iVysílání

stránky pořadu
Premiéra:
9. 1. 2010
12:00 na ČT2

1 2 3 4 5

66 hlasů
45616
zhlédnutí

Game Page

LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues — DiRT 2 — Inquisitor

25 min | další Děti a mládež »

upozorňovat

do playlistu

Přehrávač videa

Načítám přehrávač...

Game Page

  • 00:00:16 Ahoj všichni! S novým rokem
    je tady upgradovaná GAME PAGE.
  • 00:00:22 I když Jirky se, jak tak koukám,
    žádná aktualizace netýká.
  • 00:00:26 Každopádně určitě jste si všimli,
    že máme novou znělku.
  • 00:00:30 A čeho si teprve všimnete?
    Že máme o 4 minuty navíc!
  • 00:00:33 -Tak to rozjedeme, co?
    -No.-No!
  • 00:00:36 Tátadatá, tátadá!
  • 00:00:38 Tahle všem dobře známá melodie,
    která provází filmy
  • 00:00:42 o Indiana Jonesovi,
    by vás mohla rozpálit i teď,
  • 00:00:45 s titulem, který by Harrisonu
    Fordovi neměl v PC chybět.
  • 00:00:49 A tím titulem je dvojka
    LEGO INDIANA JONES.
  • 00:00:51 Od jednoho zvučného jména
    k druhému, i tak by se dal nazvat
  • 00:00:55 přesun k závodům DIRT 2,
    které se konečně uráčily dorazit
  • 00:00:59 i na osobní počítače.
  • 00:01:00 V naší poslední recenzi se pak
    vrhneme na vše pokoutné,
  • 00:01:03 okultní až nadpřirozené.
  • 00:01:05 Na scénu se po 10 letech úmorného
    vývoje prodral nebo spíš promučil
  • 00:01:09 a proupaloval český INQUISITOR.
  • 00:01:13 A začátek? Ten je doufám jasný.
    Tatadatá! Novinky!
  • 00:01:22 Pokračování oblíbené realtime
    strategie s sebou přinese opět
  • 00:01:26 zuřivé mega bitvy,
    ve kterých nebude o nějakého
  • 00:01:30 toho vojáčka nebo jednotku nouze.
  • 00:01:32 Tady si všeho užijete
    opravdu dosyta.
  • 00:01:39 Tohle všechno s grafikou,
    která nechá vyniknout detailům
  • 00:01:43 při skvostném zoomu,
    který musel uchvátit všechny,
  • 00:01:47 kteří si 1. díl alespoň
    jednou vyzkoušeli.
  • 00:01:52 Můžeme očekávat ještě
    propracovanější DNA 1. dílu,
  • 00:01:55 který nebyl dokonalý,
    ale přesto uměl nadchnout.
  • 00:02:10 16. března 2010 je to správné
    datum, na scénu přichází zřejmě
  • 00:02:14 poslední díl legendárního RTS.
  • 00:02:21 Lidstvo je na pokraji vyhlazení
    a tiberium má stále větší cenu
  • 00:02:25 než život kohokoliv,
    tedy téměř kohokoliv.
  • 00:02:37 Tohle musí mít všichni fanoušci
    COMMAND & CONQUERU povinně.
  • 00:02:41 Velmi smutným až antihráčským
    řešením mi ale přijde fakt,
  • 00:02:45 že ke hraní tohoto dílu nutně
    budete potřebovat být online.
  • 00:02:49 Kdo nemá internet, bude mít smůlu.
    A to se mi ani trochu nelíbí.
  • 00:03:12 Asi jen těžko se najde někdo,
    kdo by se nesetkal
  • 00:03:16 s pojmem STAR TREK.
  • 00:03:17 Vesmírná loď Enterprise spolu
    s kapitány Kirkem a Picardem
  • 00:03:21 dominují kultovnímu
    televiznímu seriálu.
  • 00:03:29 Vy si teď podobná dobrodružství
    budete prožívat na vlastní kůži
  • 00:03:33 v tomto MMO RPG online.
  • 00:03:40 Nespočet fanoušků po celém světě,
    televizní seriál s více než 40letou
  • 00:03:45 historií a 11 celovečerních filmů.
    Kdo se s tímhle může pochlubit?
  • 00:03:57 Tak, tohle byly novinky a teď si
    budeme konečně pořádně hrát.
  • 00:04:03 Jirko!
  • 00:04:04 No co je tohle?
  • 00:04:06 Hrát si sice budeme,
    ale ne s tímhle! Dej mi to!
  • 00:04:12 To se zabavuje.
  • 00:04:14 Tady máš kostičky, skládej si,
    ať máš cvik. Budeš to potřebovat.
  • 00:04:27 V druhém LEGO INDIANA JONES
    se totiž staví ostošest,
  • 00:04:31 i když ještě více boří.
    Ale popořadě.
  • 00:04:38 Statečný a neohrožený archeolog
    se vrátil v pokračování, které sice
  • 00:04:42 graficky od toho prvního mnoho
    nerozeznáte, ale vzápětí všem
  • 00:04:46 dojde, že to vlastně nikomu nevadí.
  • 00:04:49 První díl se orientoval výhradně
    na tři filmové předlohy.
  • 00:04:52 Roku 2008, v době vydání LEGO 1,
    šel do kin zatím poslední INDIANA,
  • 00:04:57 což tvůrci nezohlednili.
  • 00:04:59 Tak vznikla indicie k tomu,
    že se dočkáme dvojky,
  • 00:05:02 kde už pasáže ze čtyřky nechybí.
  • 00:05:09 Někdo může mít problém s ovládáním,
    vzhledem k tomu,
  • 00:05:12 že absence využití myši je
    pro každého individuálně citelná.
  • 00:05:16 Jako typický příklad
    se jeví střelba.
  • 00:05:21 Pokud chcete vystřelit přesně,
    je nutno příslušnou klávesou
  • 00:05:25 aktivovat zaměřovací kříž,
    kurzorovými klávesami ho navést
  • 00:05:29 na cíl a po jejím puštění
    Indi teprve vypálí.
  • 00:05:32 Trošku zdržovačka, nemyslíte?
  • 00:05:41 Jinak je hratelnost klasická,
    rozbíjíte dekorace,
  • 00:05:44 pojídáte penízky, stavíte.
    Ale co by byl Indi bez biče.
  • 00:05:48 S brilantní technikou dokáže
    nepřítele šlehnout, svázat,
  • 00:05:51 přitáhnout a leckdy i použít jako
    závaží třeba na tlakovou desku.
  • 00:05:59 Největší a prakticky jedinou
    výraznější novinkou je editor
  • 00:06:03 úrovní, ve kterém si můžete
    vytvářet své vlastní levely.
  • 00:06:07 Škoda jen, že je nelze přímo online
    sdílet na internetu.
  • 00:06:10 Chce to zkrátka oživit hratelnost
    a přiznat si, kdo je nejlepší.
  • 00:06:16 Tátadatá, Málková.
  • 00:06:38 - Z TELEVIZE -
    To jsem zvědavá, co přijde teď.
  • 00:06:41 To bylo natáčení!
    Takhle mě ohodit!
  • 00:06:44 Ještě, že ten DIRT 2 mám za sebou.
  • 00:06:46 A hele, koukám, že tě to stavění
    a bourání přestalo bavit.
  • 00:06:52 Hm.
  • 00:06:55 Na co máš ten kyblíček?
  • 00:06:56 No, víš, Mášo...
  • 00:07:00 Na co máš ten kýbl s bahnem?!
  • 00:07:05 No víš, Mášo, ten DIRT 2
    má ještě PC verzi.
  • 00:07:09 Jo PC verzi!
    Pojď sem! Pojď sem, ti říkám!
  • 00:07:21 Bývalý mistr světa, legendární
    létající Skot Colin McRae,
  • 00:07:27 tragicky zahynul 15. září 2007
    spolu se svým synem a dvěma přáteli
  • 00:07:32 při leteckém neštěstí.
    DIRT 2 by mělo být poctou.
  • 00:07:35 A jak vidíte, dílo se zdařilo.
  • 00:07:37 Po grafické stránce je to
    prvotřídní výkon.
  • 00:07:40 Přepychové zpracování okolního
    terénu nemůže nechat nikoho
  • 00:07:44 na pochybách o tom,
    že tohle je jednoznačně
  • 00:07:47 o pár tříd jinde než původní DIRT.
  • 00:07:49 Odlesky, bláto, částice prachu
    a hlavně voda dělají z DIRTU
  • 00:07:53 senzační závodní
    a hlavně vizuální zážitek.
  • 00:07:56 Gratulujeme k precizně odvedené
    práci. Model poškození - nádhera.
  • 00:08:00 O polovinu více polygonů
    dělá svou práci na jedničku.
  • 00:08:04 Je to opravdu radost.
    Samozřejmě něco za něco.
  • 00:08:07 Tahle nefalšovaná radost
    je vykoupena, při svých maximálních
  • 00:08:11 možnostech samozřejmě,
    dost drsnými hardwarovými nároky.
  • 00:08:15 DirectX 11 ovšem stojí za to.
  • 00:08:18 Nicméně nevěšte hlavu,
    i na standardní sestavě
  • 00:08:21 s DX 9 to vypadá skvěle.
  • 00:08:23 A díky podařené optimalizaci
    se to i výborně hýbe.
  • 00:08:26 Fyzikální vlastnosti?
  • 00:08:27 Nečekejte ostrou simulaci typu
    RICHARDA BURNSE, hlavně díky tomu,
  • 00:08:32 že máte možnost vrátit se kousek
    v čase zpátky na výhodnější pozici
  • 00:08:36 a projet si úsek, který jste
    právě nezvládli, znovu a lépe.
  • 00:08:40 Na druhou stranu,
    otřepaná arkáda to taky není.
  • 00:08:43 Auto se chová realističtěji více
    než kdykoli předtím.
  • 00:08:47 Teď už jde jen o to, jak dokonale
    se dokážete soustředit
  • 00:08:50 na jízdní výkon a dokdy udržíte
    před zatáčkou své nervy na uzdě
  • 00:08:54 a půjdete do brzd.
  • 00:08:56 K dispozici je velká spousta závodů
    na tratích celého světa,
  • 00:09:00 kupříkladu v Chorvatsku,
    Maroku či Malajsii.
  • 00:09:03 Za vítězství krom peněz získáte
    i zkušenosti a zvyšujete svůj level
  • 00:09:07 a respekt, čímž se vám odemknou
    nejen další klání, ale i polepy aut
  • 00:09:11 či hračky na palubní desku.
  • 00:09:13 S povděkem bereme skutečnost,
    že jsme se dočkali souběžného
  • 00:09:17 vývoje PC a konzolové verze,
    nikoliv zprzněné konverze,
  • 00:09:22 jak je to v současné době
    u vydavatelů populární.
  • 00:09:37 Podívejme se nyní zblízka na model
    poškození DIRT 2.
  • 00:09:40 Zatímco drobné strkanice odnesete
    pouze odřeným lakem,
  • 00:09:43 při větších karambolech se můžete
    těšit na odlétávající plechy,
  • 00:09:47 uražené dveře, vlající kapotu
    či roztříštěná skla.
  • 00:09:50 Po obzvlášť silných nárazech
    pak navíc hrozí,
  • 00:09:53 že svůj vůz už nerozjedete.
  • 00:09:55 Tedy pokud si nevrátíte zpět čas
    a nevyužijete flashbacku
  • 00:09:58 známého už z GRID.
  • 00:10:00 Počet těchto možností, jak napravit
    svou jezdeckou chybu, přitom závisí
  • 00:10:04 na zvolené obtížnosti.
  • 00:10:06 Čím je obtížnost vyšší,
    tím méně jich máte k dispozici.
  • 00:10:14 Krom standardních závodů vás čekají
    módy jako Poslední zůstává
  • 00:10:18 či Dominace, kdy musíte ovládnout
    co nejvíce měřených úseků.
  • 00:10:22 A pobaví i Gate Crasher,
    v němž prorážením překážek
  • 00:10:25 získáváte čas k dobru.
  • 00:10:40 Máše s bahnem jsme zdrhli,
    tak jdeme na retro.
  • 00:10:43 A rychle, než mě lapí!
  • 00:10:51 DIRT 2 je nejnovějším přírůstkem
    do závodní rodiny,
  • 00:10:54 kterou až donedávna doprovázelo
    jméno legendárního Colina McRae.
  • 00:10:58 Zařaďme proto zpátečku a pojďme
    se podívat na její rodokmen.
  • 00:11:02 První hra nesoucí jméno slavného
    skotského pilota,
  • 00:11:05 COLIN MCRAE RALLY,
    k hráčům dorazila před 10 lety.
  • 00:11:08 Bohužel jsme ji na našem redakčním
    počítači nerozchodili, takže
  • 00:11:12 vlastní záběry máme až ze dvojky.
  • 00:11:14 Ta na konzoli PlayStation stihla
    vyjít týž rok jako jednička,
  • 00:11:18 zatímco PCčkáři si museli počkat
    do února 2001,
  • 00:11:21 ale čekání se vyplatilo.
  • 00:11:23 Ve své době a dokonce i poté,
    až do příchodu RICHARD BURNS RALLY,
  • 00:11:27 šlo podle mnohých
    o nejlepší rally hru na trhu.
  • 00:11:30 Dodnes si tento díl drží z celé
    série nejvyšší průměrné hodnocení.
  • 00:11:34 3. COLIN spatřil světlo světa
    v r. 2003, a to na PC, PS2 a Xboxu.
  • 00:11:38 I nadále šlo o kvalitní závody,
    nicméně i přes vylepšenou grafiku
  • 00:11:42 a perfektní model poškození
    tento díl nedosáhl na vyšší mety
  • 00:11:45 než jeho předchůdce.
  • 00:11:47 Stížnosti se týkaly zejména
    nutnosti jezdit šampionát pouze
  • 00:11:50 s Fordem Focus či jízdní fyziky.
  • 00:11:52 Start série byl více než povedený
    a ani v roce 2004 tvůrci
  • 00:11:56 neubrali plyn, spíše naopak.
  • 00:11:59 V tomto roce jsme se totiž dočkali
    hned dvou titulů série, čtyřky
  • 00:12:03 a následně COLINA MCRAE RALLY 2005.
  • 00:12:06 Jenom PS2 verze 4. dílu ostatní
    předběhla a stihla vyjít
  • 00:12:09 už do konce léta páně 2003.
  • 00:12:11 Sice jsme se opět nedočkali
    oficiální licence závodů WRC,
  • 00:12:15 ovšem jinak se autoři vytáhli.
  • 00:12:17 Hlavně nám dali možnost
    jezdit šampionát s různými vozy
  • 00:12:20 a za různé týmy.
  • 00:12:22 2005 je pak posledním
    dílem série ve smyslu,
  • 00:12:25 že jde o poslední čistě rally
    ježdění pod Colinovou hlavičkou.
  • 00:12:29 I když jde opět o vysoce kvalitní
    hru, musela se v době vydání
  • 00:12:33 potýkat s přetěžkou konkurencí
    v podobě RICHARD BURNS RALLY,
  • 00:12:37 které na rozdíl od akrádovějšího
    COLINA nabídlo opravdovou simulaci.
  • 00:12:42 Po pětce nastalo k překvapení všech
    období útlumu
  • 00:12:46 a na dalšího COLINA jsme si museli
    počkat až do června 2007.
  • 00:12:51 COLIN MCRAE: DIRT tedy vyšla
    jen pár měsíců před tragickou smrtí
  • 00:12:55 jezdce, který jí propůjčil
    své jméno.
  • 00:12:58 Jak bylo naznačeno, nešlo již pouze
    o rally, ale autoři do hry
  • 00:13:02 zakomponovali řadu dalších
    disciplín, jako rally cross
  • 00:13:05 nebo jízdu do vrchu, a ještě
    mnohem více ji posunuli směrem
  • 00:13:09 do oblasti arkádového závodění.
  • 00:13:11 Grafické zpracování
    rozhodně odpovídalo době.
  • 00:13:14 A i když někomu přišlo možná až moc
    barevné a kýčovité, zejména díky
  • 00:13:18 všudypřítomnému bloom efektu,
    byla to právě vizuální stránka nové
  • 00:13:23 generace, která hře získávala body.
  • 00:13:25 Nové disciplíny samozřejmě
    znamenaly rozšíření vozového parku,
  • 00:13:29 takže jste mohli usednout třeba
    za volant terénní buginy
  • 00:13:33 nebo kamionu. V Čechách si hra
    vysloužila průměrné hodnocení 80 %.
  • 00:13:47 Rok 2009 máme za sebou, a je tudíž
    ten správný čas trochu bilancovat.
  • 00:13:52 Jaké hry se loni našim redaktorům
    nejvíce vryly pod kůži?
  • 00:13:57 Určitě dvojka MODERN WARFARE,
    která sice generuje chyby
  • 00:14:00 i z předchozí hry, ale pořád je to
    jízda, pořád je to mazec,
  • 00:14:04 takže určitě patří
    k tomu nejlepšímu,
  • 00:14:07 co rok 2009 vyprodukoval.
  • 00:14:11 A ANNO 1404, což je sice strategie,
    ale překrásná.
  • 00:14:17 Rok 2009 byl na hry myslím bohatý,
    byl to fajn rok.
  • 00:14:22 Mně se pod kůži vrylo víc titulů
    a z nich bych určitě nejradši
  • 00:14:26 vypíchnul BATMAN: ARKHAM ASYLUM.
  • 00:14:28 To mě strašně překvapilo, jak ta
    hra byla po všech směrech vydařená,
  • 00:14:33 jak to dobře vypadalo, kolik tam
    bylo možností, a přitom to byla hra
  • 00:14:37 na komiksové předloze.
  • 00:14:39 A jsem schopný tvrdit,
    že je asi nejlepší svého typu.
  • 00:14:43 Kromě toho jsem hrozně rád za to,
    jak se vydařilo DRAGON AGE, protože
  • 00:14:47 sice jsem BioWare věřil, ale třeba
    MASS EFFECT mě až tolik nebavil.
  • 00:14:52 A oproti tomu je DRAGON AGE
    úplně někde jinde.
  • 00:14:55 Pro mě jednoznačná jednička
    byla asi MODERN WARFARE 2.
  • 00:15:00 Ta se mi hodně líbila.
  • 00:15:01 A zejména mě potěšilo,
    že zamakali na tom mulťáku,
  • 00:15:04 což bylo vlastně už takovým nosným
    prvkem té první hry, ale podařilo
  • 00:15:09 se jim ho ještě vylepšit.
  • 00:15:11 A pak DRAGON AGE, protože já bych
    řekl, že to je úplně poslední
  • 00:15:15 z téhle generace těch RPG,
    o moc dál už asi jít nepůjde.
  • 00:15:19 Já musím říct, že asi úplně
    nejlepší, jestli bych mohl
  • 00:15:23 vypíchnout jenom jeden,
    tak bylo DRAGON AGE.
  • 00:15:27 To opravdu po dlouhé době přineslo
    ne snad úplně novou zábavu,
  • 00:15:32 ale rozhodně podání
    toho RPG bylo neuvěřitelný.
  • 00:15:35 Když bych měl mluvit o nejlepších
    hrách roku 2009 z mého pohledu,
  • 00:15:41 tak asi na prvním místě řeknu
    určitě UNCHARTED 2.
  • 00:15:45 Jsem sice PCčkář, ale tahle hra
    je prostě neskutečná,
  • 00:15:48 je to v podstatě filmový zážitek.
  • 00:15:50 A hlavně neztrácí
    vůbec dech v průběhu celé
  • 00:15:53 té 11 - 12hodinové hratelnosti,
    takže určitě UNCHARTED 2.
  • 00:15:57 Potěšil mě BATMAN: ARKHAM ASYLUM,
    výborná atmosféra,
  • 00:16:01 hlavně skvělé vedlejší úkoly.
  • 00:16:03 V žádné jiné hře mě vedlejší úkoly
    nebavily tak jako v BATMANOVI.
  • 00:16:07 A potěšil mě i nový
    ASSASSIN?S CREED.
  • 00:16:10 Život herního recenzenta
    není bohužel jen
  • 00:16:13 o nejvybranějších lahůdkách.
  • 00:16:15 Zklamáním se prostě nevyhnete.
    Co nás v uplynulém roce zklamalo?
  • 00:16:19 Mě významně, ale opravdu významně
    zklamali POPELÁŘI, seč je to hra
  • 00:16:24 z toho levnějšího ranku, tak to byl
    totální úlet a všechno špatně,
  • 00:16:28 to bych opravdu strhal.
    A potom asi FUEL.
  • 00:16:34 Na to, jakou měl obrovskou reklamu
    a jaký to byl boom a jaký to mělo
  • 00:16:38 potenciál, tak ta hra
    mně osobně nic nepřinesla.
  • 00:16:42 Nevím jak hráčům,
    ale FUEL mě zklamal hodně.
  • 00:16:45 Co se těch zklamání za rok 2009
    týče, tak tam to naštěstí pro mě
  • 00:16:49 nebylo až tak dramatické.
  • 00:16:51 Většina her mě - když už jsem
    čekal, že budou špatné,
  • 00:16:55 tak fakt byly špatné.
  • 00:16:57 Ale co mě zklamalo asi nejvíc,
    byla GTA 4 pro PC.
  • 00:17:00 Tam jsem opravdu nevěřil tomu,
    že to Rockstar podělá tak,
  • 00:17:05 jak to podělal.
  • 00:17:06 Mně prostě přišlo, že ta PC verze
    je strašně pokažená, takhle by se
  • 00:17:11 konverze dělat neměly a prostě
    tohle bylo opravdu velké zklamání.
  • 00:17:16 O většině těch her už jsme dopředu
    věděli, jak pravděpodobně dopadnou.
  • 00:17:20 Takže žádné dramatické
    zklamání u mě nenastalo,
  • 00:17:24 nicméně poměrně dost mě mrzelo,
    že za celý rok nevyšlo stále ještě
  • 00:17:28 dost her na PlayStation 3.
  • 00:17:32 Já mám dost jakoby vděčnou hlavu
    v tomhle, že ta zklamání dost
  • 00:17:36 jakoby vytěsňuju, takže si většinou
    pamatuju jenom to pozitivní.
  • 00:17:40 Snad - ne že bych od toho nakonec
    něco moc čekal, ale myslím,
  • 00:17:44 že ten komiks STRÁŽCI
    nebo WATCHMENI si zasloužil
  • 00:17:48 asi lepší hru.
  • 00:17:50 Když se zamyslím nad tím,
    co se mi nelíbilo v roce 2009,
  • 00:17:54 tak pro mě asi největším zklamáním
    byla akce TERMINATOR SALVATION.
  • 00:17:58 Já si vzpomínám ještě na ty úplně
    původní TERMINATORY -
  • 00:18:02 TERMINATOR: FUTURE SHOCK,
    což v té době byla
  • 00:18:05 opravdu přelomová hra.
  • 00:18:07 Od nového TERMINATORA jsem si
    docela sliboval, ale ve výsledku
  • 00:18:11 jsem byl hodně zklamaný.
  • 00:18:13 A svým způsobem mě zklamala
    MODERN WARFARE 2.
  • 00:18:16 Ne v tom, že by nešlo o parádní
    a intenzivní akci, to rozhodně,
  • 00:18:20 ale určitě mě zklamala jednak
    délkou singleplayeru, 5,5 hodiny
  • 00:18:25 je opravdu málo, ale co mě nejvíc
    zklamalo, je multiplayer.
  • 00:18:28 A myslím, že nebudu jediný.
  • 00:18:30 To byla minulost,
    ale důležité je hledět kupředu.
  • 00:18:34 Takže, pánové, na co se těšíte
    letos nebo v dalších letech?
  • 00:18:38 Já už se několik let těším
    na MAFII 2, takže já už radši
  • 00:18:43 nebudu říkat, že se těším,
    protože to zase nevyjde.
  • 00:18:47 Když já se moc těším,
    tak to většinou nevyjde.
  • 00:18:50 A tak se budu spíš těšit na nového
    SILENT HUNTERA, který by měl vyjít.
  • 00:18:54 To je pro mě srdcovka.
  • 00:18:56 Letos se hlavně těším na ty věci,
    které už jsou třeba v plánu
  • 00:19:00 hodně dlouhou dobu, ale uvidíme,
    snad už se letos konečně zadaří.
  • 00:19:04 Samozřejmě je tady MAFIE 2,
    určitě ALAN WAKE.
  • 00:19:08 Když už jsem u ALANA WAKA,
    tak i MAX PAYNE 3.
  • 00:19:11 A jsem hodně zvědavý, jestli
    konečně vyjde nový SPLINTER CELL,
  • 00:19:15 protože to je jedna z mých
    nejoblíbenějších sérií.
  • 00:19:18 Pátému dílu trvá ten porod
    už nějak hodně dlouho, tak uvidíme,
  • 00:19:22 jestli to bude to přenošené dítě
    nebo jestli ta dlouhá doba vývoje
  • 00:19:26 k něčemu bude.
  • 00:19:30 Tak já mám dva horké favority,
    a to je DIABLO 3 a MAFIE 2.
  • 00:19:34 Určitě moje specialitka PUZZLE
    QUEST 2, potom BIOSHOCK 2, MAFIE 2.
  • 00:19:39 A teďka vlastně máme problémy
    s tou originalitou ve hrách,
  • 00:19:42 tak asi DIABLO 3.
  • 00:19:46 Pokud jde o očekávané tituly v roce
    2010, tak byl bych asi blázen,
  • 00:19:50 kdybych neřekl na prvním místě
    MAFIE 2, protože to je hra,
  • 00:19:55 na kterou tady snad čeká
    samozřejmě každý.
  • 00:19:59 Doufám, že tedy skutečně vyjde
    na jaře, jak je predikováno.
  • 00:20:03 A co se týče dalších her,
    tak určitě BIOSHOCK 2,
  • 00:20:07 na ten se těším hodně,
    a z konzolovek rozhodně GOD OF WAR,
  • 00:20:10 protože to podle mě
    bude skutečně nářez.
  • 00:20:17 To je můra, co?
    Zase mě dostala.
  • 00:20:21 Tak co, jaká bude dnešní
    poslední PC recenze?
  • 00:20:24 Taky taková blátivá a špinavá?
  • 00:20:26 -To víš, že jo! S tebou se nebavím!
    -Ale no tak...
  • 00:20:31 Tady ještě to máš.
  • 00:20:32 -Víš ty co, Mášo?
    -No?
  • 00:20:34 Takový, jako jsi ty,
    ve své době natahovali na skřipec.
  • 00:20:38 Jo?
  • 00:20:41 A víš ty co?
  • 00:20:43 Já si myslím, že bychom tuhle
    tradici měli obnovit.
  • 00:20:47 Jo...?
  • 00:21:07 INQUISITOR nás zavede do temného
    středověku, kde prim hrála
  • 00:21:12 inkvizice a mučicí nástroje
    všeho druhu. Vítejte v roce 1223.
  • 00:21:18 Na začátku tohoto akčního RPG si
    budete muset vybrat ze tří postav:
  • 00:21:23 Paladina, člena Bratrstva
    spravedlivých, kněze,
  • 00:21:26 vyšetřujícího soudce anebo zloděje.
  • 00:21:30 Ten vám přinese svobodu
    v rozhodnutí, jestli se přiklonit
  • 00:21:34 k bratrstvu nebo k církvi.
    Inu, těžká volba.
  • 00:21:38 Každá z postav má logicky
    jiné možnosti hraní,
  • 00:21:41 a navíc se profiluje skutky,
    které činíte, což znamená,
  • 00:21:45 že k cíli vede šest různých cest,
    a to už zní více než slibně.
  • 00:21:49 10 let vývoje. Ano, je to tak.
  • 00:21:52 10 let vývoje spletitého příběhu
    postav, magie,
  • 00:21:55 taktiky a hlavně rozhovorů.
  • 00:22:00 Hned zkraje vás možná trochu
    překvapí hovorová čeština
  • 00:22:04 psaného dialogu.
  • 00:22:05 A věřte, že ten, kdo nemá v lásce
    knížky nebo čtení obecně, bude mít
  • 00:22:10 s touhle hrou nemalé trable.
  • 00:22:13 Slovní kličky a manipulace jsou
    nedílnou součástí vyšetřovacích
  • 00:22:18 metod a na výběru otázek
    a následných odpovědí mnoho záleží.
  • 00:22:22 Grafika vás na první pohled
    zřejmě neohromí, zejména animace
  • 00:22:26 působí dosti zastarale.
    Jen se tím nenechte odradit.
  • 00:22:29 Po čase si totiž zvyknete,
    neboť právě kvůli tomuto vizuálnímu
  • 00:22:34 pojetí hra naprosto skvěle navozuje
    atmosféru temného středověku,
  • 00:22:38 o čemž si moderní plně 3D tituly
    mohou nechat jen zdát.
  • 00:22:44 Jak pravil Miroslav Horníček:
  • 00:22:46 "Bůh miluje ateisty, protože ho
    neobtěžují svými problémy."
  • 00:22:50 Inkvizice je naštěstí také za námi
    a ode mě má toto dílo
  • 00:22:53 s originálním nápadem
    a slušnou grafikou 80 ze 100.
  • 00:23:11 A je tu soutěž.
  • 00:23:12 První cenou je tradičně konzole Wii
    ke které od nás výherce dostane
  • 00:23:16 ještě tuto limitovanou sběratelskou
    edici hry AVATAR pro PC.
  • 00:23:20 Druhý vylosovaný získá trio PC her:
    AION, EMIPIRE TOTAL WAR,
  • 00:23:24 FOOTBALL MANAGER 2010
    a k tomu speciální edici AVATAR.
  • 00:23:28 A třetí vylosovaný se může těšit
    na rozšířenou edici ZAKLÍNAČE
  • 00:23:32 a dále hry PURE, WHEELMAN a AVATAR.
  • 00:23:34 Jako bonus od nás pak všichni
    vylosovaní získávají triko AVATAR.
  • 00:23:39 Otázka zní:
  • 00:23:40 Kolik minut má v současnosti
    jeden díl našeho pořadu?
  • 00:23:54 Hlasujte na:
    www.ceskatelevize.cz/gamepage.
  • 00:23:58 Uzávěrka soutěže je 31. ledna 2010.
  • 00:24:00 Správnou odpověď z minula
    a jména výherců najdete
  • 00:24:04 taktéž na našem webu.
  • 00:24:06 A pokud jste nevyhráli,
    nezoufejte.
  • 00:24:08 Všechny správné odpovědi
    shromažďujeme a v červenci z nich
  • 00:24:12 vylosujeme výherce multimediálního
    počítače HAL 3000, vybaveného
  • 00:24:16 novou technologií prostorového
    zobrazování, který do soutěže
  • 00:24:20 věnovala společnost ProGamers
    s.r.o. a který můžete vyzkoušet
  • 00:24:23 v síti Cyber Café.
  • 00:24:25 Nač pařit ve 2D,
    když díky nám můžete hrát
  • 00:24:28 rovnou ve třech dimenzích.
  • 00:24:31 Tak hybaj soutěžit!
  • 00:24:36 To nám to ale krásně uteklo,
    viď, Mášo?
  • 00:24:39 - KVIČÍ -
  • 00:24:40 Cože? Nějak ti nerozumím.
  • 00:24:42 - NESROZUMITELNÉ HUHLÁNÍ
    PŘES PÁSKU -
  • 00:24:45 Nějak tě neslyším.
    No jo, diváky budu pozdravovat.
  • 00:24:48 - KVIČÍ -
  • 00:24:49 Mám vás pozdravovat od Máši.
  • 00:24:51 Takže pařbě zdar
    a za týden GAME PAGE!
  • 00:24:59 Doufáme, že čekání na další díl
    pro vás nebude tak mučivé
  • 00:25:02 jako pro Mášu, i když přineseme
    recenzi očekávaného AVATARA.
  • 00:25:06 Tukan proklepne fantasy strategii
    KING'S BOUNTY: ARMORED PRINCESS.
  • 00:25:15 A hlavně splníme přání všech,
    kteří si u nás přáli vidět METIN 2.
  • 00:25:25 Skryté titulky: Alena Kardová,
    Česká televize 2010

Související