Kvůli chybné adrese byly některé domácnosti ve Špindlerově Mlýně bez elektřiny

Špindlerův Mlýn - Několik rodin ze Špindlerova Mlýna zůstalo jeden den bez elektřiny, protože jim poštovní doručovatel nepřinesl upomínky. Kvůli jejich neuhrazení odpojila Česká energetická společnost \"neplatičům\" elektřinu. Lidé obviňují poštu, že jim dopisy od společnosti ČEZ nedoručila, ale ta se hájí tím, že adresy byly neúplné a že na nedostatky ČEZ opakovaně upozorňovala.

Pošta tvrdí, že energetici upomínky poslali na neúplnou adresu. Například v případě pana Holodnioka chybělo upřesnění, v jaké části města adresát bydlí. „Číslo 24 existuje ve všech čtyřech městských částech,“ vysvětluje vedoucí České pošty ve Špindlerově Mlýně Miloš Zlatník.

V minulosti ale pošta na adresy, které teď nazývá neúplnými, doručovala. Ovšem podle zpřísněných pravidel z poloviny roku nesmí doručovatel poštu předat, pokud není adresa přesná. Mluvčí České pošty Dita Václavíková se ohrazuje tím, že se jen řídí regulemi Českého poštovního úřadu.

Technici ČEZ po vysvětlení dodávky elektřiny do domácností ihned obnovili, kdo ale opětovné připojení odběratelů zaplatí, je předmětem šetření.