Chat

lektorky a konzultantky

Hana Hlaváčková a Andrea Šlachtová

Záznam chatu z pátku 19. dubna 2013

Anna: „Jaké konkrétně dáváte tipy: jak vybruslit ze situace, kdy to jiskří a ve vzduchu je konflikt v týmu?“

Hana Hlaváčková a Andrea Šlachtová: „1. Rozmyslet si - v jaké situaci se nacházíte, jaké znalosti a zkušenosti v oblasti konfliktu máte a v jaké pozici jste vůči osobě/osobám se kterou to "jiskří" a pak: 2. pak si můžete vybrat, jestli se pustíte do vyjednávání a snažit se o výsledek výhra-výhra, nebo 3. prostě souhlasit pokud to pro vás není důležité nebo nemáte dost zkušeností či znalostí v dané oblasti 4. nebo se rozhodnout, že chcete prosadit svoje, máte k tomu potřebné kompetence a zda jste připraven nést důsledky 5. nebo to necháte "uzrát" pokud vám žádná z předešlých možností nevyhovuje a domníváte se, že s postupem času se může objevit lepší řešení“

Jana: „Dobrý den, jde zvládnout asertivitou i silného manipulátora? děkuji“

Hana Hlaváčková a Andrea Šlachtová: „Pokud máte pocit, že s vámi někdo manipuluje, bývá dobré to vytáhnout na světlo a pojmenovat ten pocit. Říct něco ve smyslu: "mám pocit, že se mnou manipuluješ, děláš...., nelíbí se mi to a dělá to se mnou....". Dobré je navrhnout řešení a pojmenovat, co chceme aby se změnilo. A důležité je: nechovejte se stejně, jako váš protějšek, mějte na paměti zájmy obou stran.“

DAYD: „Čeho jste Ing. a Bc.?“

Hana Hlaváčková a Andrea Šlachtová: „Hanka vystudovala ekonomii (marketing a obchod) a Andrea je absolventkou UP v Olomouci obor andragogika v profilaci na personální management.“

Anna: „Kolik jste už absolvovali dílen?“

Hana Hlaváčková a Andrea Šlachtová: „Celkem za sebou máme stovky dílen, ale statistiku kolik kterých si nevedeme...“

Anna: „Která z Vás vlastně odpovídá?“

Hana Hlaváčková a Andrea Šlachtová: „:-) obě“

Anna: „Co je to: FMCG a retail?“

Hana Hlaváčková a Andrea Šlachtová: „Nevím jak to souvisí s tématem, ale odpověď zní: FMCG = fast moving consumer goods - tedy rychloobrátkové zboží a retail = maloobchodní prodej koncovému zákazníkovi“