HBO popřela spolupráci se Stream TV

Praha - Filmový televizní placený kanál HBO popřel informaci, že chystá zahájit spolupráci s internetovým serverem Stream.cz. Tu dnes přinesly Hospodářské noviny, navíc s odvoláním na vyjádření zástupců obou firem, Miloše Petany za Stream.cz, a viceprezidenta HBO pro střední Evropu pro vysílání programů a akvizice a výkonného ředitele české HBO Ondřeje Zacha.

„Sdělujeme, že HBO Česká republika neuzavřela žádnou dohodu o jakékoliv programové spolupráci s provozovatelem TV Stream.cz a žádnou podobnou spolupráci v dohledné době nechystá,“ uvedla po rozšíření zprávy o spolupráci se Streamem Pavla Brožková z českého zastoupení HBO. Zároveň informovala, že HBO požádala Hospodářské noviny o uvedení tiskové opravy.

Podle mylného článku v Hospodářských novinách měla HBO Streamu poskytnout své pořady domácí produkce (například show Na stojáka), nikoliv ale americké filmy nebo seriály. K nabídnutí vlastních pořadů na internetové televizi přistoupila již televize Prima, Stream TV nabízí od letošního léta její zpravodajské shoty, seriály nebo magazíny. Spolupracuje také s rozhlasovou stanicí Frekvence 1. 

Letošní rok je pro video zlomový, na web se totiž pustily velké televize. Vedle Primy se jedná i o Novu a ČT. Videoreklama se rozjíždí i proto, že na menších webech leckdy inzerenti nechtěli být spojováni s často příliš amatérskými videi. „Letošek je už zajímavý. Videoreklama na webu zatím nemůže ohrozit klasické formáty, ale začali ji nabízet velcí hráči. To jí pomůže,“ uvedl Štěpán Wolde z agentury Media One s tím, že příští rok bude videoreklama běžnou součástí reklamních kampaní.