OBJEKTIV – Nový objektiv neostřil a zákazník ho proto reklamoval. Prodejce reklamaci neuznal. Jak má kupující reagovat na nestandardní postup prodejce?

Obsah dílu

Přehrát vše
Kauzy

Objektiv

Objektiv, který při fotografování neostří, je k ničemu. E-shop, ve kterém zákazník vadný objektiv koupil, si to ale asi nemyslí, protože odmítl závadu uznat a reklamaci vyřídit.

Autor reportáže: Kryštof Benoni


Rada

Pozemky, spor o velikost

Dotaz diváka: Nedávno jsme z výpisu katastru nemovitostí zjistili, že soused má část zahrady na našem pozemku. Nejdříve soused s odkoupením pozemku souhlasil, ale teď tvrdí, že ho užíval dlouho a na pozemek má nárok. Má pravdu?

Autor reportáže: Matěj Dvořák


Stopáž13 minut
Rok výroby 2017
 P ST
ŽánrMagazín

Vyhledávání v archivu reportáží