Rada

Rezavá voda

18. 2. 2008

Dotaz diváka: Často nám teče z kohoutku rezavá voda, mám nárok na vrácení peněz?

V podobných případech záleží na tom, zda jste nájemníkem bytu nebo majitelem nemovitosti. Nájemník bytu má právo požadovat po pronajímateli, aby mu zajistil řádnou dodávku veškerých služeb spojených s užíváním bytu. Proto pokud nejsou služby řádně dodávány, můžete žádat slevu na nájemném. V případě, že jste majitelem nemovitosti, pak je pro vás partnerem do diskuse dodavatel služeb, v našem případě vodárna. Pokud nejsou služby řádně dodávány, můžete tuto skutečnost reklamovat přímo u dodejce médií a máte nárok na slevu z ceny. Podotýkám, že pokud budete chtít finanční náhradu za vadně dodanou službu, mělo by se jednat o vadnou dodávku trvalejšího charakteru, nikoliv o jednorázovou havárii.

Autor reportáže: Andrea Kincová

Přejít na obsah dílu

Vyhledávání v archivu reportáží