Kandidát na starostu v Bosně láká voliče na lechtivý materiál

Sarajevo - Kandidát na starostu bosenského města Zenica vymyslel netradiční volební kampaň. Na své stránky totiž umístil i materiály, které se víc než rozvoje města týkají lidské sexuality. K těm se ovšem zájemci dostanou až poté, co správně odpovědí na několik vážných otázek.

V ulicích čtvrtého největšího bosenského města probíhá netradiční kampaň. Mirad Hadžiahmetović ví, že jako nezávislý má šance v říjnových volbách mizivé. Vsadil proto na základní lidské instinkty. Zájemci či zájemkyně o lechtivé materiály to ovšem nemají úplně snadné - stiskem tlačítka „pro dospělé“ vše teprve začíná.

„Jako expert na showbyznys vím, že všichni obyvatelé Zenice se na mou stránku podívají a dozvědí se o programu rozvoje města, který chci prosazovat. Pak se podívají na můj politický program, správně zodpoví položené otázky a dostanou šanci se podívat, co se mu nebo jí líbí nejvíc,“ prohlásil kandidát.

Jeho cílem je, aby lidé znali jeho program. „Pokud se stanu starostou, hodlám své sliby splnit. Kdo se jím stane, rozhodnou lidé, já očekávám podporu aspoň osmdesáti procent voličů,“ podotkl kandidát.

Stránky už shlédl více než milion lidí

Upoutat pozornost ve více než stotřicetitisícovém městě se mu podařilo. Jeho stránky se již mohou pyšnit více než milionem zobrazení.