s vámi, ne s učni... Jen mne to zajímá, děkuji předem. Zdravím Vás.“

Jana Limburská: „Nevím, zda jsem vám odpověděla....paní si musela uvědomit, že jsou to žáci.“

lenka J.: „Dobrý den, kadeřnice mi udělala špatný melír....spodní vlasy moc světlé...nahoře moc tmavé, všichni mě na to upozornují...na oko viditelné....údajně je to barvou...co s tím?děkuji“

Jana Limburská: „Není to barvou, podle mého špatným nanášením. Doporučila bych sjednotit přelivem.“

Hana I.: „Chci se zeptat, kadeřnice mi nedává nikdy doklad od ostříhání....jak ho od ní dostat??díky“

Jana Limburská: „Máte na něj nárok, říci si o něj nebo změnit kadeřnici.“