Rada

Reklamace

13. 9. 2010

Dotaz diváka: Již 2x mi neuznali reklamaci bot, jak mám dál postupovat?

Pokud prodávající neuzná vaši reklamaci a odmítne ji, tak jsou dvě možnosti. Buď nastala reklamovaná vada do 6 měsíců od koupě, a pak je povinen buďto tu vadu odstranit, anebo prokázat, že jste ji vy způsobili například nevhodným používáním nebo nějakým hrubým zacházením. Pokud ta vada nastane a je reklamována déle než 6 měsíců od koupě, tak v tu chvíli je nejlepší postup opatřit si znalecký posudek nebo odborné posouzení věci, jaká je povaha vady. Zda vada je z důvodu nekvalitního výrobku, nebo špatně provedeného výrobku, anebo vada nastala nevhodným užíváním a podle toho znovu uplatnit nárok u prodávajícího spolu se znaleckým posudkem.

Autor reportáže: Pavel Říčka

Přejít na obsah dílu

Vyhledávání v archivu reportáží