Kauzy


Psi II

24. 5. 2018

Obyvatelé obce si mnohokrát stěžovali na zápach a hluk, který se šířil od jejich sousedky z chovu psů. Krajská veterinární správa skutečně zjistila, že desítky psů nežijí ve vhodných podmínkách a rozhodla se zakročit. Nás zajímalo, jak to dopadlo.

Autor reportáže: Darina Vlková


Telefon

23. 5. 2018

Při nákupu na internetu se zákazníci přesvědčili, že žádná sleva není zadarmo, a tak místo nového mobilu a ušetřené tisícovky přišli o šest tisíc. Brzy pak zjistili, že zdaleka nejsou sami, komu majitel e-shopu nedodal zboží.

Autor reportáže: Kateřina Blechová


Ventilátor

23. 5. 2018

Na internetu se dá koupit ledacos. Třeba malý ventilátor, který prý rychle vytopí místnost v bytě. Funguje toto malé přenosné topení skutečně tak, jak prodejci na svých stránkách slibují?

Autor reportáže: Jan Novotný


Lék

21. 5. 2018

Pan Štěpánek má roztroušenou sklerózu a stěží ujde sto metrů. Po užívání jednoho konkrétního léku se jeho chůze podstatně zlepšila. Zdravotní pojišťovna ale odmítá pacientovi tento lék proplácet. Jde o částku pět tisíc korun měsíčně.

Autor reportáže: Vít Hlásenský


Autolékárny

17. 5. 2018

Opakované testy ukazují, že prodávané autolékárničky sice vyhovují platné vyhlášce, záchranáři ale mají vždy výhrady ke kvalitě jednotlivých obvazů, rukavic a dalších pomůcek, které obsahují. Kdo vlastně určuje parametry obsahu autolékárniček a kdo kontroluje jejich kvalitu?

Autor reportáže: Tereza Hellerová


Jímka II

14. 5. 2018

Jímka na splašky z bytového domu už několik let přetéká a majitele sousedních domů obtěžuje nesnesitelným zápachem. Přetékající obsah ohrožuje i život v blízkém potoce. Kdo donutí majitelku jímky, aby ji zabezpečila a nechala pravidelně vyvážet?

Autor reportáže: Kristýna Dobešová


Ztracené auto II

10. 5. 2018

Svěřil porouchané auto jednateli odtahové služby s tím, že mu ho opraví. Od té doby majitel svůj vůz už nikdy neviděl. Po odvysílání původní reportáže se ukázalo, že zdaleka není jediný, kdo naletěl.

Autor reportáže: Jan Novotný


Telefon

9. 5. 2018

Vypnutý mobilní telefon nešel zapnout, a tak jeho majitel přístroj reklamoval. I když prodejce zákazníkovi reklamaci uznal, kladného vyřízení se nedočkal, autorizovaný servis měl totiž názor opačný a závadu nenašel. Jak se můžeme v takovýchto případech bránit?

Autor reportáže: Josefína Šumová


Nástavba III

7. 5. 2018

Dva roky zatéká do domu voda a ničí byty za miliony korun. Přestože byl důvod havarijního stavu od začátku problému jasný a dal se rychle řešit, jsou dnes některé byty téměř zničené.

Autor reportáže: Kristýna Dobešová


Pojištění telefonu

3. 5. 2018

Zákaznice si pojistila nový telefon. Když jí spadl do vody, oznámila událost pojišťovně, náhradu škody ale nedostala. Mají pojistky uzavřené při koupi přímo u prodejce vůbec nějaký smysl?

Autor reportáže: Kryštof Benoni


Vyhledávání v archivu reportáží