Série krátkých dokumentů v osmi dílech představí nový pohled na české filmové bohatství, unikátní díla, dramatické osudy spojené s pátráním po jejich historii či se záchranou jejich často jediných kopiích i originální tvorbu špičkových amatérských filmařů.

Cyklus obrazově vytříbených dokumentů se mimo jiné zabývá manipulací a lží v propagandistických nacistických filmech, poutavým amatérským filmem, současným fenoménem Československé filmové databáze nebo aktuálními problémy digitálního restaurování. První epizoda, nazvaná Ostře sledovaná digitalizace, představuje krok za krokem digitální restaurování oscarového filmu Ostře sledované vlaky za účasti režiséra Jiřího Menzela a kameramana Jaromíra Šofra.

Další epizody odhalí projev předsedy parlamentu Josefa Smrkovského ze srpna 1968 nebo záběry z ošetřování jednoho z Palachových následovníků, o nichž si téměř padesát let jejich režisér Karel Vachek myslel, že jsou nenávratně ztraceny. Restaurování němého hororu Příchozí z temnot zase odhalilo, že film byl půlstoletí promítán v chybném pořadí, scén a tudíž s poněkud jiným příběhem.

Své vize budoucnosti, analýzy současnosti i historické vhledy poskytli pro Arzenál přední domácí filmoví historici, teoretici, sociologové, filosofové, ale i osobnosti světového formátu: nejcitovanější filmový historik dneška Američan David Bordwell, rakouský nestor experimentálního filmu Peter Kubelka nebo americký autor kultovních filmů Anima Mundi či Koyaanisqatsi Godfrey Reggio. Projekt vznikl v koprodukci České televizeProdukce Radim Procházka, v úzké spolupráci s experty Národního filmového archivu. Podpořil jej Česko-německý fond budoucnosti.