Archiv: Bílé ovce


Knihy přes internet

14. 5. 2010

Nakupovat můžeme i z postele. Stačí připojení k internetu a v teple domova lze vyrazit za zbožím. Ale jako všechno v životě i tato forma nakupování může mít své nevýhody. » více


Zepter

7. 5. 2010

Paní Kohoutová si o prezentačních akcích myslela své a vyhýbala se jim velkým obloukem. Přesto na jedné obdobné akci koupila bio lampu. Po návratu domů se probrala z omámení a rozhodla se odstoupit od smlouvy. A výsledek? » více


Leasing

30. 4. 2010

Důležité je nebát se a bojovat. Tímto krédem se také řídila paní Stuchlá, když jí chtěla leasingová společnost zabavit automobil. Ukázku, že lze uspět, uvidíte právě teď. » více


Hlučný bar II

23. 4. 2010

Určitě je nutno počítat s tím, že hosté v baru si nebudou celý večer tiše číst noviny. Na druhou stranu lze ale předpokládat, že hluk linoucí se v pozdních hodinách z tohoto zařízení může rušit. A to bývá jádrem sporů. » více


Pes

16. 4. 2010

Když si Ilona Majerová z Tachova koupila štěňátko německé pinče, ještě netušila, že její pejsek do velikosti ani podoby této rasy nikdy nedoroste. A už vůbec netušila, jaké problémy jí čekají při reklamaci psa. » více


Reklamace telefonu

9. 4. 2010

Pana Dohnala upoutal v obchodě mobilní telefon s navigačními funkcemi, a tak si ho koupil. Tyto funkce ale diváka bohužel po čase navedly do reklamačního oddělení prodejce. A průběh reklamace pak pana Dohnala dovedl do naší redakce. » více


Reklamace kočárku

2. 4. 2010

Optimizmus do žil vám možná vlije reportáž o reklamaci kočárku. Zákaznice se nakonec dopracovala k řešení, se kterým je spokojena. Tak jednoduché to ale nebylo. » více


Exekuce TV II

26. 3. 2010

V únoru jsme vysílali reportáž o paní Sehnálkové z Olomouce, které exekutor neoprávněně zabavil novou televizi a ona se jí marně domáhala dva roky. Pomoc přislíbila prezidentka Exekutorské komory. A jak to dopadlo? » více


Plesnivý byt II

19. 3. 2010

I v Královském Poříčí může nájemník bydlet nekrálovsky. Přesvědčila se o tom paní Johanidesová. I když nájem platila řádně, v bytě se jí místo rodinné pohody usadila plíseň. Tak jsme se na to podívali. » více


Bílé zlato

12. 3. 2010

Zlato je kov, pro jehož získání jsou lidé odjakživa ochotni riskovat život. Lepší variantou je ale jít do klenotnictví a šperk si koupit. Výhodou pak je, že můžeme výrobek reklamovat. » více


Beck

5. 3. 2010

Fígle a triky některých prodejců už jsou na takové úrovni, že sebemenší ztráta koncentrace může mít pro zákazníka nepříjemné následky. Pak nemusí pomoci ani rota právníků. A to vidí Bílé ovce nerady. » více


Pánev

26. 2. 2010

Paní Kvěšková si koupila pánev, která ji po jednom použití zrezivěla. To je možná pro někoho důkaz paranormálnho jevu, pro jiného popud k uplatnění reklamace. Paní Kvěšková volila druhou variantu. » více


Předváděcí akce Santandel

19. 2. 2010

A máme tu další předváděcí akci a jako vždy: jídlo, pití, dárky. A tentokrát s přehlídkou kuchyňského náčiní. Pan Bosák se této akce zúčastnil a nestačil se divit. » více


Reklamace sedačky

12. 2. 2010

Pan Fuchs z Hodonína se přesvědčil, že i obyčejná reklamace sedací soupravy může dát člověku pořádně zabrat. Naštěstí jsou tady Bílé ovce, které nerady vidí jakoukoli nesrovnalost. » více


Indukční deska II

5. 2. 2010

O problémech paní Švébišové s indukční varnou deskou jsme vás už informovali. Jak je naším dobrým zvykem, k některým reportážím se vracíme, abychom zjistili, jestli se problém vyřešil. » více


Euphony

29. 1. 2010

Stát se zákazníkem nějaké společnosti může být velice jednoduché a někdy ani nemusíme vědět o tom, že jsme se jimi stali. Horší to už zpravidla bývá se zrušením třeba i nikdy neuzavřené smlouvy. » více


Oprava domu

22. 1. 2010

Pan Král chtěl opravit svůj rodinný domek. Jenže – jedna strana domu je přístupná pouze z pozemku souseda, pana Sykory. A ten pana Krále nechce pustit na svůj pozemek. » více


Páchnoucí byt III

15. 1. 2010

Podíváme se na jeden případ, kdy odér linoucí se od sousedů byl tak silný, že málem dokázal ohnout lešenářskou trubku. Dalo to práci, chtělo to čas i Černé ovce, ale nakonec se vše v dobré obrátilo. » více


Reklamace dovolené

8. 1. 2010

Pan Aubus si koupil zájezd na ostrov Madeira. Bohužel ani uprostřed zájezdu mu cestovka nebyla schopná říct, kdy se vrátí domů. Je tam dodnes, nebo se situace vyřešila? » více


Přístavek

12. 6. 2009

Paní Kafková si nechala postavit zimní zahradu. Věc se podařila. Byla postavená tak, že jí ze závad málem mrazilo v zádech. Rozhodla se práci reklamovat. Jak to dopadlo tušíte, už podle toho, že reportáž vysíláme v Bílých ovcích. » více


CD rekordér

5. 6. 2009

Problém pana Hladíka započal už před dvěma lety. Tehdy si koupil CD rekordér a myslel si, že si bude v klidu domova nahrávat na cédečka skladby z gramofonových desek. Chyba lávky. Netrvalo to dlouho a nahraný zůstal on sám. » více


Euphony

29. 5. 2009

Už jste slyšeli, že by někomu přišly peníze za práci, kterou neudělal, a bez řádně podepsané smlouvy? O opačné případy ale nouze není. Pak stačí malá chybička a z legrační příhody může být problém. » více


Pokuta

22. 5. 2009

Člověk musí přijímat rány osudu tak, jak mu je život sází. Někdy se s tím nedá nic dělat, jindy stojí za to bojovat. Mnohdy totiž za naše trápení nemůže vyšší princip, ale obyčejná lidská nevzdělanost nebo hloupost. » více


Reklamace mobilu

15. 5. 2009

Nevíme, jaké máte vy zkušenosti s uplatňováním reklamace, ale co si budeme povídat, ne vždy se hnou věci kupředu tak, jak si představujeme. Člověk by se ale neměl vzdávat bez boje. A to ani v případě, že situace vypadá ztraceně. » více


Zpožděná sedací souprava

24. 4. 2009

Spotřebitel si myslí, že když si zboží objedná a zaplatí, tak ho dostane řádně a včas. Pokud to neplatí, tak platí, že se s problémem obrací na nás. V takovém případě zase platívá, že se na věc jdeme podívat s kamerou. » více


SkyEurope

17. 4. 2009

Ano, všichni víme, že trpělivost růže přináší. Ovšem, všeho s mírou. Jestliže musí zákazník čekat dlouhé hodiny na letišti, aby se ukázalo, že nestihne to, co si plánoval, pak pochopí, že není všechno pravda, co některé letecké společnosti říkají. » více


Prezentační akce

10. 4. 2009

Zdá se, že zákazníci firem, které pořádají prezentační akce, už znají svá práva a vědí, že mohou do 14 dnů bez udání důvodu od smlouvy odstoupit. Obejít se dá ale leccos, i zákon – a když se to udělá chytře, zákazník si ani nevšimne, že podepsal něco, co mu odstoupení znemožňuje. » více


Falešná identita III

3. 4. 2009

Jsou případy, na které by byl i zkušený komisař s celým policejním aparátem krátký. Fantomase, muže s dodnes utajenou identitou, nepomohli odhalit ani novináři. Příklad si mohou brát z redaktora Černých ovcí, který pomohl udělat jasno v jednom zapeklitém případu. » více


Dveře

27. 3. 2009

Stejně jako u šperků, také u dveří je důležité, jestli jsou pravé. To snad ví každý. Pokud si výrobci tuto orientaci popletou, nezbývá, než si zvyknout, nebo zboží reklamovat. To ovšem nemusí být tak jednoduché. » více


Postel

20. 3. 2009

V dnešní reportáži nebude chybět postelová scéna. Paní Přepejchalová se totiž marně snažila uplatnit reklamaci postele. Měla dokonce i znalecký posudek, že se jednalo o vadu výrobku. Ani to ale pro výrobce nebyl argument. » více


Zájezd

13. 3. 2009

Při jízdě na dovolenou není důležitý jenom výběr lokace, ale také cestovní kanceláře. Někdy je totiž pozdě bycha honit a můžeme přijít i o slušné peníze. V našem případě se ale nakonec vše v dobré obrátilo. » více


Kuchyňská linka

6. 3. 2009

Paní Daňhelová si objednala novou kuchyňskou linku. Doma zjistila, že výrobek je obohacen o různé škrábance a vrypy. Máme v tomto případě šanci uspět s reklamací anebo je na něco takového pozdě? » více


Reklamace telefonu

27. 2. 2009

Pokud si objednáme nějakou službu, za kterou každý měsíc platíme, tak předpokládáme, že bude fungovat. Pokud jenom platíme a službu nemáme, tak to vypadá na něco shnilého ve státě dánském. Ale stát se to může i ve státě českém. » více


Ortopedické boty

20. 2. 2009

Paní Pavlíčková z Teplic si nechala vyrobit ortopedické boty na míru. Když si je přišla vyzkoušet, zjistila, že jsou sice vyrobené na míru, ale ne tu její. Je z takové situace cesta ven? » více


Výpověď

13. 2. 2009

Sehnat v současnosti práci nemusí být jednoduché. Zdálo by se, že daleko snazší je o ní přijít. V následující reportáži si ale ukážeme, že ani výpověď si nemusíme nechat v každém případě líbit. » více


Mobilkurýr

6. 2. 2009

Pan Šmol se nemohl dovolat spravedlnosti. Na vině byl haprující mobil a možná i přístup prodávajícího. Naštěstí se dovolal k nám do redakce a my zase do kanceláře prodejce. » více


Telefon

30. 1. 2009

Telefon si nepořizujeme proto, abychom se zbavili přebytečných peněz, ale proto, abychom mohli kdykoli telefonovat. Z tohoto přesvědčení paní Leflerovou málem vyvedl telefonní operátor. » více


Záloha na dovolenou

23. 1. 2009

Pan Hrbáč poslal peníze do ciziny. Nejdřív zamířily do úplně jiné země a teprve po několika týdnech se trefily správně. Ale když si je adresát vyzvedával, musel bance zaplatit skoro tolik, kolik dostal. » více


S kočárkem do arény

16. 1. 2009

Kde jsou ty doby, kdy bylo cestování s dětským kočárkem problém. Dnes už se s ním dostanete takřka všude. Do nákupních center, divadel, na výstavy, když vám někdo pomůže, tak ani v městské hromadné dopravě není dětský kočárek problém. Ale pozor, do O2 arény kočárky nesmí! » více


Vytopený byt II

9. 1. 2009

V létě jsme vysílali reportáž o panu Čangelovi, který bydlel v rozmočeném obecním bytě s plísní. Obec se v jeho sanaci se angažovat nechtěla. Po čtvrt roce se podíváme, jestli se konečně chopila svých povinností. » více


Vyhledávání v archivu reportáží